[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Nius :)12:16 @ 29/09/2008  

Oto i oczekiwany dawno nius na unreal.pl :)
Jak ktoś nie czytał jeszcze, to zapraszam do przeczytania artykułu stworzonego przez Pajdę na esports.pl, w którym to jedzie po UT3 jak po burej suce. :D >>>klikk<<<

Ogłaszam również koniec wakacyjnego snu redakcji. :P

Piter

Autor: Charon
Data: 29-09-08 12:28

:]

Autor: Piter
Data: 29-09-08 13:04

Ha ! Drugi :P

Autor: pi3g
Data: 29-09-08 15:18

Chujowy ten felieton jak całe UT3, jednak trudno się nie zgodzić.

Autor: Revy
Data: 29-09-08 16:52

chujowy jest twoj koment, bo sie zgadzasz z opinia Pajdy i to bez jakiegokolwiek uzasadnienia. ech...i jak niby sie pozbyc dzieci neo?

Autor: Lywty
Data: 29-09-08 17:25

wywiad z pajda m.in. na temat tego tekstu bedzie udostepniony za jakis czas :D

Autor: pi3g
Data: 29-09-08 18:01

A to jeszcze mam dodatkowo tłumaczyć się czemu sympatyzuję z tekstem anty-UT3 ? w faszystę się bawisz ?

Autor: TAP-CHAN
Data: 30-09-08 1:51

To jest jakaś bzdura ut 3 nie z powodu gameplayu jest niepopularny. Po prostu twórcy nie spełnili nawet połowy obietnic (m.in. tryb Conquest, komunikacja głosowa z botami), przez co w ut 3 nie było żadnych nowinek. Z każdym ut przychodzily nowe pomysły, czasem nie do końca trafione, ale zawsze było coś świeżego. Tymczasem ut 3 był mimo, że lepiej wyglądającą i bardziej grywalną, to po prostu znacznie zubożoną wersją ut 2004. Większość więc pomyślała że po cholere kupować nowego ut, Skoro w starym jest wszystko a nawet więcej? Dodatkowo ut 99 i ut 2004 nie wymagają nowego komputera. Dodatkowo Epic dość wyraźnie olało pecetowych fanów (albo Midway zmusiło ich do szybkiego wydania gry) - gra jest po prostu konwersją z konsoli co widać baardzo mocno: małe plansze w porównaniu do ut 2004 (bardzo dostrzegalne w Warfare), dziwne menu, mocno okrojona grafika. Dodatkowo gra miała mierną kampanie marketingową, a jeszcze dobiło ją wydanie Gears of War w tym samym czasie(który, nawiasem mówiąc, był dużo gorszym produktem niż ut3, ale lepiej rozreklamowanym :[) Pomimo że bardzo lubię te grę i mimo wszystko uważam za najlepszą odsłonę - ut 3 był dużym krokiem w tył. Nie oferował nic nowego i trudno się dziwić że przegrał z takim COD 4(na który w końcu i ja się przesiadłem).

Autor: Azi
Data: 30-09-08 8:35

Felieton trochę chaotyczny, ale dobrze oddaje odczucia większości ut-graczy. Na pewno nie ma szans na pobicie popularności UT'99 :D Ta gra będzie miała niedługo dekadę a nadal serwery pełne :) I dłuuugo tak jeszcze (oby!!) Pozdrówka dla fanów UT'99 !!

Autor: Revy
Data: 30-09-08 9:59

heh tap-chan, ja juz dawno gram w cod 4, ktory kupilem razem z UT3. po instalacji obu tytulow przyszedl czas na obczajenie (single player w cod4) i niestety - bardziej wciagnal mnie codzik :( to w niego gralem czesciej. a fan serii UT grajacy wiecej w coda niz swieza trojeczke to chyba duzo znaczy. ale zdania to nie zmienia :P i tak lubie UT3, podejdzcie do tego tematu bardziej casualowo, nie bedzie wtedy tak flustrowac fakt ze go okroili :D

