[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Unreal2, D3Drv fix, TTM200311:08 @ 08/11/2002  

  • Na HomeLan Feed pojawiło się wczoraj 10 nowych screenshotów z Unreal 2. Zrzuty są bardzo miodne. Polecamy.


  • Epic opublikował poprawiony driver D3D do UT 2003. Poprawia problemy z wyświetlaniem grafiki na kartach S3 Savage4 oraz ATI. Poprawka działa tylko z patchem 2136. Do ściągnięcia poniżej.


  • Serwis ESReality przeprowadził wywiad z Pakmanem - twórcą moda TTM do głosowania nad ustawieniami serwera UT 2003. Pakman był także twórcą moda TTM dla UT.


  • UT2003-D3DDrv-110702.zip - 111 kB

    Piter

    Autor: ICARIUM
    Data: 08-11-02 12:29

    Te screeny pokazują,że Doom3 ma ogromną przewagę technologiczną nad Unreal2.Doom3 wyprzedza Unreala2 tak jak Quake wyprzedzał Duke Nukem 3d.Unreal2 jest zbyt kolorowy-wygląda jak kreskówka.Widać,że jego twórcy postawili na bajery,a nie na prawdziwą jakość.Prawdziwa jakość to niewiarygodnie złożone obiekty,rewolucyjne efekty świetlne i zupełnie nowy rodzaj tekstur-czyli Doom3.

    Autor: Sobek
    Data: 08-11-02 12:51

    Miodzio to wszystko wygląda poprostu rewelacja! jestem ciekaw jakie wymagania bendzie miał U2 ale grafa niejest tak istotna oby dwujka była ruwnie klimatyczna i czadowa jak stary Unreal .

    Autor: stachu
    Data: 08-11-02 13:11

    icarium no nie przesadzaj....rownie dobrze moge powiedziec ze doom 3 jest gorszy bo gdy by mial wyswietlac tak wielkie otwarte przestrzenie to by sie spalił predzej......a otwarte przestrzenie w u2 robia ogromne wrazenie ,,,sa o wiele lepsze niz te z ut chociaz to ten sam silnik.pozatym doom 3 tak jak wszystkie gry single player firmy ID soft....bedzie mial pewnie kretynska fabule i bedzie chodzilo o to aby isc przed siebie i napierdalac.....az do ostatniego levelu gdzie bedzie pewnie znowu jakia wielka głowa albo cos :P.no a co do textur panie icarium to nie wiem czy wiesz ale engine unreal warefare takze moze obslugiwac bump maping....i to nawet lepszej jakosci niz ten z dooma 3....po prostu Epic twierdzi ze ich textury sa na tyle dobre (1024x1024) ze ten efekt jest zbyteczny i za bardzo spowalnia grafe........zreszta sam powiedz czy grajac w alphe dooma 3 zwrociles podczas walki uwage na bump map na scianach??? bo ja nie....moze na max detalch w wysokiej rodzialce i 60 fps...doom3 bedzie full wypas....ale ile osob bedzie mialo sprzet by to pociagnac??? na radeonie 9700 gra chodzi plynnie w max 800x600 :P

    Autor: Sobek
    Data: 08-11-02 13:30

    No Stachu dobrze godocie! :)))

    Autor: thundaga
    Data: 08-11-02 13:36

    stachu masz racje......w doomie sa malutkie zamkniete korytarze wiec mogli detali wiecej wąrbać.......no i wogole gry ID zawsze byly biedne w singlu:P

    Autor: mando
    Data: 08-11-02 13:53

    Screeny takie sobie... Te wczesniejsze, sprzed kilku miesiecy bardziej mi sie podobaja

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 08-11-02 15:49

    ICARIUM wogole nie masz pojecia o technologi a sie wypowiadasz !!! Silnik dooma3 nie jest doskonaly !! Akcja rozgrywa sie tylk ow ciasnych pomieszczeniach bo engin jakby mial udzwignac otwarta przestrzen to jak mowil stachu :D "predzej by sie spalil" :) Po drugie postacie w doom3 maja mala ilosc poly wszycho maskuja nalozone bumpmappingi tak samo otoczenie ktore pod wzgledem detali wyglada jak te z q3 tylko panowie z id dodali bumpy i ludzie nie znajacy sie na tym mysla ze to cos pieknego :D Po trzecie te cienie w doom3 to rzadna nowosc :) beda one w grach na silniku unreal w takich jak Deus Ex2 oraz Splinter Cell wiec doom3 pod wzgledem technologicznym jest bardzo sredni nie jest to rzadna rewolucja jaka zapowiedzial ID !!!

