[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Tim Sweeney o DX1016:09 @ 30/10/2006  

Serwis Firing Squad zamieścił dość wyczerpujący artykuł na temat DirectX10. Zainteresowani mają możliwość przekonania się czy wszystkie 'ochy' i 'achy' kierowane pod adresem nowego pakietu Microsoftu mają jakieś uzasadnienie. Już od jakiegoś czasu wiadomo, że przeznaczony on będzie jedynie dla Windows Vista.

Tim Sweeney, znany jako twórca Unreal Engine i kierownik zespołu odpowiedzialnego za nowe wersje silnika, odpowiedział na kilka pytań związanych z DirectX10. Jasno dał do zrozumienia, że DX10, wbrew machinie marketingowej, to żadna rewolucja, lecz zwykły krok w odpowiednim kierunku. Ponoć niewiele różni się od ostatniego DX9, mimo że mówi się o połączeniu pixel i vertex shaderów w jeden spójny mechanizm. Jak twierdzi Sweeney, nie wprowadzono żadnych nowych możliwości graficznych, zasadniczą zmianą jest poprawa wydajności.

Powiedziano, że gry na Unreal Engine 3 mają w pełni wykorzystywać nowe 'directy', co powinno zakończyć rozsiewanie różnych plotek, że UE3 zatrzymał się na DX9. Engine oferuje pełne wsparcie zarówno dla DX10 oraz systemu Vista, jak i starszych systemów bazujących na DX9. Tim Sweeney najbardziej docenia wprowadzenie zwirtualizowanej pamięci graficznej oraz wielozadaniowości w procesach odpowiedzialnych za grafikę.

W artykule powiedziane jest wprost, że wiele rozwiązań w DX10 Microsoft przeniósł z konsoli XBox360. Około tygodnia dzieli nas od pierwszej premiery gry na Unreal Engine 3 właśnie na tą konsolę (Gears Of War). A co z grami na PC? Można chyba zaryzykować stwierdzenie, że opóźnienia związane były z czekaniem na DX10...

Charon

Autor: Charon
Data: 30-10-06 16:01

Wcale nie. DX9 także jest obsługiwane. Z artykułu wynika w zasadzie tyle, że DX10 to DX9 dla Visty ;) Potrzebna było optymalizacja dla lepszej wydajności, bo inaczej na Viście nawet w Duke'a by się grało mają 6fps ;)

Autor: Charon
Data: 30-10-06 16:09

Ok, mała errata. Newsa faktycznie można było odczytać tak, że skoro UE3 wykorzystuje DX10, to wymaga Visty, a tak nie jest. Engine wykorzystuje dodatkowe instrukcje z nowych bibliotek, nadal pozostając zgodnym z poprzednią wersją Directów. W oryginalnym artykule jest wypowiedź Sweeney'a, że Microsoft, tworząc DX10 jedynie dla Visty, tak naprawdę zmusił developerów do duplikowania kodów źródłowych. Tak więc odplając UT2k7 czy inną grę, pewnie na dzień dobry zobaczymy ramkę z prośbą o wybranie rendera - DX9 czy DX10 :) Wcześniej często różni znaFcy (przeważnie 'kibice' Crisisa) twierdzili, że UE3 jest zbyt stary na DX10.

Autor: redook
Data: 01-11-06 18:49

a nie wie ktos czy ut2k7 bedzie moglo hulac na opengl? w ogole mam nadzieje ze tak jak przy poprzednich bedzie wersja na linuksa.

Autor: Dave
Data: 02-11-06 21:05

Tak, w 2k7 będziesz mógł smiało grać na Linuxie.

Autor: havkar
Data: 03-11-06 14:55

Ale z OpenGl będzie wielki problem, bo ten render wyszedł już troche dawno z użycia... Więc albo upgrade sterowników, albo downgrade do zera karty i upload nowej w to miejsce :D.

Autor: redook
Data: 07-11-06 23:19

Render wyszedl z uzycia, jak to wyszedl ja tam jestem generlanie przeciwnikiem microsofta i technologii takich jak directx - nieprzenosnych totalnie i przeznaczonych tylko na jedynie sluszna platforme

Użytkownik:
Wpisz tutaj 1844:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.