Autor: P*sschrist
Data: 30-09-08 10:31

A ja nie rozumiem co złego widzicie w UT3. Ok, gra ma trochę błędów, ale czy naprawdę jest aż tak słaba jak wiekszość krzyczy? Bo nie ma komunikacji głosowej z botami? A na co to komu? Bo mapy mniejsze niż w ut2k4? Moim zdaniem akurat decyzja o zmniejszeniu map w stosunku do modelu gracza była bardzo dobrym posunięciem. A argument o tym, że potrzebuje mocnego kompa w ogóle mnie rozwala. Mój kumpel gra na P4 2.4ghz, 512ramu i radeonie 9600 i w 800x600 da się komfortowo grać. Chyba że dla was taki komp jest juz demonem wydajności- w takim wypadku sory. Moim zdaniem UT'99 było takie dobre ze wzgledu na dwa tryby- osławiony Assault (któy w 2k4 był jakis taki nijaki w porównaniu do pierwowzoru) i genialne CTF, moim skromnym zdaniem najlepszy ze wszystkich fps'ów. I na tym jego zalety sie kończą (przynajmniej dla mnie). Poza tym w felietonie ciagle się przewija temat powrotu w ut3 do korzeni serii. Nie wiem jak mam to rozumieć. Czyli co, chcielibyscie UT'99 przepisanego na nowy silnik? I wtedy tez widzę głosy niezadowolonych, bo "Epic oszukuje, wydają tę sama grę drugi raz", i powtórzyła by się sytuacja z Q4. Multi nie różnił sie niczym od tego z Q3, i, szczerze mówia, nie wywołało to raczej zachwytu fanów trzeciego "wstrząsu". Moim zdaniem Epic wie co robi. Każda z części UT jest nieco inna, właśnie po to, żeby każdy mógł wybrać to, co mu pasuje. I jeszcze argument o "konsolowości" gry- no sory panowie, ale do tego doprowadzili sami "gracze"- mam tu na myśli piratów. Przecież, tak serio, bardzo mały odsetek ludzi kupuje oryginały, reszta wchodzi na jakiegoś torenta czy innego emula i grę ma za darmo. Więc dziwicie się że pecetowcy są traktowani po macoszemu? Sory za chaotyczność posta ale piszę pod wpływem gorączki9 i emocji:p

Autor: Revy
Data: 30-09-08 11:00

"I jeszcze argument o "konsolowości" gry- no sory panowie, ale do tego doprowadzili sami "gracze"- mam tu na myśli piratów. Przecież, tak serio, bardzo mały odsetek ludzi kupuje oryginały, reszta wchodzi na jakiegoś torenta czy innego emula i grę ma za darmo. Więc dziwicie się że pecetowcy są traktowani po macoszemu" z tym sie zgadzam - przez debili piratow wszystko przenosi sie na konsole na ktorych piractwo jest znikome, narazie nie przeszkadza. a ludzie nazekaja, ze konwersja z konsoli. producentom oplaca sie najpierw na nia wydac gre, pozniej kiedy na tym zarobia, ewentualnie wydadza gre na PC. bo przez piractwo na pc moga stracic kupe kasy. juz widze przyszly #1 na torrentach i bearsharach - GTA 4 i sie zaloze ze nastepne gta nie wyjdzie na pc. taki sam los czeka inne pecetowe tytuly. Crysis - tez sie zaloze, ze nie bedzie exclisivem dla pc (nastepne jego czesci) a wiec co? PC Gaming - R.I.P. chyba ze jakims niesamowitym cudem piractwo zmaleje. przynajmniej ja kupuje oryginaly :D:D

Autor: pi3g
Data: 30-09-08 16:36

Wg mnie to UT3 jest takie 'nieswoje', nie chce mi się poruszać tej kwestii ale wole ograne UT2k4. W multi kopie dupska.

