| Nowe screeny z TCO | | 10:16 @ 20/05/2006   |
Autor: dar0_o
Data: 20-05-06 12:59
A kiedy reszta ,znaczy całosc sie pokarze w koncu ?, przed premiera 2k7 ?
Autor: Raven
Data: 20-05-06 13:42
Wrzesień :)
Autor: Ja
Data: 20-05-06 15:31
Wow, tylko pol roku obsuwy. Niezle jak na modding na tak wysokim poziomie.
Autor: Rexerex.
Data: 21-05-06 8:31
Rozumiem że czekacie do moich urodzin :P
Autor: DeseRt
Data: 21-05-06 10:48
Stary dobry klimat unreal'a wlasciwie rzec mozna ze to juz jego skumulowana esencja...
wreszcie w cos pogram... ciekawe czy celinka 800 MHz
to pociagnie :p
Autor: Raven
Data: 23-05-06 12:28
Ano ciekawe :)
Autor: Gerrard
Data: 25-05-06 19:14
"ciekawe czy celinka 800 MHz to pociagnie :p"
Chyba raczej nie bardzo ;p Sprawdź forum.
Autor: Kaka
Data: 26-05-06 0:49
Gracze ze słabszymi kompami będą mieli szereg opcji konfiguracyjnych ( do skonfigurowania system cząsteczek, cząsteczki broni, cząsteczki gracza czyli np. obłok kurzu wzbijajacy sie przy spadaniu itp.), co jednak nie zmienia faktu że polycount map z TCO jest standardowo 2 razy wyższy niż UT ( czasem nawet 3 albo 4 - ale rzadko). Więc na kompie na którym mieliście w UT 25-35 fps w rozdziałce 1024x768 będzie ciężko. 1GHZ 256ram i jakiś GF2 powinny styknąć do wmiare komfortowej gry z wyłączoną połową nowych efektów ( ale distance fog jest w standardzie i nie wpływa wogóle na performance więć to będzie - nawet musi:)).
Autor: Vanson
Data: 08-06-06 2:47
DNF?
|