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 08-11-02 15:54

    A i jeszcze jedno :) W doomi3 textury sa w rozdzielczosci 256x256 :) ? Krok w tyl w technologi czy co :D Coz :) Juz w quake1 w nowym tenebrae textury maja rozdzialke 512x512 i wyzej z bumpami ofkorz :) A wUnreal2 bedziemy mogli cieszyc oko niesamowita jakoscia textur i wogole bla bla bla... ;)

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 08-11-02 15:56

    Stachu nie przesadzaj z tym doomem3 ;] poprostu ID jak zawsze nie zoptymalizuje kodu :D I dlatego moze miec wymagania duze :) Ale i tak sa za duze bo graficznie to ekhmmmm... nic rewolucyjnego ,poprostu taka sobie giercolnia.

    Autor: Fallout
    Data: 08-11-02 16:55

    ej plisss ktos z was ma cd-keya do nfs hot pursuit 2 bardzo ważne

    Autor: Marks
    Data: 08-11-02 18:05

    Mam takie odczucie jakby screny z Dooma3 były podrasowane jakims programem graficznym. I te postacie na screenach jakos sztucznie wygladaja. Moim zdaniem zamiast Dooma3 powinni zrobic System Shock3

    Autor: Marks
    Data: 08-11-02 19:27

    he he - to bedzie kolejne przereklamowane łajno ahh ten doom... (tak samo bylo z warcraftem 3)

    Autor: stachu
    Data: 08-11-02 21:35

    no bez przesady...textury w pelnej wersji beda lepsze niz 256x256 (w dugiej alphie juz ponoc sa) ale to nie ratuje sytuacji.....

    Autor: killa
    Data: 08-11-02 21:45

    ten pedzio icarium wpierdala sie na wszystkie strony po kolei i mowi ze postacie z dooma 3 zabijają zlozonoscią :PPPPP hyhy....szkoda tylko ze tak malo poly mają :PPP buahahahahah ICARIUM ZOSTALES WLASNIE LAMĄ MIESIĄCA MOZESZ ZGLOSIĆ SIE PO NAGRODE (KOPA W DUPE)

    Autor: dxtc3
    Data: 08-11-02 21:46

    icarium ahhahahaha......twoje argumenty : super zlozone obiekty (sorry ale maja mniej poly niz te z u2) rewolucyjne efekty swietlne (2 lata temu w niektorych grach takie byly [b. of darkness juz mial stencila :P]) i nowy rodzaj textur (bump mapping tez dwa lata temu juz byl :P)pozatym obu gier jeszcze nie ma wiec sie nie zdziw :PPPP....no i pomijam fakt ze unreal warefare obsluguje bump maping ......buahahhaha jaki ty jestes plytki bozeeeeeeee)

    Autor: ricoo
    Data: 08-11-02 21:45

    Nowe screeny robia wrazenie, nie ma co psioczyc po prostu rewelacja :-). Mysle ze Unreal2 napewno bardziej wciagnie gracza i zaintereseuje niejednego wyjadacza gier niz ten pseudo Doom. A jesli ktos juz ma pelno w gaciach i niemoze wytrzymac :P to proponuje odpalic starego dobrego Ultimate Doom :D

    Autor: Ivan
    Data: 08-11-02 23:15

    ICARIUM:chcesz zobaczyc zajebiste cienie na unreal warefarerze?Polecam treiler z DeusEx2...ktory zreszta mam na dysku jak bys chcial...

    Autor: MisYu
    Data: 09-11-02 1:13

    Sorry Hyde, ale to Ty nie masz zadnego pojecia, choc bardzo chcesz. Krytykujesz wersje nieskonczona gry, wiec skad tak autorytarne wnioski? W Doom3alpha sa tekstury 256x256 nie dlatego, ze jest to krok w tyl (wspanialy wniosek, Hyde), tylko ze to jest alpha, w pelnej maja byc 2048x2048, o ile wiem. Nie jestem tez pewien co do obecnosci bumpmap w alphie- chyba ich nie ma? Wszystkich shaderow chyba tez nie. Poczytaj artykuly dotyczace tworzenia postaci- maja wiecej polygonow, niz cokolwiek, co dotychczas powstalo. Liczy sie je chyba w milionach + wiele warstw tekstur. Tenebrae z Q1? Spoko, tylko ze to wlasnie takie amatorskie enginesy nie sa zoptymalizowane i chodza, jak slimak po poldupku. O tryb single sie nie martw- zamiast chodzenia po pustych planszach i poszukiwania 4 potworow na krzyz (ONP), bedzie sranie w gacie. A o to ID chodzilo. Po co wymyslac do tego jakies niestworzone historie ratowania rasy Na Pali czy cos w tym guscie? Co do outside'ow to nie bylbym tego taki pewny- zobacz skreeny z cutscenek/intra. A w ogole to przestan krytykowac cos, co nawet nie powstalo w wersji beta, bo 75% komputerow by tego nie uciagnelo.