Autor: Raven
Data: 30-09-08 20:19

@Revy mowisz to tak jakby na konsolach nie istniało piractwo :P. Piractwo nie ma tu nic do rzeczy (serio). Developer robiąc grę na konsole wie dokładnie jaki będzie procesor, grafika, ilość ram - wie dokładnie jak zaprojektować grę. Jeśli powstanie gra na X360 to będzie się ona zachowywać IDENTYCZNIE na każdej konsoli X360 na świecie. W przypadku PC - co komp to może chodzić inaczej. Idąc głębiej w konsole zainwestujesz raz - i będzie działać ci każda gra na nią wydana. Nie musisz w nią inwestować horrendalnych kwot (to nowa grafa, to nowy RAM, procesor :P) - dokupisz jakieś tam akcesoria, które chcesz i tyle. Poza tym, łatwiej jest wrzucić grę i odpalić na konsoli, niż się męczyć na PC (bo sterowniki zbyt stare, bo komp za słaby). Reasumując jeśli uważasz, że piractwo jest winne to się grubo mylisz :)

Autor: P*sschrist
Data: 30-09-08 21:58

@Raven, akurat piractwo jednak jest winne. Oczywiscie, w tym co mówisz tez jest racja. Tyle że 5 lat temu również były konsole, a jednak znacznie więcej gier niż teraz wychodziło na pc. To kwestia tego, na jaka platformę bardziej się opłaca wydać grę developerowi. Liczy się tylko kasa. Jakby każda gra na PC miała gwarantowaną liczbę sprzedanych egzemplarzy, sądzę że nie byłoby problemów z optymalizacją jej pod różny sprzęt... Jednak te liczby są (szczególnie teraz, kiedy praktycznhie każdy ma dostęp do szybkiego internetu) baaaardzo niskie, to i rzadko komy chce się wiecej pracy w nie wkładać.

Autor: Raven
Data: 30-09-08 22:44

Piractwo też, ale nie ma przesadnie dużego wpływu. Konsole się rozwijają, no i na nie łatwiej zrobić grę (znowu mówię tu o optymalizacji). Bo jeśli gra działa ekipie w studio na konsolach to identycznie zadziała na każdej - oszczędność czasu a czas to pieniądz. Piractwo działa też niekorzystnie względem zabezpieczeń gier na PC. Bo jak firma kontroluje ile razy instaluję grę na kompie to ja ją naprawdę szczerze pi****. Gdyby tak się wszyscy na Steama przesiedli to świat byłby lepszy. Bo i ogranicza piractwo i jest fair w stosunku do użytkowników. Grę masz w tylu kopiach na kompie ile chcesz - nie można naraz z dwóch różnych kompów na jedno konto się logować. Ale to taka moja osobista opinia nie każdy musi się z nią zgadzać :). Wracając do tematu - art fajny, niestety nie grałem w UT3 więc nie mam porównania. Cały czas planuję kupić aby się UScriptem pobawić ale nigdy nie mam czasu (albo pieniędzy).

Autor: TAP-CHAN
Data: 01-10-08 16:00

P*sschrist, ale mnie się ut 3 podoba:P. Też uważam ża ma świetny gameplay itd. A argumenty ktore przytoczyłem to nie do końca moje zdanie. Dla mnie to nowy ut jest za mało "nowy", brakuje mi tu świeżości, przez co szybko mi się znudził. Nie znaczy to że jest złą grą! Co do kompa to nie powiedziałem, że ma duże wymagania. Nic z tych rzeczy, jest genialnie zoptymalizowany, ale ma WIĘKSZE wymagania od ut 2004 i ut 99. No a poza tym Epic zapowiadało dużo dużo więcej, a demo nie spełniło tych oczekiwań. Dla porównania COD ma oryginalną, świetną i świetnie przedstawioną fabułę. Generalnie cały singleplayer jest genialny. Natomiast multiplayer, może nie jest rewolucyjny, ale czuć tu powiew świeżości. Całość natomiast jest dużo bardziej "next-generation" niż ut 3:P

