[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Wygraj UT3 z gry.onet.pl !!12:16 @ 19/11/2007  

CDProjekt wraz z serwisem gry.onet.pl zapraszają do wzięcia udziału w konkursie, w którym główną nagrodą jest Unreal Tournament 3. Grę przewidziano dla dziesięciu osób, które udzielą poprawnej odpowiedzi w terminie do 29.11.2007. W piątek, 30.11.2007, nastąpi rozlosowanie nagród.
 

CDProjekt & gry.onet.pl UT3 KONKURS

Tom

Autor: Alien
Data: 19-11-07 15:20

Hehehehe, juz brałem w tym udzial :P

Autor: Adi
Data: 19-11-07 15:33

Szkoda ze nie moge brac w tym udzialy bo nie mieszkam w polsce :/ no nic oby tutaj dalo rade kupic jakas wersje kolekcjonerska i oby miala te wszystkie bajery co w polsce :D

Autor: Alien
Data: 19-11-07 15:55

Nie zmienia faktu, ze kurier przysle mi przesylke nawet jezeli bedzie to "Chorwacja" kwestia dogadania sie z firma kurierska o ile onet taka opcje preferuje.

Autor: Ares
Data: 19-11-07 16:47

Pierdy, srajdy starego żyda...Nie jesteście już za starzy na takie zabawy?

Autor: Piter
Data: 19-11-07 17:21

DO WORA lamo !

Autor: Majin _uQuad
Data: 19-11-07 17:29

A wor do najglebszego jeziora! :f (gdzies w rosji?)

Autor: Ares
Data: 19-11-07 18:02

Kórfa, o konkursie muwie a nie o gże...(ortografia jak u Czesia)

Autor: Adi
Data: 19-11-07 19:10

Ludzie nie macie o co sie klocic ? Zawsze musi znalezc sie jakis palant ktoremu cos nie bedzie pasowac ? kurwa po ile wy macie lat ?

Autor: bastor
Data: 19-11-07 22:31

Ale osochodzi ?

Autor: narek22
Data: 20-11-07 0:25

potrzebuje cd key do ut 2007 czy ktoś mnie poratuje z góry dzięki

Autor: Charon
Data: 20-11-07 1:10

Z oczywistych powodów nie możemy Ci go podać. Jeśli masz pirata, to rozejrzyj się dobrze. Pewnie w archiwum .rar masz jakiś pliczek dołączony do obrazu. Za parę dni premiera, wtedy nie będziesz musiał nikogo pytać ;)

Autor: johny_luzak
Data: 20-11-07 10:49

normalnie popuściłęm w gacie

Autor: Alien
Data: 20-11-07 13:46

Rofl jakie pytania :P Odpowiedzi nie lepsze :D

Autor: ziooombal
Data: 20-11-07 17:39

siemanko mam pytanko. mozna wylaczyc ogranicznik fps-a w UT'99 tak jak w UT3? jesli tak to jak?

Autor: Charon
Data: 20-11-07 18:02

Wyłączasz vsync w ini.

Autor: ziooombal
Data: 20-11-07 18:13

chodzi o UnrealTournament.ini? jesli tak to jest napisane usevsync=falese czyli wylaczane. wiec chodzi na max fps jak jest wylaczane?

Autor: Charon
Data: 20-11-07 20:40

Ja u siebie czy włączę czy wyłączę to na OpenGL i tak mam włączone :D Pod Direct3D daj (wiem, że logika podpowiada inaczej ;p) na true, żeby wyłączyć. Ale po co Ci to w UT99? W ogóle to niezupełnie jest to samo... W UT3 jest jawny limit w configu. W UT99 nie ma takiego limitu. Za to w każdej nowożytnej grze masz za to vsync, czyli synchronizację pionową, która dopasowuje ilość wyświetlanych klatek na sekundę do odświeżania monitora. I UT99 też to ma (tak samo jak i UT3), i o to mi właśnie chodziło. Pamiętaj tylko, że jeśli masz w miarę nowego kompa (procesor z Cool&Quiet, 2 rdzenie), gra na 95% zacznie Ci świrować z wyłączonym vsync. Zobaczysz sobie, że masz 300 klatek i nic więcej - nawet gra będzie uniemożliwiona. Dlatego radzę to zostawić w spokoju. UT99 to na tyle stara gra, że nie ma w tym nic rajcującego, gdy zobaczysz te 300fps ;) Ja mam stałe 85 pod OpenGL i w zupełności wystarczy.

