[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Unreal Zone #149:08 @ 22/05/2007  

Po licznych przeszkodach losowych i życiowych zawirowaniach wreszcie udało mi się dostać do panelu newsmana, aby poinformować Was o... nowym numerze Unreal Zone :)
Ekipa z UZ też miała liczne zawirowania i po paru miesiącach przerwy, kawałek czasu temu, bo minął niemal miesiąc, ujawinili 14. numer swojego zina. Zdarzenie to nastąpiło równocześnie z inauguracją nowej strony, którą znajdziecie pod adresem www.unrealzone.xt.pl.
W numerze zaś znajdziecie kolejne spojrzenie na Gears Of War, a także m.in. teksty o ciekawych modach Ballistic Weapons 1.70 oraz UT XMP. Zainteresowanych zachęcam do lektury.

Informując przy okazji, mapa wykonana przez Meledictum, jednego z członków ekipy UZ, ostatnimi czasy zebrała serię pochwał od użytkowników NaliCity. Czy Wam także przypadnie do gustu, możecie sprawdzić sami. Mapę ONS-Tempestade znajdziecie tutaj.

Charon

Autor: Charon
Data: 22-05-07 9:10

Sorry, że tak długo z tym niusem... Wreszcie idę spać :D

Autor: Kaka
Data: 22-05-07 20:20

Mapie niestety mówię Nie. Nudna, technicznie gorsza od wielu map UT'99. Pozatym - static meshe są po to, żeby mapa działała szybciej, wyglądała lepiej. Teren momentami wymazany - takie coś widziałem pierwszy raz - ale wielu map ONS customych nie widzaiłem szczerze mówiąc.

Autor: Havkar
Data: 22-05-07 20:26

Czemu ja jestem murzynem xD?

Autor: nnm //NoNaMe :P
Data: 22-05-07 21:17

tyle razy mówiłem..nie słuchaj tyle gangsta rapu, przerzuć się na Jazz w wolnych chwilach (myślę nad stworzeniem całej religii opierającej się na jazzie w wolnych chwilach). :D Co jeszcze? Charon...i gdzie to moje ciasto?! xD Nie interesuje mnie o której gadaliśmy, ciasto miałeś upiec i nic nie ma (ojej). :P Dla informacji reszty - numer wyszedł miesiąc temu, ale Szarą po kilku głębszych przypominał sobie hasło do panelu (widać trochę to trwało :D). Przy dobrych wiatrach numer 13 (replay) z 14-tym ukażą się na łamach cover cd w CD-Action... to chyba tyle ;)

Autor: Piter
Data: 22-05-07 21:23

Jakby coś to do mnie na maila walić :) Czasem czytam :D

Autor: Charon
Data: 22-05-07 21:52

No bo... :p Bo mnie dłuuuuugi weekend wytrącił z mojej równowagi czasoprzestrzennej ;) To wszystko dlatego ;)

Autor: nnm
Data: 22-05-07 23:26

no tak..Piter...o jednym nie pomyślałem :) tak czy inaczej wszystko trzeba zgonić na szarąłna, bo...no bo tak..nie inaczej. :D I w ogóle mógłby ktoś skomentować ten numer, jeśli nie tu, to na forum uz - www.forum-uz.yoyo.pl

Autor: Charon
Data: 23-05-07 0:32

Biję się w pierś i postanawiam poprawę ;)

Autor: lambdArt
Data: 23-05-07 13:47

A jakie to cicho miało być? Jakaś twoja specjalność? Np. ciasteczko o przewrotnej nazwie "Łódka Charona"? ;D

Autor: Havkar
Data: 23-05-07 16:11

Sie przypomina mi : kiedyś była przeróbka reklamy : Dajesz swoim dzieciom łóóódke? :P

Autor: nnm
Data: 23-05-07 18:03

tu raczej chodziło o mityczną Łódź Charona. ;) Ciasto miało być niespodzianką, ale NIE O TYM TU MOWA :P

Autor: lambdArt
Data: 24-05-07 10:06

Znaczy, to ściema taka miała być?! ;D Łeee, ja chce do mamy, oni cheatują!!! ;P

Autor: johny_luzak
Data: 24-05-07 10:49

idz do lambdy, ona ci pomoze lepiej niz mama :p

Autor: n3o2k7
Data: 24-05-07 11:33

juz dawno mam uz14 i troche tam namieszaliscie z tymi poziomami no i ut2004 jest wiele latwiejszy od ut99 pozdro

