| Bezpieczeństwo to podstawa | | 13:25 @ 08/12/2007   |
Autor: Kaka
Data: 08-12-07 14:49
No nie....
Autor: farseer
Data: 08-12-07 14:51
Eeeee... Nie kapuję. Takie coś faktycznie może się zdarzyć w grze? Czy to jakiś mutator/błąd/sztuczka z fizyką?
Autor: Piter
Data: 08-12-07 14:58
Trzeba uważać, gdzie się skacze ;) No i koniecznie hełm na łeb.
Autor: Charon
Data: 08-12-07 15:09
No to się realizm nazywa :DDDD Chociaż mi się jakoś nie udało ani jedno ani drugie, a dzielne próbowałem przez parę minut :P
Autor: ziooombal
Data: 08-12-07 16:06
hahahahaha ludzie ale gnilec! obadajcie to : http://pl.youtube.com/watch?v=6NmH6Q4Iaew&NR=1
Autor: bastor
Data: 08-12-07 16:25
Stare to i wcale nie takie jare :|
Autor: meledictum
Data: 08-12-07 16:27
http://pl.youtube.com/watch?v=4aDDtlR_afg&NR=1
Autor: efrin
Data: 08-12-07 17:17
W locie trzeba wcisnąć feign death (udawanie trupa) i w taki sposób można się głupio zabić ;)
Autor: dbest_[PL]
Data: 08-12-07 18:34
dobra skoro gry nadal w sklepach nie ma .... cos mi sie obilo ze Mortal Kombat 8 bedzie na PC , no i gra oczywiscie na unreal engine 3 ma byc robiona ... co wy wogole sadzicie o Midway ? ja uwazam ze ten mariaz zrobil UT jak najbardziej dobrze... za to moze w Mortalu Raiden dostanie Flack'a ;-)
Autor: barthezz
Data: 08-12-07 18:49
witam mam problem......kiedy gram w UT 2004 np. na arctic stronghold w oneslaught po jakimś czasie gry wyskakuje błąd:
UT2004 Build UT2004_Build_[2005-02-15_17.02]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1406 MHz with 511MB RAM
Video: HIGHTECH EXCALIBUR RADEON 9550SE Series (6666)
General protection fault!
History: ProcessLeaf
Autor: dbest_[PL]
Data: 08-12-07 18:59
takie rzeczy to tylko na forum...
Autor: VV
Data: 08-12-07 19:01
No fakt, ale nie jest to takie złe bo będzie wymagało lekkiej zmiany stylu walki i wogule skoki z wind nie będą już takie łatwe.
Autor: barthezz
Data: 08-12-07 19:09
dbest_[PL] ---> jeszcze mi nie zaakceptowali konta na 4um wiec pisze tutaj.....
Autor: w0dzi0k
Data: 08-12-07 20:29
Słowo "technologiczne" mam odbierać jako ironię, czyż nie?
Autor: w0dzi0k
Data: 08-12-07 20:46
Sensacji pewnie nie odkryłem - nie tylko Deck: http://img230.imageshack.us/img230/8196/screenshot00005vc7.jpg
Autor: LoCo|DINO
Data: 08-12-07 22:14
hahahaha... w końcu MORTAL KOMBAT siakiś nowy na PC xD
PIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKNIEEEEEE!!!!!!!! xD
Autor: barthezz
Data: 08-12-07 23:05
doczekam sie pomoy za strony userów??
bo czekam na zaakceptowanie konta ale nic zero nul nic nie przychodzi.....żaden mail więc licze na waszą pomoc z góry fenx
Autor: HALF-MAD
Data: 09-12-07 9:57
skoro wiekszosc polskich graczy miała problem z akceptacja unreala 2003 a puzniej 2004 to z kad pomysl, ze UT3 sie spodoba? :)
pr
Autor: Marcin.B.Black
Data: 09-12-07 10:37
Ta i skończyło się na tym, że dużo ludzi narzekało, ale każdy jakoś w nie grał. Czyli chyba się podobały ;).
BTW: W CD-Action UT3 PL dostał 9+/10 (Grywalność 10, Video 9, Audio 8) i jakoś nie zauważyłem, żeby zwrócili uwagę na bugi, ktore podobno pełna wersja ma. Czyżby wydanie PL było naprawione? Jeśli tak, to dobrze (jeśli nie, heh zawsze są łatki) i życzę tego także zagranicznym graczom (mam nadzieję, że patche pomogą).
Autor: HALF-MAD
Data: 09-12-07 15:09
ja nie narzekalem. gram zawziecie we wszystkie czesci ut, nawet 2003 choc zostalo juz tylko pare serwerow :). a na UT3 poczekam do maja jak zmienie kompa. Nie chce psuc sobie zabawy grajac w 800x600 na low detalach i z wylonczonymi cieniami, odbiciami i innymi -ami. Pozatym do maja powinni wykryc wszystkie bugi, wypuscic patche, jakies mappacki a moze i pojawi sie jakis warty uwagi mod...