Autor: Devil
Data: 21-11-07 7:43

Hey panowie grałem ostatnio w UT3 German edytion Fulll, czyli to co jest obecie i z przykrością wam zawiadamiam że jest to ta sama wersja co demo czyli nie poprawili tam żadnych błędów dla przykładu ustawcie sobie widok kamery za pleców i podczas biegu wciśnijcie klawisz np. "J", tak zwane drwiny z wcześniejszych części w wolnym tłumaczeniu. Można wtedy ładnie zauważyć że chłopaką nie chciało sie nawet głupich animacji dopracować. Po nadto cześć map jest nie dokładnie zaprojektowana, w jednym miejscu dla przykładu mamy 60fs obracamy się pod pewnym kontem a klatki spadają do 20fps. Do tego ilość map jest znacznie mniejsza niż to miało miejsce w UT 2004. Aha dla tych których nurtuje pytanie czym sie różni wersja niemiecka od nadchodzącej angielskiej to może po skrócie: -W chwili jak zabijasz kolesia nie można go już dobić -Po uśmierceniu postaci obiekt staje sie statyczny czyli nie wpływa na niego żadne prawa fizyki czyli ogólnie mówiąc szczelając w kolesia on po prostu leży nie pada dynamicznie -Jak trzaskamy Head Shot to głowa nie odpada Na razie tyle zauważyłem przez granie około 3 godzinek Pozdro All

Autor: Alien
Data: 21-11-07 14:52

Do tego kolegi nade mna... To co piszesz było juz poruszone ze 2 tygodnie albo lepiej miesiac temu kiedy ukazało sie demo. Mowilismy wtedy o tym co nam sie nie podoba. To by było jako punkt 1. 2 zas mowisz niedokladnie zaprojektowane czy masz wogole pojecie o robieniu map ?? wprawdze jezeli znikaja Ci textury, to nie wina gry przede wszystkim. Spadajace fpsy sa wszedzie jak sie szybko obrocisz przynajmniej tak jest u mnie, ale tylko na poczatku (uwazam ze jeszcze sie mapka nie wgrała do konca i chwilowo przy naglym skrecie spadaja fpsy). Next ilosc mapek co z tego, ze jest nie wiem ile, ale dajmy na to 60 - sa mapperzy to beda nowe mapki w czym problem?? Wersja ger jest okrojona z wielu rzeczy, ktore zabrania tamtejsze prawo. Na przyszłosc - czytaj wiecej o danej grze zanim sie wypowiesz. eot jak dla mnie

Autor: Alien
Data: 21-11-07 15:16

CDP znowu przełozylo premiere - na 5 grudnia :P, albo kawał, albo znowu cos wypadło....

Autor: Charon
Data: 21-11-07 14:58

U mnie jakoś nigdzie nie spada do 20fps, a mam wszystko ustawione na max, więc rusz łaskawie dupę do sklepu i kup sobie nowożytny komputer. Sam fakt, że porównujesz ilość map z UT2k4 świadczy o braku Twojej świadomości odnośnie paru faktów. Nie chodzi Ci gra tak jak byś chciał, to zamilcz, a nie krytykujesz dla zasady. Animacje tauntów Ci się nie podobają? Faktycznie, najważniejszy element gry... Jakoś te w UT2k4 nie były lepsze, więc średnio wiem o co Ci chodzi. Zauważyłeś w ogóle, że można wygląd postaci modyfikować? Zdajesz sobie sprawę z tego, jak to utrudnia potem pracę choćby nad animacjami? Zapewne nie. Mam wersję niemiecką od piątku i elementy różniące się ją od innych wersji, o których wspominasz, musiały zostać wprowadzone, aby gra mogła się w ogóle w Niemczech ukazać ze względu na zaostrzone restrykcje prawne dotyczące gry w tym kraju. Dlatego np. nie ma w ogóle krwi. Wracając do ogólnego tonu Twojego posta - jeśli nie podoba Ci się gra lub, wnioskując z tego co napisałeś o klatkach, jeśli masz za słaby komputer - nikt nie każe Ci w to grać. Jeśli nie dostrzegasz ogromu pracy, jaki został włożony w tą grę, to odpal sobie edytor do UT99 i spróbuj sobie zrobić od zera takie DM-Codex. Może to Ci pomoże zdać sobie sprawę z paru rzeczy. I jeśli możesz coś zrobić sam dla siebie - naucz się ortografii.

