[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Bullet Weapon, znów o UT2k313:33 @ 21/06/2002  

  • Exor twórca mutatora Bullet Time, wyprodukował ostatnio ciekawą rzecz - Bullet Weapons. W skrócie mówiąc zmienia rozrzut w broniach w UT. Najlepsze efekty można uzyskać stosując go razem z Bullet Time.


  • Coś drgnęło w sprawie UT2k3. Wczoraj Mark Rein na forum Infogrames opublikował update projektu, który spedza chyba wszystkim nam sen z oczu. W skrócie zoptymalizowano wydajność gry, będzie pełne wsparcie dla T&L oraz 32 bitowej grafiki; dodano też tryb 16 bitowego koloru co powinno ucieszyć posiadaczy kart TNT2 oraz V3 i V5 - uzyskano średnio 20 fps w trybie 512x384 oraz 640x480. Na TNT2 da się grać niestety tylko w 320x200; podpisano umowę licencyjną na stosowanie DolbyDigital i UT2k3 jako jeden z pierwszych na świecie (!) będzie miał pełne wsparcie do Dolby Digital 5.1 - posiadacze SB Live ! i SB Audigy będą mogli wreszcie nacieszyć się swoimi cackami i delektować 5-kanałowym dźwiękiem; poprawiono kod sieciowy i engine serwera co zaowocuje mniejszymi wymaganiami odnoścnie transferu oraz zmniejszy obciążenie serwerów (procesor).
    Brzmi nieźle, good job !


  • bulletweapons200umod.zip - 8 kB

    Piter

    Autor: Sobek
    Data: 21-06-02 13:37

    no dobra robota czyli jak ja posiadam tnt2 to jakoś pujdzie ale nienajlepiej ciekawe czy coś wyjdzie z multi.... niedługo podrasuje sprzęt to bede sie rozkoszował grą w 100 % w multi zawsze pozostaje mi wspaniały UT :-))))))))))))

    Autor: Big Spider
    Data: 21-06-02 18:51

    Wszystko adnie tylko zeby im sie znowu noga nie potknela i zeby jaknajszybciej wydali te demko :)

    Autor: [BcH]Unr3AL
    Data: 21-06-02 21:03

    Tia all is good Moze na gf2 400 pogram jeszcze tylko troche ramu i jazda na 20 fps bedzie jaaaaaaaaazzzzzzzzzzddddddaaaaaaaaa jak to DJ Kriis powiedzial :))

    Autor: Hellbringer
    Data: 21-06-02 21:41

    Czytałem ten news po angielsku na innym servisie i tam pisało troche inaczej tnt1 320x240 a nie tnt2 ja mam podkrecone tnt2 Utra i ut2k3(betademo) w 640x480x32bit - żadko kiedy mi skakało

    Autor: Hellbringer
    Data: 21-06-02 21:44

    Sprzęt: Athlon TB 1,2G(266) + 256DDR(266MHz)

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 22-06-02 1:58

    Uzytkownicy kart geforce nie musza sie martwic rozdzialkami i fps :) tylko ci co maja tnt1 ,tnt2 to niech szykuja sie na maly upgrade ;D

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 23-06-02 3:21

    No Cyber nie masz sie co martwic :) ,bedziesz na Voodoo5 grac na minimalnych detalach w max rozdzialce 640x480 przy 20-30 fps :D Hyyyh jak kogos interesuje to mam UT2003 beta 927 :)) Jest wersja full w fazie beta :) Duzo mapek ,wszystko gra :) ,postacie maja tekstury i wogole wszycho jest i chyba nawet wiekszosc mapek albo wszystki ktore beda w ostatecznej wersji gry :)

    Autor: ss.angel
    Data: 23-06-02 9:41

    tesh mam ta full-bete wersje :D tylko ze jest 15 dniowa ... musze skads cracka wyssac :D

    Autor: Billy
    Data: 23-06-02 11:26

    Chłopaki niecieszcie się tak:( Ja niedugo zmieniam kompa i będe miał GF4, ale tera mam TNT2 i to straszne główno, a 20 fpsów to strasznie mało. Jeśli macie TNT 16 lub TNT2 m64 to wydaje mi się zapomnijcie o UT:(, chyba że epic game jeszcze coś zmieni. Na targach E3 UT 2003 (prawdopodobnie ta sama wersja co się wkradła do neta) chodziło płynnie na max. detalach na kompie Athlon 1900+ i GF 4 ti 4600. Ale ta wersja ma jeszcze niedokończony engine więc najprawdopodbniej wymaga mocniejszego kompa niż wersja końcowa..Każda kto ma karte szybszą od nizej wymienionych powinien niemieć problemó z pocinaniem w UTeka na min. 800/600 16 średnie jakość tekstur itp. Na tych kartach gra będzie (najprawdopodobniej) chodziła wolno trzeba będzie grać w rozdzielczościach mniejszych niż 800/600 i małej ilości detalów. SiS 315 STMicro KYRO II STMicro KYRO 3dfx Voodoo5 5500 ATI RADEON VE NVIDIA RIVA TNT2 Ultra Matrox G400 MAX 3dfx Voodoo4 4500 NVIDIA RIVA TNT2/Pro ATI RAGE 128 PRO NVIDIA GeForce2 MX 100/200 S3 Savage2000 Matrox G400 NVIDIA Vanta NVIDIA RIVA TNT ATI RAGE 128 S3 Savage4 / Pro NVIDIA TNT2 m64 Generic VGA S3 Savage/MX

