| RParticle - ParticleEmitter dla UT'99 | | 19:11 @ 09/09/2006   |
Autor: Coyote
Data: 09-09-06 23:36
Cóż można mieć nadzieję, że rzeczywiście się on pod koniec września ukarze ;] Pozatym gratuluję wytrwałości :)
Autor: havkar
Data: 10-09-06 20:07
Tak nawiasem mówiąc wie ktoś, skąd można wyrzasnąc ten mut, dzięki któremu w UT2k4 lecą mp3 ??. :D. Byłbym wdzięczny :D. A co do moda (zeby nie robić offtopa) to sam sciągne (koniecznie). Podano info ile będzie zajmował?? Bo z pare dni se chyba jeszcze poczekam jak będzie :D...
Autor: Vanson
Data: 11-09-06 10:37
... a slina spływa kącikiem ust :P Chyba sie zahibernuję i poproszę o odmrożenie pod koniec września :P
Autor: cookie
Data: 11-09-06 13:04
ile to bedzie wazyc?
Autor: Kaka
Data: 11-09-06 14:19
400-500 MB. około.
Autor: Raven
Data: 11-09-06 16:12
Oczywiście rozpakowana wersja a nie archiwum :)
Autor: Kaka
Data: 11-09-06 18:31
No tak tak.
Autor: Deadkatz
Data: 11-09-06 20:35
Vanson... dobry pomysl :D
Autor: c00kie
Data: 12-09-06 9:48
to spakujcie to na 3 czesci bedzie najlepiej ssac :) a tak btw to bedzie uruchamiane przez ut czy jak ??:)
Autor: Raven
Data: 12-09-06 10:26
Bedzie starter w ktorym wybierzesz czy ma byc z obsluga D3D/D3D8/OpenGL (nowe sterowniki z obsluga distance fog) do tego nowe menu. Oczywiscie bedzie tez mozna normalnie uruchomic poprzez OldSkoola (bedzie tez stylowa okladka jakby ktos chcial druknac).
Autor: Deadkatz
Data: 12-09-06 11:34
A koszulki będą ?? :)
Autor: Havkar
Data: 12-09-06 13:46
Przez Odlskool`a tzn. tak jak RTNP? I czy nie będą ze sobą kolidować (stan zapisu gry i uruchamianianie przez Odl Skool d`Amp)? Ciekawi mnie też jaka muzyka zostanie wybrana i czy projekt będzie zgłaszany do nadchodzącego niebawem Make Something Unreal :D ???
Autor: Raven
Data: 12-09-06 15:59
Nie jak RTNP, bo RTNP nie działa w OldSkool :P. Co do sejwow to byc moze damy inny katalog (TCOSave?), a do MSU, o ile sie nie myle, zglaszane moga byc tylko projekty na nowym engine (a na nowy engine - UT2k7 - przesiadamy sie po TCO).
Autor: c00kie
Data: 12-09-06 17:12
to ja i tak nie rozummiem przez co bedzie odpalane nie piszcie mi skrotami :)
Autor: Kaka
Data: 12-09-06 18:33
TCO.exe :)
Autor: Raven
Data: 13-09-06 8:45
No dokładnie :).
Autor: Raven
Data: 13-09-06 8:46
Acha, jeśli wszystko się uda, to zrobię specjalną broń, ktora normalnym trybem zespawnuje "czysty" generator, a drugim wywoła okno w ktorym bedzie mozna skonfigurowac emittera "w locie", następnie się go zapisze i tyle :) wychodzimy z UT, otwieramy ini, kopiujemy zawartosc, wklejamy/importujemy do UED i tyle :)
Autor: c00kie
Data: 13-09-06 8:57
mozna jasniej?
Autor: Raven
Data: 13-09-06 10:41
Normalnie trzba robic czasteczki w UED, wlaczac UED, wylaczac i znowu zmieniac jesli nie pasuje (w UED nie widac efektu pracy). A teraz bedzie mozna robic czasteczke i widziec efekt swojej pracy a wszystko w UT.
Autor: Kaka
Data: 13-09-06 12:21
a czemu broń?
Autor: Raven
Data: 13-09-06 16:43
Bo bedziesz nia spawnowal emittera w grze w miejscu w ktorym chcesz :) bez potrzeby wchodzenia do UED.
