| Unreal Zone #17 | | 1:42 @ 28/09/2007   |
Autor: Kaka
Data: 28-09-07 16:55
Bioshock miażdży. Ludzi i ich komputery ( ale nie mój kurwa hahaHAHA!). Na serio dobra gierka, ale graficznie myślałem e będzie czymś na prawdę rwolucyjnym ( mówię o enginie), narazie technologia jest tylko zajebsita :P .
Autor: Raven
Data: 29-09-07 15:29
I tu się mylisz Charon :) Bioshock chodzi na podrasowanym UnrealEngine 2.5. Mnie z błędu wyprowadziła strona wiki.beyondunreal.com :). Zobacz UnrealEngineVersions i tam czarno na białym pisze ze BS to UE2.5 (build 3369 bodajze). BS 2 bedzie latał na UE3.
Autor: farseer
Data: 29-09-07 17:07
^ Dobrze gada, Bioshock to "tylko" UE 2.5. Poza tym kompletnie bezużyteczny, bo bez edytora. Jedyna pecetowa gierka, która aktualnie korzysta z UE3 (i to dość starego builda) to Roboblitz.
Autor: Havkar
Data: 30-09-07 12:25
o.O nie wiedziałem ;d...
A MOH:Airborne, Stranglehold, R6:Las Vegas?
Autor: Kaka
Data: 30-09-07 13:17
No Bioshock to stary engine plus kilka rzeczy z nowego. MOHA to UE3... nieźle wygląda, ale czy lepiej od BS? Nie wiem, wiem tylko że AgeiaPhysix jest tak zabugowana że huj:P /takie rzeczy już widziałem jak żołnierze z 3 metrowymi rękami ( zaczepił sie ziom o lufe MG ...) plus kilka innych śmiesznych widoków. Aż takiej rewoloucji tam nie widzę.
Autor: havkar
Data: 30-09-07 15:03
www.xfire.com/profile/havkar polecam pooglądać screeny ;D (m.in jest screen z MOH:Airborne z tymi rękoma xD).
Autor: Marcin.B.Black
Data: 30-09-07 18:21
Czyli Ageia niezbyt się udała, hę? Jesli ma byc użyta w UT3, to będzie kiepsko. UT2003/4 miała Karma Psychics Engine i bylo calkiem nieźle, choć chyba Havok jest jednak królem.
Autor: farseer
Data: 30-09-07 19:30
Zaraz, zaraz, czyli MOH to też UE3? Bo, szczerze, to jakoś nie wygląda... R6 owszem, chociaż też jakiś build sprzed 2 lat, ze strasznie spieprzonym oświetleniem, moim zdaniem.
Z tego co kiedyś wspominał Mark Rein (a może Sweeney, nie pamiętam), UT3 nie używa PhysX'a tak na dobrą sprawę. Cała fizyka to teraz jakaś integralna część silnika, ta sama, która w poprzednich wersjach obsługiwała pociski, pionki, pickupy itp. Zewnętrzny engine (czyli Agaia) może tylko czasem wspomagać jakieś tam ozdobniki, efekty cząsteczkowe, tornada (kto był na GC, ten wie o co chodzi) etc.
Autor: Kaka
Data: 01-10-07 11:42
Tornado widziałem na necie i było hujowe ( jakies przedmioty latające w powietrzu przechodziły przez ściany... ). Sami widzicie - rewolucji nie ma :P I to było do prewidzenia. Nie dajcie się zmylić screenami z UT3 - to śa fabrykowane screeny na potrzebę reklamy - takich ujęc nie uświadczysz w grze ( chyba że w cutscenkach ). NA przykłądzie MOHA widac że to na serio nie jest rewolucja ( aha no i engine nei obsługuje parallax mapping - dopiero po uzyciu specjalnego plugina jest to mozliwe - jeśli w MOH było to użyte ( o nie wiem )- to znaczy ze wcale nie jest takie super bo praktycznie nie zauwazas.
