| UnrealSP.org Speedmapping Competition oraz DX10 | | 22:43 @ 09/08/2009   |
Autor: Raven
Data: 03-08-09 13:02
Dałbym newsa wcześniej ale byłem na Woodstocku. Jeśli jakiejś mapy brakuje - dodam najszybciej jak moge.
Autor: Kaka
Data: 03-08-09 23:26
Póki co obczaiłem mapy Qtita i Waffnullyego - trzymająpoziom, szczególnie Qtit wykozaczył coś zajebsitego.
Autor: Desmond
Data: 08-08-09 12:33
ISV-Dragonfly to tylko coś jakby demo, bo projekt nie skończył się na samym konkursie. W zasadzie to nie było chyba jeszcze takiej mapy do UT, a przynajmniej ja takiej nie widziałem.
Autor: NIFN
Data: 09-08-09 20:26
Um... hiperłącze do mapy Qtit-a "ISV-Dragonfly" przekierowuje mnie do pracy Sarevok-a. :|
Link do pracy Qtit-a: http://www.unrealsp.org/forums/viewtopic.php?t=1085
Jak dotąd grałem tylko w mapę Shivaxi-ego... przyznam, że całkiem śmieszna. Co do reszty muszę UT zainstalować...
Autor: Kaka
Data: 10-08-09 1:38
Poczekałbym na wersje z kompilacji która niedlugo się ukaże i będzie zawierać wszytskie mapy z poprawkami.
Autor: Fartuess
Data: 16-08-09 16:10
haha. Obsługa DX10 dla UT'99. Bo padne :D. On niby wykorzystuje w pełni DX9c, że potrzebuje obsługi DX10? xD
Autor: Raven
Data: 17-08-09 0:36
Coś w tym złego? Jakoś nie jestem wstanie zrozumieć twojej postawy. Niektórzy lubią stare gry (i robić coś do nich) więc wprowadzenie dodatkowej kompatybilności z nowym sprzętem jest dobre. Nie lubisz UT1 - nie komentuj. Testowałeś - znajdź błąd i napisz do autora, jestem pewien, że poprawi.
Autor: Przemo
Data: 22-09-09 16:08
Dobra dx10 do UT. Tak się akurat składa, że mam Win7 64 bit i jak odpaliłem na nim UT to mi się grafika knoci. Macie jakieś pomysły, co zrobić, żeby UT poprawnie działało?
|