[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


RParticle - ParticleEmitter dla UT'9919:11 @ 09/09/2006  

Dead Cow Studios nie próżnuje. Raven postanowił opublikować wersję beta RParticles, swojego systemu cząsteczek do UT'99, stworzonego specjalnie na potrzeby polskiego moda The Chosen One.
Fakt ten obwieścił osobiście m.in. na naszym forum.

Każdy zainteresowany użyciem tego cuda na swojej mapie ściągnie całość stąd.
Generator cząsteczek Ravena umożliwia tworzenie różnorakich efektów, które zwykle spotkać mogliśmy w UT2k4. Tutaj możecie zobaczyć porównanie wyglądu efektu płomienia stworzonego za pomocą RParticles pod UT'99 oraz standardowego Particle Emittera z UT2k4.

Jest to kolejna zaawansowana 'zabawka' stworzona na potrzeby The Chosen One. Przypomnijmy, że wcześniej Raven opracował efekt Distance Fog (czyli 'mgiełki' znanej z UT2k4 i nowszych gier) wspierany przez zmodyfikowane rendery OpenGL, D3D oraz D3D8. Ponadto The Chosen One ma wykorzystywać muzykę w formacie mp3 dzięki zastosowaniu RvMp3Playera. Na tym innowacje naturalnie się nie kończą ;)
Przy pomyślnych wiatrach, mod ukaże się już pod koniec września.

Charon

Autor: Coyote
Data: 09-09-06 23:36

Cóż można mieć nadzieję, że rzeczywiście się on pod koniec września ukarze ;] Pozatym gratuluję wytrwałości :)

Autor: havkar
Data: 10-09-06 20:07

Tak nawiasem mówiąc wie ktoś, skąd można wyrzasnąc ten mut, dzięki któremu w UT2k4 lecą mp3 ??. :D. Byłbym wdzięczny :D. A co do moda (zeby nie robić offtopa) to sam sciągne (koniecznie). Podano info ile będzie zajmował?? Bo z pare dni se chyba jeszcze poczekam jak będzie :D...

Autor: Vanson
Data: 11-09-06 10:37

... a slina spływa kącikiem ust :P Chyba sie zahibernuję i poproszę o odmrożenie pod koniec września :P

Autor: cookie
Data: 11-09-06 13:04

ile to bedzie wazyc?

Autor: Kaka
Data: 11-09-06 14:19

400-500 MB. około.

Autor: Raven
Data: 11-09-06 16:12

Oczywiście rozpakowana wersja a nie archiwum :)

Autor: Kaka
Data: 11-09-06 18:31

No tak tak.

Autor: Deadkatz
Data: 11-09-06 20:35

Vanson... dobry pomysl :D

Autor: c00kie
Data: 12-09-06 9:48

to spakujcie to na 3 czesci bedzie najlepiej ssac :) a tak btw to bedzie uruchamiane przez ut czy jak ??:)

Autor: Raven
Data: 12-09-06 10:26

Bedzie starter w ktorym wybierzesz czy ma byc z obsluga D3D/D3D8/OpenGL (nowe sterowniki z obsluga distance fog) do tego nowe menu. Oczywiscie bedzie tez mozna normalnie uruchomic poprzez OldSkoola (bedzie tez stylowa okladka jakby ktos chcial druknac).

Autor: Deadkatz
Data: 12-09-06 11:34

A koszulki będą ?? :)

Autor: Havkar
Data: 12-09-06 13:46

Przez Odlskool`a tzn. tak jak RTNP? I czy nie będą ze sobą kolidować (stan zapisu gry i uruchamianianie przez Odl Skool d`Amp)? Ciekawi mnie też jaka muzyka zostanie wybrana i czy projekt będzie zgłaszany do nadchodzącego niebawem Make Something Unreal :D ???

Autor: Raven
Data: 12-09-06 15:59

Nie jak RTNP, bo RTNP nie działa w OldSkool :P. Co do sejwow to byc moze damy inny katalog (TCOSave?), a do MSU, o ile sie nie myle, zglaszane moga byc tylko projekty na nowym engine (a na nowy engine - UT2k7 - przesiadamy sie po TCO).

Autor: c00kie
Data: 12-09-06 17:12

to ja i tak nie rozummiem przez co bedzie odpalane nie piszcie mi skrotami :)

Autor: Kaka
Data: 12-09-06 18:33

TCO.exe :)

Autor: Raven
Data: 13-09-06 8:45

No dokładnie :).

Autor: Raven
Data: 13-09-06 8:46

Acha, jeśli wszystko się uda, to zrobię specjalną broń, ktora normalnym trybem zespawnuje "czysty" generator, a drugim wywoła okno w ktorym bedzie mozna skonfigurowac emittera "w locie", następnie się go zapisze i tyle :) wychodzimy z UT, otwieramy ini, kopiujemy zawartosc, wklejamy/importujemy do UED i tyle :)

Autor: c00kie
Data: 13-09-06 8:57

mozna jasniej?