Autor: nnm
Data: 24-05-07 21:49

n3o2k7: miło słyszeć, że ktoś się interesuje uz. :) Jeśli chodzi o same teksty, to odpowiedzialność za ich treść ponoszą autorzy, więc na cały zin nie zrzucaj od razu. :D Swoją drogą, widziałem, że na forum się zarejestrowałeś...może jakaś bliższa współpraca? ;)

Autor: `Pi3gi
Data: 26-05-07 19:57

14 słaby.

Autor: Kaka
Data: 27-05-07 12:47

A nie lepiej byłoby zrobić z tego www? Bez sesnu wchodzić na stronę UZ, ściągać maga z newsami, rozpakowac i dopiero czytać.

Autor: nnm
Data: 28-05-07 13:35

akurat w tym numerze newsów nie było..zabrakło czasu, ale jeśli chodzi o same newsy to...mamy układ z Unreal.pl, więc są one tam wstawiane metodą copy>paste. Więc nie widzę jakiś szczególnych powodów, dla których mielibyśmy być serwisem. A jeśli miałeś na myśli brak konieczności sciągania i rozpakowywania, to raczej mało możliwe, bo miejsce na ftp też ma ograniczenia. Wracając jednak do samego UZ, to jego ideą było również trzymanie stylistyki starych kącików\minizinów itp z pewnego maga - Action Mag. ps. sorry, trochę zawiła odpowiedź, ale się spieszę, a odpisać musiałem :)

Autor: Kaka
Data: 28-05-07 16:42

No tak tylko wasze arty ( mniej ) newsy itd sa oparte na tym co jest w sieci więc teoretycznie większość ludzi nie wybierze zinu tylko opcję łatwiejszą a dającą tyle samo, o ile nie więcej ( bo częściej ).

Autor: nnm
Data: 28-05-07 20:59

Umówmy się tak...miło że przynajmniej chcesz sprawdzić co jest w nowym pUZonie. My robimy swoje i kropka. ;) [pjona :P]

Autor: n3o2k7
Data: 29-05-07 8:48

nnm chodzilo mi ze tylko w tym temacie z poziomami namieszaliscie a na forum to sie zaraz bede wbijac i sobie pogadany

Autor: lambdArt
Data: 30-05-07 13:42

(Rozwy)Dżony_luzaku! Zaprawdę, zaprawdę powiadam Ci... NIE JESTEŚ FAJNY! :J Co do UZ... Spoko numerek... :D

Autor: lambdArt
Data: 30-05-07 13:46

A tak właściwie Charonie drogi, jak możesz pozwalać, żeby ktoś zlamiał cię, specjalnie czy nie, tak niemiłosiernie (lub przeciwnie :D) jak starą szmatę?! I to na twojej wspaniałej stronce! Jak johny_luzak (którego właściwie nawet staram się zrozumieć) może ci PYSKOWAĆ??? Z drógiej strony... Odważny jest... Chyba... ;J

Autor: Charon
Data: 30-05-07 16:06

Ehhmue? :D Masz rację, chyba już czas odstawić te dragi ;) luzak zagadywał tamtego typa, nie mnie (chyba ;p)

Autor: nnm
Data: 31-05-07 8:30

...takie rzeczy filozofom się nawet nie śniły...

Autor: lambdArt
Data: 31-05-07 11:33

A nawet FIZJOLOGOM... ;DDD

Autor: Cmq
Data: 02-06-07 16:59

A teraz coś ode mnie. Na stronie www.unrealzone.xt.pl planujemy wielką zmianę. Jaką, nie powiem. Poza tym nawet NNM tego nie wie, tylko ja. Sami zobaczycie pewnego ranka :). Przypominam też, że przenieśliśmy forum - teraz adres to www.forum-uz.hng.pl.