Autor: dbest_[PL]
Data: 09-12-07 16:07
Ok, wiec ja odpowiem. skad pewnosc ? Bo dostepne bylo demo :P , a niektorzy nawet juz graja w inna "wersje" ;). Gra wraca do tego co w UT bylo najlepsze, ale nie cofa sie i nie jest tylko zwyklym klonem ... no i ta grafika, ktora kopie wszystkie inne tytuly po dupie.
W gwoli wyjasnienie, nie wszyscy grali w UT2003 i 2004. Ja nalezalem do osob ktore te tytuly znienawidzily od pierwszego wejzenia. zupelnie mi nie odpowiadaly... No i z tego co ja wiem , to naprawde spora ilosc graczy niezle grajacych w UT, o tych tytulach nie chcialy nawet myslec ...
Moim zdaniem te tytuly byly skierowane do mlodszych graczy, a tych starszych zwyczajnie olano - ktos tu wspomnial o "usportoweniu" ut 2003/2004 - tak wlasnie moim zdaniem bylo. Trzeba bylo wyciagnac kase z mlodszych graczy.
To moje prywatne zdanie.
Produkcja gry przez Midway to dla mnie byl czytelny znak - klimat UT99 wraca! Bedzie krwawo i mrocznie. I jest.
A popularnosc UT99 i to ze ze zwolennikami tej gry nalezy sie liczyc, obrazuje to ze serwerow w UT99 jest owiele wiecej niz w ut2003 ...
Autor: w0dzi0k
Data: 09-12-07 20:58
Trafną tezę już dawno temu wydano. 2003, 2004 robione były pod tych graczy, co mają super, hiper, ultra aima. Jeno się meczyq rozpoczynał, to już się biegło po shocka i lg i właściwie tylko te dwie bronie były w powszechnym użyciu. Nawet jak timowałeś armor, to i tak aim był nad tym. Taktyka? Taktyka to co najwyżej na zespołowe gry, nie duele. O szildzie wolę się nie wypowiadać, bo jak dla mnie był nijaki. Teraz mamy ut3 i jest lepiej. Jak trafisz dwa razy z rzędu shockiem, czy z campy możesz mówić o fuksie. Bo i tempo i celowność wymaga od gracza więcej. Może i nawet więcej niż w pierwszym utku? Link to teraz połączenie dość wartościowego spamu w pierwszym trybie (można zastosować do "trzymania" ważnego punktu taką seryjką) z doskonałą spawarą. Wracają posegregowane armory, z ut2k3 i 2k4 zostaje tylko double jump. I gdzie mamy bliżej - bliżej mamy do pierwowitego UT.
Autor: digisol
Data: 09-12-07 21:24
UT 3 ma niesamowicie zabojcze tempo, w koncu zrobili cos dla hardkorowych graczy. Bronie sa idealnie wywazone, mecz mozna wygrac uzywajac li tylko bio gun'a czy stingera. Powrocil impact hammer. Graficznie jest jednak o wiele mroczniej, ale to jest in plus. Spojrzmy prawdzie w oczy, UT3 to tak jak pisal przedmowca powrot do ut99, jednak nie z cukierkowa grafika. Ot taki krwawy stek dla doroslych. No i umiejetnoci trzeba miec nie lada, zeby nie stac sie miesem armatnim
Autor: Luther
Data: 09-12-07 22:12
@digisol
No i efekt będzie taki, że grać będą tylko hardcore`owi gracze, bo nikt nie lubi być mięsem armatnim. Wobec czego gra nie siebie nie zarobi i Epic da sobie spokój z robieniem kolejnych UT. :)
Oczywiście trochę przesadzam, ale chodzi o to, że nie można zrobić gry tylko dla jednej grupy, bo to jest biznes i trzeba zarabiać, rozszerzając bazę graczy. I właśnie cała sztuka polega na tym, by zaspokoić potrzeby różnych graczy: i tych wyjadaczy z 99 roku, i "lamerów", którzy zainstalują sobie UT3 po raz pierwszy. To nie jest proste, ale chyba jest możliwe. A czy UT3 okaże się taką grą - zobaczymy za jakiś czas. :)
Autor: w0dzi0k
Data: 09-12-07 22:45
@up Ja jestem bardziej z ut2k4 niż 99 i z pewnością na wieki go porzucę, przechodząc do UT3. Naprawdę nie wiem dlaczego wykształcił się taki dziwny stereotyp, że Ci z 2k4 i 2k3, to Ci anty-ut3.
Autor: texet
Data: 10-12-07 3:41
pewnie dlatego ze byl placz na forum o brak double jumpow, o brak shielde o to o tamto o sramto
Autor: Marcin.B.Black
Data: 10-12-07 16:25
Ja też jestem bardziej z UT2k4 i jakoś nie jestem anty-ut3 poza jednak spieprzeniem działania Flak Cannona :/. Szkoda, poza tym gra jest wyborna (przynajmniej demo) i naprawdę ma dobry klimat. W DM-HeatRay mam wrażenie jak bym walczył na DOM-Comdemned z UT'99 :D.
|