| Freszmit | | 12:08 @ 06/11/2002   |
Autor: KIELich
Data: 06-11-02 15:58
czy UT2k3 wyjdzie w Polsce (orginalny) do swiat ............?
Autor: ricoo
Data: 06-11-02 15:59
Ciekawe kiedy "oni" maja zamiar wypuscic Unreal2 :-)
Autor: Fallout
Data: 06-11-02 19:56
ej mam pytanie kto z was potrafi dobrze robic mapy w utk2003? jezeli ktos bylby laskaw wytlumaczyc jak to sie rrobi lub podal linka do jakiegos tutoriala to bym byl baaaardzo wdzieczny pliiis
Autor: fallout
Data: 06-11-02 20:11
ja korzystam z www.leveldesigner.com.tam jest duzo tutoriali do ut oraz ut 2003.ale po angielsku........ale napisane bardzo prosto.......
Autor: Marks
Data: 06-11-02 22:32
KIElich - tej gry nikt niewyda w polsce, jak juz to najszybciej
cdproject.Jakis czas temu wyslalem maila do polskich dystrybótorów gier z zapytaniem czy wydadzą ta gre
niestety odpowiedzi byly negatywne.Nikt niechce wydac tej gry w naszym kraju. A dlaczego? niewiem , moze dlatego ze jest za droga jak na polske... ( PIRACI RULEZ!!!).
Autor: KIELich
Data: 06-11-02 23:13
thx Marks qrcze ale szkoda a moze ktos z was sie orientuje ile kosztuje sprowdzona gra z zalozmy niemiec ....?
Autor: Mr_Hyde
Data: 07-11-02 9:19
Fallout ja sie dobrze znam na ued do ut2k3 :) Ale jak nie robiles nic do UT to moze po roku czy dwoch zaczniesz robic cos konkretnego do ut2003 :) Ale oprocz ued do ut2003 musisz sie nauczyc obslugi jakiego programu do grafiki 3d np. 3ds max ,maya ,lightwave :)
Autor: stachu
Data: 07-11-02 11:12
oj hyde juz nie przesadzaj ze musi umiec 3d studio....po cholera ma sie uczyc 3d studio jesli bedzie chcial robic levele proste ale grywalne......jak np. te z quake 1 :P takie levele robi sie w tydzien a grywalnosc rulez.......po chuja mam wpierdalac do levelu 50 nowych static meshy?...zeby mapka byla udana technicznie??? bzdura...najlepszym przykladem takiego myslenia sa levele do dm'a w ut 2003.....90% tych leveli ma w pizdu nie potrzebnych szczegolow i zero grywalnosci....tak samo wedlug mnei jest z quake 3.....ql level ale nie grywalne (prywatna opinia)...dlatego wole juz miec level ktory wyglada jak z pierwszego ut...ale zeby byl grywalny.....pamietacie dm-temptes (chyba taka nazwa) z ut 1?.....super mapka bez szczegolow typu miliony poly's :P? no moze przesadzam ale te wszystkie szczegoly moze sie przydadza w unreal 2 ale nie tu...............PS:Jesli ktos chce abym umiescil jego zdjecie w mojej przyszlej mapce to prosze o kontakt :DDDD (zdjecie Hyde'a juz mam :PPP)
Autor: Fallout
Data: 07-11-02 13:40
ja nic nie umiem zupelnie i prosilbym was o jakies tutoriale najlepiej po polsku ale nie konoiecznie mi jak na sam poczatek starczą łatwe mapki
Autor: stachu
Data: 07-11-02 15:02
fallout daj maila to ci przesle tutorial do ut dla poczatkujacych :) (czyli takich jak ja :PPPP
Autor: Fallout
Data: 07-11-02 16:38
mój mail to Sewcio2000@interia.pl dzieki z góry
Autor: uQad
Data: 07-11-02 17:32
Buehehehe - ja tu padne zaraz - a nie chcesz po japońsku może :)))
Autor: Fallout
Data: 07-11-02 18:13
no wiesz jak se studiujesz czy co to moze znasz ang. perfect tylko ze ja dopir mam 14 lat no to wiez.....
|