[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Distance Fog w UT'99 !11:46 @ 02/03/2006  

Towarzysze, znany działacz naszej sceny edycyjnej, Raven, dokonał rzeczy chwalebnej i wiekopomnej. Stworzony przez niego nowy render ROpenGLDrv dodaje do starego UT efekt Distance Fog, czyli znanej wszystkim choćby z UT2k4 mgiełki.
Distance Fog różni od Volumetric Lighting przede wszystkim to, że nie powoduje on drastycznych spadków wydajności, oraz świetnie podkreśla odległość na większych przestrzeniach.

Przykładowy screenshot:
Baza we mgle - screenshot z moda The Chosen One

Po zainstalowaniu rendera (wszystko jest w instrukcji) możecie go użyć na swoich mapach. Możecie również dodać Distance Fog na mapach, które normalnie z tego nie korzystają - wszystko ustawicie w nowym menu, jakie dostępne będzie w grze po instalacji rendera.

Całość bazuje na OpenGL 3.2, możecie więc go śmiało i bez obaw używać zastępczo. Zainteresowanym podaję link do downloadu.
Jeśli kogoś interesują dalsze szczegóły, polecam zajrzeć tutaj.

[UPDATE]

Raven udostępnił źródła rendera ROpenGLDrv i odtwarzacza MP3 do UT.
Poniżej linki do archiwów.
ROpenGLDrv Source
RvMp3Player Source
Miłej zabawy:]

Charon

Autor: Raven
Data: 01-03-06 20:14

Opcji nie opisywalem bo sa z OpenGl 3.2 :)

Autor: Charon
Data: 01-03-06 20:26

Fachowcy są;) Poradzą sobie;)

Autor: Rush
Data: 01-03-06 21:54

Raven, moglbys w duchu Open Source upublicznic ten kod, albo wyslac tworcy, moze moznaby te zmiany do glownego drzewa UTGLR wprowadzic. I wlasnie jest to UTGLR 3.2, a nie OpenGL 3.2.

Autor: Charon
Data: 01-03-06 21:57

Fakt, moja wina... Już poprawiam.

Autor: Raven
Data: 01-03-06 22:01

Tak kod bedzie publiczny, jutro dam. To samo z mp3 playerem. Tez dam źrodla publicznie.

Autor: Charon
Data: 01-03-06 22:01

Tyle, że utglr i tak ma w środku opengldrv.dll, więc czy jest co poprawiać??

Autor: j3drek
Data: 01-03-06 22:29

brawo dla Ravena, za poprawki do UT'99 i za to że chce upublicznic źródła TAK TRZYMAć!!!! :)

Autor: Raven
Data: 02-03-06 11:16

źrodla mp3playera: http://turniej.unreal.pl//mp3player/RvMp3PlayerSource.zip źrodla ROGL: http://turniej.unreal.pl/files/ROpenGLDrvSource.zip miłego ściągania :)

Autor: johny_luzak
Data: 02-03-06 13:08

o jizas jaki ty madry :D

Autor: jammer
Data: 05-03-06 3:24

brawo, brawo, uzyje tego na moich mapkach :D

Autor: jammer
Data: 05-03-06 3:24

ale trzeba będzie kod poprawić jeszcze, bo lekka dyskoteka jest, szczególnie na początku :D

Autor: jammer
Data: 05-03-06 3:43

www.pure.pluton10.com/jammer/UTFog.png mgla znika na polygonach

Autor: jammer
Data: 05-03-06 4:10

aa, ostatni post - w playerze mp3 nie mozna nic z głośnością utworu zrobić :P

Autor: Raven
Data: 05-03-06 9:52

w modmmenu jest RvMp3Player :: Volume Control. Tam zmieniasz głośność. U mnie działa, inaczej bym nie wypuścił :).