Autor: Revy
Data: 01-10-08 16:06

" To kwestia tego, na jaka platformę bardziej się opłaca wydać grę developerowi. Liczy się tylko kasa. Jakby każda gra na PC miała gwarantowaną liczbę sprzedanych egzemplarzy, sądzę że nie byłoby problemów z optymalizacją jej pod różny sprzęt... " a tu mam idealny przyklad : Gears of War 2. wejdzcie na ten link: http://www.gram.pl/news_8g3iGu68_Bleszinski_o_Gears_of_War_2.html wystarczy ze obejrzycie sam filmik. a co tam takiego ciekawego? Cliff opowiada dlaczego nie bedzie gow2 na pc: duzo roboty z podzieleniem wszystkich poziomow detali gry, szczegolowosci, bo na kazdym poziomie trzeba inaczej ustawiac grafike i takie pierdoly. optymalizowanie na rozne konfiguracje komputerow. a wiec co to oznacza? nie chce im sie...licza na to ze niezle zarobia na konsolowej wersji. wiec to prawda ze liczy sie tylko kasa.

Autor: Charon
Data: 01-10-08 17:55

A mi się wydaje, że GoW2 to słaby przykład, bo o GoW1 była dokładnie ta sama gadka ;P Epic przez ostatnie 3 lata powiększył się jako firma jakoś 3-4 krotnie. Nabyli więc nieco siły roboczej. Zatrudnili więcej pracowników w macierzystej firmie, rozbudowali jej siedzibę, wykupili People Can Fly i Chair Entertainment, powstało także Epic Games China, a wiadomo też, że przy UT3 maczali palce kolesie od America's Army, więc poza tworzeniem nowych filii, Epic korzysta także z outsourcingu. Myślę, że zdają sobie sprawę z tego, że przy UT3 w pewnym momencie dali ciała. Teraz mają wreszcie odpowiedni potencjał ludzki, a co z nim zrobią, jak go wykorzystają - to już przekonamy się przy kolejnych grach od Epic.

Autor: Hexen
Data: 02-10-08 16:49

UT3 to niestety porażka... Dzięki Bogu, że UT'99 nadal jest popularny.

Autor: Charon
Data: 02-10-08 20:07

UT3 zbyt popularny nie jest, więc pod tym względem faktycznie porażka. A czy porażka jako sama gra... nie licząc pewnych braków, to reszta już zależy od gustu :P

Autor: VV
Data: 04-10-08 10:25

Gow jest, lekko mówiąc denny. Gra jest na raz, chyba że ktoś nie ma czego robić. A ut3 jest kolejnym innym ut, miał swoje 5 minut i teraz ci co chcą z nim zostać to zostaną. Dla przykładu istotna jest jeszcze grafika, młodzi gracze tacy dopiero zaczynający, (smarki) z kompami na II komunię, maja dość mocy dla ut3, a jak zobaczą ut to odrazu zdeklasują za grafikę, fizykę, oświetlenie. Jak sie poptyam czasami takiego dzieciaka czy zna baldursa, oni, unreala (a ut3!?), seriosus sam'a, fallout'a to albo słyszę że nie albo że grafika do dupy. Dla niejednego ut3 będze pierwsze i będzie naj. A piractwo to też tak nie dokońca problem, bo od strony usera, powiem tyle że nie jedna gra to dno nieprzeciętne, buuuble i naprawdę czsami warto zagrać zanim kupisz. Ostatnio wysępiłem wiedźmina od kumpla, gra na siłe testowana przez 4h i nigdy więcej śmiecia nie ruszę, to samo co gow, fear, bioshock, i większość nowych wydań. Ale np mass effect kupiłem po zagraniu na piracie, bo gra jest naprawdę przyzwoita.

Autor: blablabla
Data: 04-10-08 16:10

Pajda to raczej gracz, bo publicysta z niego kiepski. Wstęp nieproporcjonalny do treści i mała liczba argumentów w artykule, które co chwila są powtarzane. Panie Pajda... Pora schować własne wygórowane ego w kieszeń, bo swoją zdolnością pisania dorównujesz bardziej gimnazjaliście niż dorosłemu człowiekowi chociażby po szkole średniej.

Użytkownik:
Wpisz tutaj 5215:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.