Autor: ziooombal
Data: 21-11-07 15:23

Charon...wybacz za to-HAHAHAHAAAAA!! jesli mam w miare dobrego kompa...sory ale powiem tak:intel celeron 2.0ghz, ati radeon 9000 [64 mb] (100% ze nie wiesz co to za karta), 768 bm ram (dwie rozne kosci nie psasujace do siebie parametrami i producentem), dysk samsung 70 gb , karta dzwiekowa unknonw i podsumowujac...komp zprzed 5 lat, nawet monitor lcd ale tylko 15 cali...>> żal.pl, mam starego kompa wiec masz na mysli ze UT'99 ma chodzic jak miodziunio? masz racje, chodzi na jakies powizej 60 fps na full detal. a co doprzesuniecia premiery to dla mnie wychodzi lepiej bo nie predko bede mial nowego kompa^^ piss

Autor: Alien
Data: 21-11-07 15:37

Zauwaz, ze na ultimie wiekszy ruch jest pod Pl wersja UT3, niz Eng :P

Autor: tom
Data: 21-11-07 16:22

a masz jakies dojscie DEVIL do wersji .de? jak taj napisz mi na email

Autor: Charon
Data: 21-11-07 18:47

ziooombal, wróżką nie jestem, więc skąd miałem wiedzieć jakiego masz kompa? Pytałeś o limit klatek, więc założyłem, że spodziewasz się mieć więcej niż masz :p Wiem czym jest Radeon 9000, bo sam jeszcze przed wakacjami miałem Radeona 7000 (też 64MB ale w jego przypadku i tak mu to nie pomagało :D), generalnie miałem słabszy sprzęt niż Ty. A to że UT99 wariuje na nowych kompach to już wręcz zasada :)

Autor: ziooombal
Data: 21-11-07 19:03

hehe ostro. a jaka karte dzwiekowa/muzuczna byc polecal? z tych tanszych i tych z drozszych(np s z serii blaster x-fi creativa)

Autor: Devil
Data: 21-11-07 19:51

Charon bucu nie wiesz z kim piszesz daje ci sie że nie mam pojęcia o niczym, jeśli chciał byś wiedzieć to sporo spędziłem na projektowaniu Leweli, a to co widzi w nowym UT to większość Statik Mesh jak przypuszczam co miało zastosowanie w UT 2004. A codo tych klatek to widocznie masz demo bo niektóre mapy są delikatnie nie zoptymalizowane więc nie masz o czym pierdolić. Tak na marginesie ogólnie stwierdzam fakty. To co wpyścili to śmiem stwierdzić że jest strasznie ubogie.

Autor: Alien
Data: 21-11-07 20:56

Nie karmic trola...

Autor: Charon
Data: 21-11-07 23:51

Devil, to napisz mi "z kim piszę", bo może taka z Ciebie eminencja, że powinienem ten komentarz pisać klęcząc... Pokaż mi swoje mapy, skoro z Ciebie taki doświadczony twórca. I tak, mam demo UT3, waży 7.2 GB, więc to na pewno demo :P Zachowujesz się jak typowy pryszczaty smark - zaczynasz bluzgać, gdy ktoś zwróci Ci uwagę. Do piekła :P

Autor: tom
Data: 22-11-07 11:50

charon skorzystal z uslugi poczty polskiej wiec raczej wie o czym pisze :P

Autor: `Pi3g
Data: 22-11-07 17:09

Devil przerzuć po lanie jakieś mapki to podrzuce Charonowi jeśli nie masz na to czasu.

Autor: Charon
Data: 22-11-07 18:07

Załatw `Pi3g :D Chętnie rzucę okiem ;) Może przeoczyłem jakiegoś krajowego wymiatacza i zblednę, gdy zobaczę poziom techniczny wykonania ;)

Autor: Charon
Data: 22-11-07 18:09

Choć zapewne będzie tłumaczenie się, że poziom techniczny nie ma znaczenia, tylko grywalność :D Stara pieśń ;p

Autor: `Pi3g
Data: 22-11-07 19:50

Charon radziłbym Ci się troszkę powściągnąć z ironią bo grałem raz na mapce Devila a owa prezentowała wysoki warsztat i grywalność :) :)) To była mapka do UT2004 - nie wiem czy w tej chwili taką posiada więc musze zasięgnąć języka :)

Autor: Charon
Data: 22-11-07 20:53

Czekam :) Lubię być pozytywnie zaskakiwany :) Jak narazie zostałem nazwany bucem, który "nie ma o czym pierdolić", mimo, że sam nikogo nie wyzywałem. Skoro więc nie umie się zachować i kaleczy ortografię, to może mnie zaskoczy czymś pozytywnym.

Autor: ciunn
Data: 23-11-07 9:11

haha :D jak rzadko tu zagladam, tak dawno sie nie usmialem :P hyh, jak tam edek w ut3 Charon ? :>

Autor: Charon
Data: 23-11-07 12:10

Piękna z niego rzecz, ciunn :D Przez 10 minut szukałem jakiegokolwiek texture browsera :D Będzie okazja sobie przypomnieć, jak to fajnie było, gdy się nic nie czaiło :] Ale da radę, innego wyjścia nie ma. Tylko jakiejś Mayki albo Maxa się nachapać porządnie, a potem do dzieła :)

Użytkownik:
Wpisz tutaj 1099:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.