[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Residual Decay - aktualizacja10:25 @ 19/12/2008  

Cg jest na tyle prosty i elastyczny, iż jego implementacja w UT jest naprawdę bardzo kusząca. Mr. Prophet z Red Nemesis ujawnił, że w ich najnowszej produkcji (Redisual Decay) planowane jest użycie shaderów jako efektów post process (w oparciu o Cg NVidi). Aby nie być gołosłownym opublikowany został także filmik pokazujące shadery w akcji. Należy zwrócić uwagę, że w grze wszystko będzie wyglądać inaczej (jest to tylko test, a parametry każdego efektu można dowolnie konfigurować). Shadery dostępne będą tylko i wyłącznie dla użytkowników Direct3D9 oraz OpenGL, dodatkowo potrzebna będzie jakakolwiek karta graficzna z obsługą min. Shader Model 2.0 (najlepiej SM 3.0). Filmik w rozdzielczości HD można ściągnąć tutaj, zaś w SD tu. Wersja streaming jest dostępna na YouTube w rozdzielczości HD oraz SD.



Raven

Autor: Raven
Data: 19-12-08 10:30

Jak znowu napatoczą się jakieś błędy - przepraszam, poprawie w Poniedziałek jak wrócę :)

Autor: Marcin.B.Black
Data: 19-12-08 18:12

Robi spore wrażenie. Dla mnie takie upiększania 9 letniej gry są nieco dziwne, ale jestem jak najbardziej za :D. Teraz tylko pytanie: Co wyjdzie pierwsze i lepsze? RD czy TCO? :P

Autor: Kaka
Data: 21-12-08 15:36

TCO pierwsze. A co będzie lepsze niewiem, ja i Raven pracujemy zarówno nad TCO i RD więc tak czy inaczej będziemy zdowoleni hehe.

Autor: Preki
Data: 07-01-09 10:36

Te schody na początku wyglądają... znajomo. Tak jakby żywcem wzięte z Heart Of Chizra.

Autor: danio
Data: 16-03-09 14:16

czadowy negatyw

Użytkownik:
Wpisz tutaj 9721:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.