Autor: johny_luzak
Data: 11-06-07 16:34

przez wasze gadanie o tomba tomba zlamalem sobie serce w toro i boli :

Autor: lambdArt
Data: 15-06-07 10:04

A może serce Cię boli z miłość??? ;DDD

Autor: Marcin.B.Black
Data: 15-06-07 19:02

Kaka: "Mapie niestety mówię Nie. Nudna, technicznie gorsza od wielu map UT'99. Pozatym - static meshe są po to, żeby mapa działała szybciej, wyglądała lepiej. Teren momentami wymazany - takie coś widziałem pierwszy raz - ale wielu map ONS customych nie widzaiłem szczerze mówiąc." Tak, po części się z tobą zgadzam, bo jednak w finalnej wersji jest troche bugów, bo dużo lepsza jest wersja Beta5. Nie zgadzam się zupełnie z tym, że jest nudna. Na online gameplay jest bardzo dobry. Mapa wymusza dobre zgranie zespołowe i taktyczne, więc tego co napisałeś, że jest nudna, to ani trochę nie rozumiem. Poza tym desing w porównaiu do 80% innych map jest bardzo dobry, ale szanuję twoją opinię...kwestia gustu :).

Autor: Marcin.B.Black
Data: 15-06-07 19:06

W sumie jesteś usprawiedliwiony tym, że nie widziałeś wielu custumowych. Powiem ci jednak, że niezbyt dużo znajdziesz custumowych map tak dobrych jak ta (tzn. jest ich sporo lepszych, ale mało w porównaniu ze średniakami). A tu liczy się głównie gameplay, który jest na moją ocenę 8/10. Jeśli chodzi o stronę techniczną to just słabo, bo jednak mapa na niektórych kompach może ostro przycinać.

Autor: Charon
Data: 15-06-07 20:49

Kace chodziło zapewne o nudne wykonanie, że nie ma na czym oka zawiesić itd. A to że grywalność... Heh, ludzie otaczają kultem takie mapy jak Thorns, AndAction czy w00t, które są największym badziewiem jaki powstał w historii mappingu... i tu nie chodzi o "gust", bo to nie kwestia gustu, tylko poziomu wykonania. Ale to taka moja dygresja w temacie, bo nawet nie mam obecnie UT2k4, więc mapy nie widziałem. Ale aż mi się przypomniał motyw sprzed lat na NaliCity (które ostatnio zeszło na psy, btw), gdzie początkujący bronili swoich fatalnie wykonanych map gameplayem, który wg. nich był boski... Nawet jeśli gameplay jest boski, to gameplay to nie całokształt - każdy designer Ci to powie.

Autor: Meledictum
Data: 15-06-07 21:23

"Mapie niestety mówię Nie. Nudna, technicznie gorsza od wielu map UT'99" - zgodzę się, dopiero niedawno dowiedziałem się np. co to są semi solids. :< "Pozatym - static meshe są po to, żeby mapa działała szybciej, wyglądała lepiej." - 1. Polycount i tak już jest cholernie wysoki (to wina theme - budynki etc.) 2. W przypadku SMeshy wykonanych w UED pojawiają się problemy z oświetleniem (a dokładniej - nie da się ich oświetlić czymś innym niż sunglightem) ...zresztą, dopiero po premierze zauważyłem, że w ciemniejszych miejscach mogłem użyć latarni z niebieskim światłem żeby poprawić oświetlenie. "Teren momentami wymazany - takie coś widziałem pierwszy raz - ale wielu map ONS customych nie widziałem szczerze mówiąc." Teren - użyłem aż 5 terrain layerów (przyczynę przemilczmy - powiem tylko tyle, że już więcej takiego błędu nie popełnię) a poza tym... tekstury nieco rozmazałem po to, żeby z góry nie wyglądały jak zbiór kwadratów. ;) Co do innych customowych map do ONS... Cóż, większość z nich to zwykłe gówna, które właściwie nic nie dodają do core gameplayu. :/

Autor: Marcin.B.Black
Data: 15-06-07 21:37

Racja, ale ja bym nie powiedział, że nie ma na czym oka zawiesić. Ja czasem wolałem pozwiedzać ładnie wykonane budynki niz walczyć. Zresztą mapa napewno badziewiem nie jest..no ale jeśli moje zdanie się nie liczy to trudno.