Autor: Kaka
Data: 13-09-06 20:29
i co, ten amitter tamn zostanie:P?? to możłiwe jest:P?? jeśli tak to...:P:P:P
Autor: Raven
Data: 13-09-06 20:50
Nie, zostanie zapisany do INI a z tamtąd wklepisz do mapy. UArch ma na to jakis sposob, ma mi powiedziec dzis/jutro o co mu chodzi dokladnie.
Autor: E-riC
Data: 14-09-06 10:48
No ładnie, ładnie... Raven, może powinieneś się zgłosić z tymi pomysłami do Epic Games? Myślę, że przyjęliby Cię z otwartymi ramionami :-) Generator cząsteczek do UT'99? Nobla za samą nazwę. Distance Fog na silniku UT'99? Niesamowite. To brzmi jak czysta wazelina, ale czytając osiągnięcia polskich programistów modów do UT, jestem pod zupełnym wrażeniem. Bardziej niż pod wrażeniem roboty programistów z Epic Games. Keep up the good work! Czekamy na moda :-)
Autor: Raven
Data: 14-09-06 14:39
Distance Fog to kilka linijek (z 7 moze:P) z tutoriala :P. Nic wielkiego nawet dla osoby nieznajacej dobrze c++ (jak np. ja).
Autor: Havkar
Data: 15-09-06 14:04
Komentarz jest w tym przypadku naprawde zbędny, bo zaraz po ukazaniu się niusa na Unreal.pl klikam 'download'. Mam nadzieję, że mod będzie darmowy. PS. Potrzebujecie beta - testerów ?? :D
Autor: Mr_Hyde
Data: 19-09-06 16:01
Raven dopisz jeszcze stencile i normal mapy do rendeerera ;D:D:D.
Autor: Mr_Hyde
Data: 19-09-06 16:01
Raven dopisz jeszcze stencile i normal mapy do rendeerera ;D:D:D.
Autor: Deadkatz
Data: 19-09-06 16:31
Ostatecznie moze byc pelne dynamiczne oswietlenie :)
Autor: Raven
Data: 20-09-06 10:40
To chyba nie bedzie w renderze, nowe wersje mesha (sa do nich publiczne naglowki) :) Probowalem bump mapy (wiem jak czytac informacje o tym z textory), ale nie wiedzielem gdzie wstawic kod dokladnie (ten render jest ropieprzony strasznie) :P.
Autor: Kaka
Data: 20-09-06 20:56
dynamiczne oświetlenie?? jużdawno zrobione hehe i nie żartuje:), zapytajcie UArchitecta z TeamRedNemesis - ci od Residual Decay. Co prawda komplenie niewydajne.. ale jest:) Tak samo bloom.
Autor: jammer
Data: 20-09-06 23:44
ee, styknąłby sunlight i zmiekczanie oświetlenia żeby na brushach było miękkie światło, reszte pieprzyć ;) no i nieograniczony radius dla świateł :D
Autor: Raven
Data: 21-09-06 8:12
No, UArch zrobil render w UScript :) http://wiki.beyondunreal.com/wiki/UArch/USRender
Kompletnie niewydajny, gdyz chodzi jedynie w rozdzialce 40x30 :P
Autor: Kaka
Data: 21-09-06 13:49
Lol, no tak czy inaczej, sunlight aktor by sie przydał nie powiem, już mam dosyć wsatwiania 20 cylinder lights z radiusem 255 na mapach TCO zeby jakos to wyglądało....
Autor: johny_luzak
Data: 23-09-06 18:31
fajnie sie bawicie chlopaki, to prawie jak dorabianie silnika odrzutowego do syrenki :DDDD
Autor: Deadkatz
Data: 25-09-06 15:09
To moze newsa?? A jesli nie to chociaz malego newsika ?? maciupkiego ?? :)
Autor: johny_luzik
Data: 26-09-06 11:37
masz tu newsa pindo i nie placz: http://gry.onet.pl/wia_item.html?DB=120&ITEM=1408341
Autor: Raven
Data: 26-09-06 20:36
Moze troche spuznione ale nastapil apdejt RParticles o nowego actorsa. Acha, nie wiem, czemu nazwales Deadkatza pindą, nastepnym razem raczej nie wyzywaj innych bez powodu (przynajmniej ja tak to odebralem)
Autor: johny_luzak
Data: 26-09-06 22:37
hehehe zluzuj suty ;-)
|