Autor: jammer
Data: 05-03-06 13:45

myslaleś nad innymi modyfikacjami idącymi glebiej w silnik? np światło słoneczne

Autor: Raven
Data: 05-03-06 14:19

Jak się nauczę dobrze c++'a to pomysle :) Chcialem dodac bump mapping bo to jest w miare proste (w opcjach textury jest nieuzywana zmienna bump map, ktora mozna czytac z poziomu OpenGL'a), ale za cholere nie wiem w ktorym miejscu mam renderowac bump mape :P. Zreszta ten sterownik będzie dalej rozwijany razem z Enigmą z BfNP i moze cos wymyslimy :)

Autor: jammer
Data: 06-03-06 14:30

no ja mam parę pomysłow które zawsze mi glowe zaprzątaly. jeden to światlo słoneczne, drugie to coś w stylu opcji dla polygonów. mianowicie każdy polygon miałby coś takiego jak uśrednianie koloru światła brzegów do sąsiadujących polys, w efekcie przejście między poly byloby plynne.

Autor: jmmx
Data: 09-03-06 1:15

wybaczcie jesli sie czepiam, albo cos w tym stylu. ale jak zrobic zeby na niektorych mapach nie dzialo sie cos takiego jak screenie jammera ? i jak skompilowac zrodla ? w razie czego to prosze o maila.

Autor: Kaka
Data: 09-03-06 9:02

U mnie na mapach nie znika nic, wszystko si.

Autor: Raven
Data: 09-03-06 12:13

U mnie podczas testow i u UArcha tez nic takiego sie nie pojawilo. A do skompilowania potrzebujesz Visuala C++ 60 z service packiem 5 i preprocessor packiem. Do tego nagłówki c++ UT (na wiki.beyondunreal.com powinien byc link). Jeśli nie chcesz grzebac w opcjach projektu, to zipa z nagłówkami do katalogu USource1 w folderze z UT. Nastepnie odszukaj plik UnFile.h w katalogu USource1 (tego z naglowkami UT) i nadpisz go tym z katalogu ROpenGLDrv (inaczej nie bedzie sie kompilowac). Jesli cos zmieniasz i chcesz wypuscic to ZMIEŃ KONIECZNIE NAZWE DLL'a Z ROpenGLDrv (wszycho w ustawieniach projektu) na cos innego. To tyle w zasadzie :)

Autor: Raven
Data: 09-03-06 12:19

Chodzi o VC++ 6.0 nie 60 :P

Autor: jmmx
Data: 11-03-06 23:09

chcialem sprawdzic mp3player ;)) i po to mi kompilacja. a jak chcesz zobaczyc te "cuda" to wlacz mape np face. te standardowe z ut nadaja sie nabardziej. Jasli wiesz jak to zniwelowac to daj tez jakos znac. miloby tez bylo ja bys mi jakis kontakt dal ze soba (gg/tlen/icq/gmail/yahoo) latwiej byloby mi pytania zadawac ;) pozdro

Autor: Raven
Data: 12-03-06 20:43

To jest ten problem, ze nie wiem jak usunac te "cuda" :P. Wiem o nich. Na mapie bUnlit działa ok (testowałem i znika dobrze). Nie wiadomo dlaczego Dfog nie dizała w sky boxach albo wyswietlaja sie bledy. Teoretycznie dfog jest wyswietlany od polozenia gracza do ustalonego dystansu (i zaslania cala reszte mapy). Czyli w sky boksie powinno działac, a nie działa :) Moje ICQ to 311164304.

Autor: jammer
Data: 13-03-06 14:36

moze skybox jest później w głównym loopie gry ;)

Autor: Raven
Data: 13-03-06 18:51

Kompilowac mozna jedynie sterownik OpenGL i D3D z dostarczonych przez epica źrodel. Nie mozna ingerowac w zaden z glownych plikow gry. Zreszta nie jestem jakims super koderem :). Mozesz sprobowac to naprawic, a jak ci sie uda i bedzie dzialac dobrze to da sie jako oficjalna wersje :)

Autor: Raven
Data: 13-03-06 18:54

Zapomnialem napisac, ze mozna kompilowc takze wlasne klasy natywne, ale to chyba oczywiste jest :P

Autor: Grzyb9k
Data: 23-03-06 16:58

hm z tą mgłą to ten screen wygląda jak ut2k4 na moim sprzecie =]

Użytkownik:
Wpisz tutaj 8147:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.