Autor: hah
Data: 01-10-07 13:22
zmience tytul gazetki na MAP ZONE - bo tam nic wiecej nie ma :D
Autor: Charon
Data: 01-10-07 18:19
To, co każdy może napisać na wiki.beyondunreal - vs. - wypowiedzi developerów... Sorry Miśki, ale wolę zawierzyć developerom - a oni ze dwa lata temu krzyczeli, że 2.5 nie daje rady i będą licencjonować 3.0... Poza tym - Raven i Kaka - looknijcie no sobie sajt unrealtechnology.com :p Acha, i jak znacie tego, co robił tą tabelkę na wiki, to dajcie mu w ucho, bo głupoty popisał ;) Epic chyba wiedział komu daje licenję i na co, czy może nie? ;)
Autor: farseer
Data: 01-10-07 22:48
Tak czy inaczej techdema sprzed dwóch czy trzech lat (jeszcze opatrzone nazwą "envy", kiedy wszyscy myśleli, że to chodzi o trzeciego Unreala) wyglądały o niebo lepiej niż UT3. Ale to było do przewidzenia. Musieli skręcić detale, żeby chodziło płynnie na każdym kompie, i to jeszcze z 16 graczami na serwie. Bo to przecież taka "pr0" gra jest, nie może mieć za dużo detali;p
@Kaka: tornado owszem beznadziejne, widziałem "na żywo", ale to tylko mod składany na szybko przez ludzi z Agei. Parallax mapping? Masz na myśli normal mapy? Czy displacement? Bo juz się gubię w tych wszystkich mapowaniach.
Autor: Charon
Data: 02-10-07 1:04
Dziwne... Ja jakoś zauważyłem wzrost jakości prezentowanych grafik w UT3 w porównaniu do Envy... Techdema'04 też nijak porównać do trailerów. Widocznie każdy widzi, co chce widzieć, i pisze jak mu leci...
Autor: Kaka
Data: 02-10-07 16:24
Nie no, co do tego tech dema to nie wiem, a co do enginu - MOHA w rozdialce ~1680x1050 w full detalach rewolucji nei robi. Ale gierka sam w sobie... fajna fajna. A bioshock - powered by unreal engine 3.0 jest, ale częściowo i o tym już przed premierą było wiadomo.Nigdy nie wierz developerom Charon :P Bioshock to porstu świetny design, plus shadery i zajebiste normal mapy ( ue3 własnie ).
Autor: Marcin.B.Black
Data: 03-10-07 19:27
Widziałem filmik z gry jakiegoś "pro" gracza i było tam też pokazane jak w czasie strzelaniny trafił w jakąś skrzynię, którą eskplozja (chyba rakiet) potoczyła kilka metrów. Nie wiem jaki silnik fizyczny tam jest użyty, ale wyglądało to całkiem fajnie.
Tu są link do dwóch filmików traktujacych o tym podczas gry na CTF. Drugi z nich pokazuje własnie to o czym powiedziałem.
http://s10.photobucket.com/albums/a1...t=MVI_1948.flv
http://s10.photobucket.com/albums/a1...t=MVI_1950.flv
IMO gra wygląda fajnie. Lubiłem double dodge, ale teraz wystarczą tylko pojedyńcze jeśli movement został przyspieszony, wogóle i tak gra nie przypomina UT'99 (to była brednia), bardziej UT2004, ale co w tym złego? Gra jest połączeniem wszystkich dobrych elementów obu części + nowe. Jak dla mnie może nie rewolucja, ale godny następca i bardzo groźny konkurent ET:Quake Wars.
Autor: Marcin.B.Black
Data: 03-10-07 19:36
Tak wogóle moze byście neico napisali co sądzicie o najnowszym numerze UZ? :P
Autor: umcyumcy
Data: 04-10-07 17:34
buuu nie ma mYooda i NoNaMe, to nie to samo..:P
Autor: Charon
Data: 06-10-07 4:53
A jednak... Zwracam honor - niepełny UE3.0 w przypadku Bioshocka. Obejrzałem właśnie taką sobie konferencję i się okazało, że wykupili licencje na co się dało (2.0, 2.5, wczesny 3.0) i zrobili z tego hybrydę.
|