[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Nowy mod SinglePlayer dla UT'9918:08 @ 29/03/2009  

Całkiem niedawno został wydany Project Xenome. Mod jest nietypowy ponieważ zawiera 40 (!!) grywalnych map, a także poprzez naprawdę niespotykany nigdzie indziej klimat. Gorąco polecam ściągnięcie dzieła Jarroda 'jazzyb' Burgessa, jako iż jest to pozycja naprawdę warta zagrania. Do prawidłowego działania mod wymaga zainstalowanego Operation Na Pali oraz OldSkool. Blisko dwustu megabajtowy plik można ściągnąć z File Planet.





Z powodu kilku "zapożyczonych" brushy (głównie terenu) autor zdecydował się skasować moda i wszystko poprawić. Szkoda, jako iż autorskie mapy były interesujące. Następna wersja (tym razem w 100% własna) powinna pojawić się za jakiś czas.

Raven

Autor: Preki
Data: 29-03-09 18:00

Będzie w co tłuc :p do czasu premiery TCO.

Autor: jammer
Data: 31-03-09 11:41

klimat moda idealny - taki bardzo dobry mariaż unreala z half-lifem ;)

Autor: TempleKnight
Data: 31-03-09 11:32

Ciekawe czy inni "pro" mapperzy robiąc "własne" projekty, pytali Epic o pozwolenie na wykorzystanie motywów z oficjalnych map :P

Autor: Preki
Data: 31-03-09 14:45

Nie, ale wpisywali ich obok siebie jako autorów map.

Autor: Raven
Data: 31-03-09 23:51

@TempleKnight: nie o to chodzi :). Ci "pro" jak ich nazwałeś robiąc np. przeróbkę Krana (w 7 Bullets) wypisali ich jako autorów, a pozatym było to logicznie związane z fabułą. Koleś zaś przerabiał mapy (głównie teren) pod swoje nie podając kto za dany kawałek mapy był odpowiedzialny, ba - nie pytając się autorów o zgodę. Inaczej się gra gdy widzisz zmiany jakie zaszły na mapie (np. Kran z 7B), potwierdzone fabułą, a gdy grasz w moda który ma naprawdę ciekawe pierwsze mapy a potem "hmm skąd ja to znam". Ale nie ma sprawy już, bo przyznał się do błędu, zostało mu wybaczone i każdy służy pomocą :). Mapy oficjalne i robione przez fanów to dwa różne światy. Poza tym (o ile mnie pamięć nie zawodzi) Epic dało zezwolenie na wykorzystywanie dowolnych rzeczy z serii Unreal w innych odsłonach tej serii. Oni są liberalni jak długo ktoś podaje orginalnego autora i dana rzecz pozostaje w serii Unreal.

Autor: Desmond
Data: 01-04-09 10:34

Trzeba przyznać, że autor zaatakował tym czymś z zaskoczenia. Mam to na dysku, ale jakoś sie nie mogę zebrać by zagrać w to. Czytałem temat na utsp, szkoda że tak wyszło z tymi "zapożyczeniami". O ile sie nie myle, jazzyb jest też autorem Dm-Xenome która to mapa jest bardzo udana wg. mnie.

Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 14:25

Rozumiem, że jak opatentuje sobie substracted cube brusha o wymarach 256x512x512, to każdy, kto takiego wykorzysta, to w swoich creditsach będzie musiał uwzględnić mnie jako autora brusha? ;) A tak na serio to wg mnie szukanie dziury w całym.

Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 18:29

No chyba dalej nie kapujesz :). Nie chodzi o pojedyncze brushe a całe sekcje z map (jaskinie itp). To nie jest "szukanie dziury w całym" - jest ogromna różnica pomiędzy kwadratem a terenem :). Nie mów, że nie widzisz różnicy pomiędzy tym: http://media.moddb.com/images/mods/1/7/6265/Windmills_TCO_DCS.jpg, http://media.moddb.com/images/mods/1/7/6265/67150.jpg, http://media.moddb.com/images/mods/1/7/6265/49052.jpg a kwadratem :).

Autor: Raven
Data: 01-04-09 18:36

Powyrzszy post jest mój !! Sorry, miełem dać @TempleKnight a nie w Użytkownik.

Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 19:06

Czyli, jakby autorzy np 7Bullets, nie uwzględniliby autorów map z oryginalnego U1, które przerobili, to też taka afera by była? Wątpię, bo z tego co obserwuje na forum unrealsp.org i podobnych, to Ci wszyscy "elite" tworzą tzw "zamknięty krąg", gdzie nie napiszą Ci "Great, Awesome", tylko szukają pretekstu do obalenia całej roboty (Choćby screeny z Waszego TCO: pomimo kilku wspaniałych screenów przywalili się do jednego, na którym na skale źle dopasowana była tekstura. Zrobili z tego "halo" na 2 strony... oczywiście o pozostałych słowa nie napisali. Dopiero jak doszło tego więcej, zaczeli traktować Was poważniej). Dlatego wg mnie nie powinni doprowadzać gościa do takiego stanu, że musi robić projekt na nowo, od zera, tylko dać mu szansę na poprawienie creditsów, zaktualizowanie level info, czy pliku readme.. A tak musi robić na nowo... honorowe z jego strony, ale nieco zbędne. Może to jest ich "poczucie humoru"? nie wiem, ale jeśli ktoś taki miałby ocenić moją mapę, to w życiu bym takiemu nie wysłał...

Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 19:31

PS nie uważacie, że te remake'y nieco śmiesznie wyglądają? Tj najpierw idziemy po kanciastej Unrealowej oryginalnej mapie, za chwile wchodzimy w nowe miejsce, które wygląda, że szczena opada, a za chwile znów nasz stary Unreal... Jak już przerabiają to mogliby chociaż dostosować oryginały do swoich zaawansowanych, ale... to tylko moje skromne, nic nie warte zdanie ;)

Autor: Raven
Data: 01-04-09 22:22

Każde czepianie się jest pozytywne, gdyż pozwala ulepszać wszystko :). Gdyby nikt się nie przyczepił do kilku błędów w moim RMusicPlayer na 99% zostałby jaki został. Generalnie można dyskutować do jutra i do niczego nie dojdziemy zatem proponuje EOT :). A co do 7B, to wydaje mi się, że gdyby podali się za autorów map których sami nie zrobili (Krat, etc) - byłaby spora afera :P.

Autor: TempleKnight
Data: 01-04-09 23:09

Ok, przyznam, że to złe miejsce na takie dyskusje, więc obgadywać za plecami już nie będę ;) End Of Transmission... Btw ściągnąłem owy mappack, ale instalacja Operation Na Pali trochę mnie odstrasza, tj mam gdzieś wypalone na płycie, ale zapału mi brak (i śmietnika na dysku...), tym bardziej, że na forum unrealsp.org czepiali się brakujących plików, trochę to zniechęca, ale jak znajdę czas to po przerzedzam te Skaarje ;/

Autor: Raven
Data: 02-04-09 9:15

Jeśli ściągnąłeś plik .umod to masz wszystkie pliki

Autor: buraczysko
Data: 05-04-09 13:34

Dajcie cos dla UT2004

Autor: Preki
Data: 05-04-09 21:14

A tam 2004 :p

Autor: dbest
Data: 03-06-09 9:40

Po co, przeciez w 2004 graja tylko buraki ..

Użytkownik:
Wpisz tutaj 2505:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.