Autor: Raven
Data: 13-09-06 10:41

Normalnie trzba robic czasteczki w UED, wlaczac UED, wylaczac i znowu zmieniac jesli nie pasuje (w UED nie widac efektu pracy). A teraz bedzie mozna robic czasteczke i widziec efekt swojej pracy a wszystko w UT.

Autor: Kaka
Data: 13-09-06 12:21

a czemu broń?

Autor: Raven
Data: 13-09-06 16:43

Bo bedziesz nia spawnowal emittera w grze w miejscu w ktorym chcesz :) bez potrzeby wchodzenia do UED.

Autor: Kaka
Data: 13-09-06 20:29

i co, ten amitter tamn zostanie:P?? to możłiwe jest:P?? jeśli tak to...:P:P:P

Autor: Raven
Data: 13-09-06 20:50

Nie, zostanie zapisany do INI a z tamtąd wklepisz do mapy. UArch ma na to jakis sposob, ma mi powiedziec dzis/jutro o co mu chodzi dokladnie.

Autor: E-riC
Data: 14-09-06 10:48

No ładnie, ładnie... Raven, może powinieneś się zgłosić z tymi pomysłami do Epic Games? Myślę, że przyjęliby Cię z otwartymi ramionami :-) Generator cząsteczek do UT'99? Nobla za samą nazwę. Distance Fog na silniku UT'99? Niesamowite. To brzmi jak czysta wazelina, ale czytając osiągnięcia polskich programistów modów do UT, jestem pod zupełnym wrażeniem. Bardziej niż pod wrażeniem roboty programistów z Epic Games. Keep up the good work! Czekamy na moda :-)

Autor: Raven
Data: 14-09-06 14:39

Distance Fog to kilka linijek (z 7 moze:P) z tutoriala :P. Nic wielkiego nawet dla osoby nieznajacej dobrze c++ (jak np. ja).

Autor: Havkar
Data: 15-09-06 14:04

Komentarz jest w tym przypadku naprawde zbędny, bo zaraz po ukazaniu się niusa na Unreal.pl klikam 'download'. Mam nadzieję, że mod będzie darmowy. PS. Potrzebujecie beta - testerów ?? :D

Autor: Mr_Hyde
Data: 19-09-06 16:01

Raven dopisz jeszcze stencile i normal mapy do rendeerera ;D:D:D.

Autor: Mr_Hyde
Data: 19-09-06 16:01

Raven dopisz jeszcze stencile i normal mapy do rendeerera ;D:D:D.

Autor: Deadkatz
Data: 19-09-06 16:31

Ostatecznie moze byc pelne dynamiczne oswietlenie :)

Autor: Raven
Data: 20-09-06 10:40

To chyba nie bedzie w renderze, nowe wersje mesha (sa do nich publiczne naglowki) :) Probowalem bump mapy (wiem jak czytac informacje o tym z textory), ale nie wiedzielem gdzie wstawic kod dokladnie (ten render jest ropieprzony strasznie) :P.

Autor: Kaka
Data: 20-09-06 20:56

dynamiczne oświetlenie?? jużdawno zrobione hehe i nie żartuje:), zapytajcie UArchitecta z TeamRedNemesis - ci od Residual Decay. Co prawda komplenie niewydajne.. ale jest:) Tak samo bloom.

Autor: jammer
Data: 20-09-06 23:44

ee, styknąłby sunlight i zmiekczanie oświetlenia żeby na brushach było miękkie światło, reszte pieprzyć ;) no i nieograniczony radius dla świateł :D

Autor: Raven
Data: 21-09-06 8:12

No, UArch zrobil render w UScript :) http://wiki.beyondunreal.com/wiki/UArch/USRender Kompletnie niewydajny, gdyz chodzi jedynie w rozdzialce 40x30 :P

Autor: Kaka
Data: 21-09-06 13:49

Lol, no tak czy inaczej, sunlight aktor by sie przydał nie powiem, już mam dosyć wsatwiania 20 cylinder lights z radiusem 255 na mapach TCO zeby jakos to wyglądało....

Autor: johny_luzak
Data: 23-09-06 18:31

fajnie sie bawicie chlopaki, to prawie jak dorabianie silnika odrzutowego do syrenki :DDDD

Autor: Deadkatz
Data: 25-09-06 15:09

To moze newsa?? A jesli nie to chociaz malego newsika ?? maciupkiego ?? :)

Autor: johny_luzik
Data: 26-09-06 11:37

masz tu newsa pindo i nie placz: http://gry.onet.pl/wia_item.html?DB=120&ITEM=1408341

Autor: Raven
Data: 26-09-06 20:36

Moze troche spuznione ale nastapil apdejt RParticles o nowego actorsa. Acha, nie wiem, czemu nazwales Deadkatza pindą, nastepnym razem raczej nie wyzywaj innych bez powodu (przynajmniej ja tak to odebralem)

Autor: johny_luzak
Data: 26-09-06 22:37

hehehe zluzuj suty ;-)

Użytkownik:
Wpisz tutaj 1339:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.