[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


People Can Fly i GoW PC !23:05 @ 22/08/2007  

Polski developer, People Can Fly, firma znana ze stworzenia tak miodnej gry jaką niewątpliwie jest Painkiller, nawiązał współpracę z Epic Games. Twórcy unrealowej serii współpracują z ekipą Adriana Chmielarza nad pecetową wersją Gears of War. Wiadomo, że People Can Fly nawiązało kontakt z Epic Games już w ubiegłym roku, gdy testowali technologię Unreal Engine 3.0 pod kątem możliwości użycia jej we własnej, nowej grze.

To oczywiście wielkie wyróżnienie dla naszego developera, a dla nas powód do radości, tymbardziej, gdy docierają do nas słuchy o niesamowitym wrażeniu jakie na kierownictwie Epic Games wywarły pierwsze prezentacje wykonane przez ekipę People Can Fly w technologii Unreal Engine 3.0. To poziom tychże prezentacji przyczynił się do podjęcia przez Epic starań w utrzymaniu stałej współpracy z polską firmą.

Wiceprezes Epic, Mike Capps, zachwalał poziom prac wykonanych przez Polaków. Zdradził też, ze mapy multiplayer do Gears of War wykonane przez naszych rodaków z PCF prezentują się często lepiej niż oryginalne.

Jednak na Gears of War PC współpraca się nie kończy. Tajemniczy nowy produkt ma być prezentowany na pokazach zamkniętych w tym tygodniu na Games Convention odbywającym się w Lipsku. Jest to zapewne jakieś wczesne demo. Czyżby owa prezentacja, która tak zszokowała zarząd Epic Games? Możemy gdybać ;)

Charon

Autor: Kaka
Data: 23-08-07 7:09

Brawo, brawo.

Autor: w0dzi0k
Data: 23-08-07 8:33

To pewnie dlatego właśnie wybrali Polskę jako jedno z trzech miejsc w Europie, które Epic odwiedził w swoim UT3 Euro Tourze. Teraz ponoć mają być trzy studia Epicu na świecie - w USA, Japonii i Polsce (czek press relase: http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?t=188741). Jak coś popier**, poprawcie mnie :D.

Autor: Deadkatz
Data: 23-08-07 10:22

I skąd mamy najlepszych mapperów ? :P

Autor: Marcin.B.Black
Data: 23-08-07 11:41

Dobrze czytać takie wieści. Już widzę jak Niemcy gryzą paznokcie ze złości, że zostali pominięci >;>. Najwidoczniej Polska została doceniona.

Autor: n3o2k7
Data: 23-08-07 13:00

i tak ma zostac painkiller jest kozacka gra tak jak UT i widac ze poscy programisci i mapperzy sa dobrzy

Autor: DMB
Data: 23-08-07 14:06

Szczerze powiedziawszy po żałosnym Chromie nie grałem w żadną grę opatrzoną plakietką „Teraz Polska”, ale czytałem wiele pochlebnych opinii na temat Painkillera. Choć z drugiej strony nie liczmy na to, że po (ewentualnym) przekształceniu PCF na Epicową placówkę w Europie, zatrudnienie znajdą jedynie nasi rodacy. Choć faktycznie dla tych najzdolniejszych otwiera się ogromna szansa.

Autor: DMB
Data: 23-08-07 14:19

K***a, dwukrotne powtórzenie wyrazu "choć" na początku kolejno po sobie następujących zdań… To wina upału.

Autor: Majin _uQuad
Data: 23-08-07 14:46

dramat dude :>

Autor: DMB
Data: 23-08-07 14:53

Nieprawdaż? Ale koniec tego pierdolenia, bo lada moment powstanie jakiś żałosny offtopic.

Autor: Kaka
Data: 23-08-07 15:19

To bardzo dobra nowina.

Autor: Jezus
Data: 23-08-07 15:39

To nie wina upału. To wina wina:P

Autor: w0dzi0k
Data: 23-08-07 15:59

No, Charon, teraz zapodawaj newsy hurtowo. Gdzie Bioshock, a gdzie demo MoH:A? Już dość chlastania tej przepalanki, do roboty ludu złoty! Polecam obaczyć: (http://www.pcgameshardware.de/?article_id=610740)

Autor: Charon
Data: 23-08-07 22:37

Ja nadal nie mam netu ! :p Wracam w październiku, więc ten nius to tylko taki znak, że nadal żyję, a nie powrót na etat :) A co do tych odwiedzin Warszawy przez ekipę Epica, to akurat wątpię, żeby to dotyczyło bezpośrednio PCF, choć sam fakt współpracy mógł mieć jakiś wpływ. Z Epic Games na konferencji był tylko Chris Wells, reszta to oficjele firmy Autodesk i jakiś koleś chyba z Ubisoftu (już nie pamiętam, Deadkatz mnie poprawi jeśli sam pamięta ;D). W każdym bądź razie to co wtedy pokazali robiło wrażenie :D

Autor: Charon
Data: 23-08-07 22:52

Widzę, ze na BU są fotki z prezentacji z Londynu. Ponieważ moje fotki wyszły koszmarnie (wiem, łajza jestem :p ale poszła lampa na ekran rzutnika i gówno widac :D), a tamtejsze wyszły przyzwoicie, to zachęcam to przejrzenia - http://www.beyondunreal.com/content/articles/201_1.php

Autor: Deadkatz
Data: 24-08-07 13:29

Tez nie poprawie bo pamietam ze ten gosciu byl od jakiejs konsolowej gry ;)

Autor: DMBf
Data: 03-09-07 20:28

http://www.escapistmagazine.com/news/view/76193-Epic-Buys-People-Can-Fly

Autor: lambdArt
Data: 25-09-07 11:02

A jak myślicie, kto STWORZYŁ Decka16/17??? Oczywiście, że jakiś Polak musiał przytym majstrować... ;D

Użytkownik:
Wpisz tutaj 5557:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.