    Autor: Billy
    Data: 23-06-02 11:26

    Chłopaki niecieszcie się tak:( Ja niedugo zmieniam kompa i będe miał GF4, ale tera mam TNT2 i to straszne główno, a 20 fpsów to strasznie mało. Jeśli macie TNT 16 lub TNT2 m64 to wydaje mi się zapomnijcie o UT:(, chyba że epic game jeszcze coś zmieni. Na targach E3 UT 2003 (prawdopodobnie ta sama wersja co się wkradła do neta) chodziło płynnie na max. detalach na kompie Athlon 1900+ i GF 4 ti 4600. Ale ta wersja ma jeszcze niedokończony engine więc najprawdopodbniej wymaga mocniejszego kompa niż wersja końcowa..Każda kto ma karte szybszą od nizej wymienionych powinien niemieć problemó z pocinaniem w UTeka na min. 800/600 16 średnie jakość tekstur itp. Na tych kartach gra będzie (najprawdopodobniej) chodziła wolno trzeba będzie grać w rozdzielczościach mniejszych niż 800/600 i małej ilości detalów. SiS 315 STMicro KYRO II STMicro KYRO 3dfx Voodoo5 5500 ATI RADEON VE NVIDIA RIVA TNT2 Ultra Matrox G400 MAX 3dfx Voodoo4 4500 NVIDIA RIVA TNT2/Pro ATI RAGE 128 PRO NVIDIA GeForce2 MX 100/200 S3 Savage2000 Matrox G400 NVIDIA Vanta NVIDIA RIVA TNT ATI RAGE 128 S3 Savage4 / Pro NVIDIA TNT2 m64 Generic VGA S3 Savage/MX

    Autor: Billy
    Data: 23-06-02 11:26

    Chłopaki niecieszcie się tak:( Ja niedugo zmieniam kompa i będe miał GF4, ale tera mam TNT2 i to straszne główno, a 20 fpsów to strasznie mało. Jeśli macie TNT 16 lub TNT2 m64 to wydaje mi się zapomnijcie o UT:(, chyba że epic game jeszcze coś zmieni. Na targach E3 UT 2003 (prawdopodobnie ta sama wersja co się wkradła do neta) chodziło płynnie na max. detalach na kompie Athlon 1900+ i GF 4 ti 4600. Ale ta wersja ma jeszcze niedokończony engine więc najprawdopodbniej wymaga mocniejszego kompa niż wersja końcowa..Każda kto ma karte szybszą od nizej wymienionych powinien niemieć problemó z pocinaniem w UTeka na min. 800/600 16 średnie jakość tekstur itp. Na tych kartach gra będzie (najprawdopodobniej) chodziła wolno trzeba będzie grać w rozdzielczościach mniejszych niż 800/600 i małej ilości detalów. SiS 315 STMicro KYRO II STMicro KYRO 3dfx Voodoo5 5500 ATI RADEON VE NVIDIA RIVA TNT2 Ultra Matrox G400 MAX 3dfx Voodoo4 4500 NVIDIA RIVA TNT2/Pro ATI RAGE 128 PRO NVIDIA GeForce2 MX 100/200 S3 Savage2000 Matrox G400 NVIDIA Vanta NVIDIA RIVA TNT ATI RAGE 128 S3 Savage4 / Pro NVIDIA TNT2 m64 Generic VGA S3 Savage/MX

    Autor: Billy
    Data: 23-06-02 12:02

    Sorry za tyle wpsió ale IE mi ostatnio pada i niechcą co wysłałem aż 3 wipsy:( SORRX

    Autor: Bruno
    Data: 23-06-02 21:03

    hehe dobre sobie, średnio 20fps ale jak sie stalo w miejscu i paczalo w zol chyba :(

    Autor: netrat
    Data: 24-06-02 12:19

    na g-force3 Ti 500 w 1600x1200 czasem mi kisi

    Autor: ss.angel
    Data: 24-06-02 22:07

    przy athlonie 1200@1600, 256 ddram, g-force gts pro chodzi jak zlotko na detalach na maxa i 800x600 :D no moze tylko czasem na inferno zdarza mu sie cos zwalniac :D ps. ma moze ktos namiary na jakis dzialajcy crack ?

    Autor: BigSpider
    Data: 25-06-02 19:09

    Jets juz nowa wersja Beta pelnej wrsji - zawiera 30 map ma o wiele lepsza grafike, lepsze boty bajerow itp a CHODZI O NIEBO LEPIEJ ! Na moim athlonie 1,4 ghz, 128 ramu i gf 2 mx 32 podkrecony o 40 Mhz chodzi bardzo bardzo ladnie :) i zadko schodzi ponizej 20 fpsow. Mapki sa wypasione na maxa i mozna juz normalnie pograc. Tamto demo to gowno, moze sie schowac gleboko w krzaki. :) na hd zajmuje 2,5 gb i jest to wersja 15-sto dniowa. Na 128 ramu chodzi nawet ladnie bez doczytywania gdy pod windowsem pozamykam wszystkie pajery. Full wypas po prostu :)

    Użytkownik:
    Wpisz tutaj 6746:
    Adres E-mail:

    Patch 4.69d (win exe)
    Patch 4.69d (win zip)
    Patch 4.69d (Linux)
    UT3 Patch 5
    Unreal Tournament 3 BetaDemo
    2k4 Patch 3369
    2k4 lnx Patch 3369
    2k3 patch 2225
    UTPG Patch 4.51b
    UT Patch 4.36



    2000-2021 by unreal.pl Team

    Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
    © 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
    Wszelkie prawa zastrzeżone.