|
| Nowy mod SinglePlayer dla UT'99 | | 18:08 @ 29/03/2009   |
Autor: Preki
Data: 29-03-09 18:00
Będzie w co tłuc :p do czasu premiery TCO.
Autor: jammer
Data: 31-03-09 11:41
klimat moda idealny - taki bardzo dobry mariaż unreala z half-lifem ;)
Autor: TempleKnight
Data: 31-03-09 11:32
Ciekawe czy inni "pro" mapperzy robiąc "własne" projekty, pytali Epic o pozwolenie na wykorzystanie motywów z oficjalnych map :P
Autor: Preki
Data: 31-03-09 14:45
Nie, ale wpisywali ich obok siebie jako autorów map.
Autor: Raven
Data: 31-03-09 23:51
@TempleKnight: nie o to chodzi :). Ci "pro" jak ich nazwałeś robiąc np. przeróbkę Krana (w 7 Bullets) wypisali ich jako autorów, a pozatym było to logicznie związane z fabułą. Koleś zaś przerabiał mapy (głównie teren) pod swoje nie podając kto za dany kawałek mapy był odpowiedzialny, ba - nie pytając się autorów o zgodę. Inaczej się gra gdy widzisz zmiany jakie zaszły na mapie (np. Kran z 7B), potwierdzone fabułą, a gdy grasz w moda który ma naprawdę ciekawe pierwsze mapy a potem "hmm skąd ja to znam". Ale nie ma sprawy już, bo przyznał się do błędu, zostało mu wybaczone i każdy służy pomocą :). Mapy oficjalne i robione przez fanów to dwa różne światy. Poza tym (o ile mnie pamięć nie zawodzi) Epic dało zezwolenie na wykorzystywanie dowolnych rzeczy z serii Unreal w innych odsłonach tej serii. Oni są liberalni jak długo ktoś podaje orginalnego autora i dana rzecz pozostaje w serii Unreal.
Autor: Desmond
Data: 01-04-09 10:34
Trzeba przyznać, że autor zaatakował tym czymś z zaskoczenia. Mam to na dysku, ale jakoś sie nie mogę zebrać by zagrać w to.
Czytałem temat na utsp, szkoda że tak wyszło z tymi "zapożyczeniami". O ile sie nie myle, jazzyb jest też autorem Dm-Xenome która to mapa jest bardzo udana wg. mnie.
Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 14:25
Rozumiem, że jak opatentuje sobie substracted cube brusha o wymarach 256x512x512, to każdy, kto takiego wykorzysta, to w swoich creditsach będzie musiał uwzględnić mnie jako autora brusha? ;)
A tak na serio to wg mnie szukanie dziury w całym.
Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 18:29
No chyba dalej nie kapujesz :). Nie chodzi o pojedyncze brushe a całe sekcje z map (jaskinie itp). To nie jest "szukanie dziury w całym" - jest ogromna różnica pomiędzy kwadratem a terenem :). Nie mów, że nie widzisz różnicy pomiędzy tym: http://media.moddb.com/images/mods/1/7/6265/Windmills_TCO_DCS.jpg, http://media.moddb.com/images/mods/1/7/6265/67150.jpg, http://media.moddb.com/images/mods/1/7/6265/49052.jpg a kwadratem :).
Autor: Raven
Data: 01-04-09 18:36
Powyrzszy post jest mój !! Sorry, miełem dać @TempleKnight a nie w Użytkownik.
Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 19:06
Czyli, jakby autorzy np 7Bullets, nie uwzględniliby autorów map z oryginalnego U1, które przerobili, to też taka afera by była? Wątpię, bo z tego co obserwuje na forum unrealsp.org i podobnych, to Ci wszyscy "elite" tworzą tzw "zamknięty krąg", gdzie nie napiszą Ci "Great, Awesome", tylko szukają pretekstu do obalenia całej roboty (Choćby screeny z Waszego TCO: pomimo kilku wspaniałych screenów przywalili się do jednego, na którym na skale źle dopasowana była tekstura. Zrobili z tego "halo" na 2 strony... oczywiście o pozostałych słowa nie napisali. Dopiero jak doszło tego więcej, zaczeli traktować Was poważniej). Dlatego wg mnie nie powinni doprowadzać gościa do takiego stanu, że musi robić projekt na nowo, od zera, tylko dać mu szansę na poprawienie creditsów, zaktualizowanie level info, czy pliku readme.. A tak musi robić na nowo... honorowe z jego strony, ale nieco zbędne. Może to jest ich "poczucie humoru"? nie wiem, ale jeśli ktoś taki miałby ocenić moją mapę, to w życiu bym takiemu nie wysłał...
Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 19:31
PS nie uważacie, że te remake'y nieco śmiesznie wyglądają? Tj najpierw idziemy po kanciastej Unrealowej oryginalnej mapie, za chwile wchodzimy w nowe miejsce, które wygląda, że szczena opada, a za chwile znów nasz stary Unreal... Jak już przerabiają to mogliby chociaż dostosować oryginały do swoich zaawansowanych, ale... to tylko moje skromne, nic nie warte zdanie ;)
Autor: Raven
Data: 01-04-09 22:22
Każde czepianie się jest pozytywne, gdyż pozwala ulepszać wszystko :). Gdyby nikt się nie przyczepił do kilku błędów w moim RMusicPlayer na 99% zostałby jaki został. Generalnie można dyskutować do jutra i do niczego nie dojdziemy zatem proponuje EOT :). A co do 7B, to wydaje mi się, że gdyby podali się za autorów map których sami nie zrobili (Krat, etc) - byłaby spora afera :P.
Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 23:09
Ok, przyznam, że to złe miejsce na takie dyskusje, więc obgadywać za plecami już nie będę ;)
End Of Transmission...
Btw ściągnąłem owy mappack, ale instalacja Operation Na Pali trochę mnie odstrasza, tj mam gdzieś wypalone na płycie, ale zapału mi brak (i śmietnika na dysku...), tym bardziej, że na forum unrealsp.org czepiali się brakujących plików, trochę to zniechęca, ale jak znajdę czas to po przerzedzam te Skaarje ;/
Autor: Raven
Data: 02-04-09 9:15
Jeśli ściągnąłeś plik .umod to masz wszystkie pliki
Autor: buraczysko
Data: 05-04-09 13:34
Dajcie cos dla UT2004
Autor: Preki
Data: 05-04-09 21:14
A tam 2004 :p
Autor: dbest
Data: 03-06-09 9:40
Po co, przeciez w 2004 graja tylko buraki ..
|
|