Autor: Charon
Data: 15-06-07 22:06

Nie chciałbym być źle zrozumiany... ale jak budynki wykonane jedynie w BSP, na silniku, który ma o wiele większe możliwości, mogą być wizualnie atrakcyjne? Biorąc za standard UT99 - ok, ale UT2k4 podniósł chyba poprzeczkę 'atrakcyjności' nieco wyżej niż UT99... Nikt nie nazwał mapy badziewiem, tak samo jak nikt nie powiedział, że Twoje zdanie się nie liczy, Marcin. Ja chciałem jedynie zaakcentować, że gameplay na mapie to nie wszystko, tak samo jak BSP to nie szczyt technologiczny w UT2k4. Nie można patrzeć na mapę jednostronnie, a ja czy Kaka, na ogół patrzymy najpierw na stronę wizualną, gdyż to ona najczęściej, a przynajmniej od pierwszego rzutu okiem, pokazuje profesjonalizm autora. Hourences nie zrobiłby kariery, gdyby jego mapy składały się tylko z sześcianów, ale miały wybitną grywalność ;) UE2.0 oferuje więcej, ale i więcej wymaga. Tak samo jak i od map do UT2k4 wymaga się więcej, a w UT3, będzie się wymagać jeszcze więcej. Naturalna rzecz :) Nie ma się czym przejmować, tylko trzeba robić dalej. Byle zdobywać nowe umiejętności i nabijać doświadczenie :)

Autor: meledictum
Data: 16-06-07 12:51

Charon, zrobić 90% mapy ze static meshy to żaden problem, o ile 1. uda mi się zdobyć 3DSM z keyem + tutki (prawdopodobnie będę miał w przeciągu 24 H xD - Mayę już mam, ale są problemy z tutorialami :/) 2. Jeżeli gracze z prockiem 600mhZ i GF2 zaczną narzekać na to, że mają tylko 5 FPSów, a polycount wynosi 300.000 ty weźmiesz na siebie odpowiedzialność. xD 3. Wydłużysz dobę do 48 (a najlepiej 72) godzin. ;)

Autor: Marcin.B.Black
Data: 16-06-07 18:09

W sumie Charon masz rację, co do tego, zeby sie nie przejmowac, ale dalej się doskonalić na metodzie prób i błędów :).

Autor: Charon
Data: 17-06-07 17:53

@mele: Ja "parę" tutoriali do Mayi mam z 3dbuzz.com. Zassałem tego tyle, że nie mam czasu oglądać :DDDD Poza tym, kto by się przejmował tymi z 600Mhz i GF2? Do piekła z nimi :DDDD @M.B.B: Jeśli masz czas na próby i błędy - ok ;) Dobre skutki przynosi oglądanie cudzych map, oczywiście pod warunkiem, że są dobre - a najlepiej, gdy są najlepsze :) A z tym przejmowaniem, to znowu żeby to się nie zmieniło w ignorancję, bo jednak krytykę należy przyjmować i ją analizować. Jednak wnioski z krytyki i własnych poczynań może już wyciągnąć tylko autor.

Autor: meledictum
Data: 17-06-07 23:11

Też mam tutki do 3DSM z buzza, na razie stoję na pierwszej części (najnudniejsza - interfejs, opisywanie ikonek bla bla bla, a i tak w drugiej części będą ci mówić, co masz klikać. xD). Co do krytyki - oczywiście, że należy ją przyjmować, ale nie każda krytyka może się okazać przydatna, szczególnie, kiedy ktoś sugeruje wstawienie jump padów do mapy wielkości Gaela bo "jest za dużo chodzenia". ;)

Autor: Mr_Hyde
Data: 27-07-07 0:25

Stary ,meshy ,wiecej meshy !!!!! BSP to staroc ,przezytek . Nikt sie nie przejmuje graczami majacymi 5-cioletnie sprzety . Co do nauki softow 3D . Od jakiegos dluzszego czasu przesiadlem sie w 100% na mayke z maxa i napisze tyle ,ze do level designingu i ogolem do gameartu nadaje sie duuuuzo lepiej niz 3ds max ;]. Ogolem workflow jest szybszy jak i kontrola nad tym co robisz ;] . 3dsmax ?? Hmmmm ten soft aktualnie naprawde dobrze sie sprawdza w modelach hi-poly ,do wypalania normalek jak i do jakis pojedycznych modeli :P. Wiec pierwsze co to zacznij od mayki :] .

Użytkownik:
Wpisz tutaj 2615:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.