| | UT2k4 Mac OSX, Linux(Update) & Win64 3369 Patch
Ostatni patch Epic’a trafił teraz także na platformy Mac OSX i Win64. W tej wersji dodana jest obsługa renderowania grafiki za pomocą OpenGL. Poza tym poprawiono kilka innych szczegółow:
- Tablica wyników w DM-Morpheus3
- Motion blur w Red Orchestra, UnWheel i innych
- Realistyczne cienie graczy
- A także wiele innych
W wersji dla Win64 i Linux’a mamy następujące zmiany (Mac OSX pominę, ze względu na małą popularność w Polsce):
- Korzystając z Linux’a i Wn64 musicie mieć najnowsze sterowniki dla kart NVIDIA, inaczej nie będzie działać obsługa OpenGL. W kartach ATI, najprawdopodobniej będzie działać bez problemowo, o ile karty mają obsługę GL EXT framebuffer
- Musice ustawić "UseRenderTargets=True" w " [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice] " w UT2004.ini bo inaczej nie będzie działać
- Dla uzyskania realistycznych cieni musicie ustawić "bPlayerShadows=True" i "bBlobShadow=False" w "[UnrealGame.UnrealPawn]" w User.ini, tutaj także możecie włączyć cienie pojazdów
- Pozostałe informacje dla wszystkich platform TUTAJ
| |