    Autor: MisYu
    Data: 09-11-02 1:25

    Poza tym: Wolf3D = pierwszy FPP. Doom = pierwszy pseudo3D FPP, do tego najlepszy. Quake = pierwsza full3D, o jej popularnosci nie musze mowic. Quake2 = to w zasadzie to samo. Quake3 = swiezutkie i nowatorskie engine (shadery, krzywe, etc.). Nie mow wiec, ze Doom3 sakz, bo z powyzszej listy widac, ze kazda gra ID byla czyms przelomowym. Moze to ciezko zrozumiec dla kogos, kto jest zakochany w Unrealu, ale przyjmij to do wiadomosci :C

    Autor: ricoo
    Data: 09-11-02 8:32

    Ja tam wole szukac tych 4 stworkow :-) na przestrzennej, pieknie oswietlonej i zbudowanej mapie. Sluchaj klimatowej muzyki i patrzec w slonce, ktorego promienie beda rozswietlac moj pancerz :) nizbym mial biegac po jakis zasranych piwnicach z dubeltowka w reku i napierdzielac jakis wiesniakow :/

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 9:08

    ej no bez przesady.ta alpha dooma 3 to taki hBam |e ja gorszej gry nie widzialem jeszcze te texstury 256x256 to juz zamyka sprawe jak na dzisiejszy dzien a co do id i epic to wydaje mi sie ze zawsze epic rewolucjonizuje gry fpp a id robi gry na jedno kopyto no fakt jest ró|nica miedzy q2 a q3 w enginie i to duza ale to nie to samo co ut i utk2003 a pozatym widzc te nowe screeny z ut 2 to jestem w 100% przekonany ze z palcem w dupie u2 pobije dooma 3 klimatem grafa muza(chociaz jej nie slyszalem):) i czym kolwiek innym sie da

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 9:57

    misyu powiem krotko pekna wersja dooma 3 bedzie miala textury 512x512 (tak mowi id)...po drugie bump map jest slepa palo ale widac jest tak biedny ze ty go nie widzisz....po trzecie to co powiedziales o postaciach to nawieksza glupota roku!!! postacie z milionow polygonow!!!!!!!!! BUAHAAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA postacie w przerywnikach animowanych nie maja tyle poly:PPPp a te z dooma maja od 2000 do 4500 bo tak mowil carmack pacanie hahahaah ale ty głupi bosheeeeeeeee...a co do textur to och rzeczywiscie cala masa warstw....AZ DWIE! textura i niebieskawy bump wow....:PPPPP

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 10:03

    no i otwarta przestrzen w intro z d3...to najwieksze gowno jakie widzialem

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 10:05

    mysle ze icarium,cieć i misyu to te same osoby :P (LAMKI)

    Autor: thundaga
    Data: 09-11-02 10:35

    aaaaaaaaa milion polygonow....misyu ale zes pierdolną.....chyba postacie na filmach tyle nie maja :PP aa co za typ.....mr.Hyde chyba umrze jak to przeczyta

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 10:44

    bosshhe milon polygonów:Pjaka ściema na maxa nie...jak bedzie 4000 to bedzie dobrze

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 11:12

    ej a moze poruszymy temat technologii w ut 2003 jak wy ją oceniacie... zaawansowana ,bardzo średnia ,cieńka????::P

    Autor: Pimpek
    Data: 09-11-02 11:15

    Mi sięona bardzo podoba. Szybka i ładna:)

    Autor: ricoo
    Data: 09-11-02 11:19

    Silnik porzadnie skompilowany bardzo ladna grafika, efektu na poziomie

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 11:42

    no i najwazniejsze...minimalne wymogi dooma 3 to optymalne wymogi u2 :P

    Autor: Pimpek
    Data: 09-11-02 11:44

    Nie wydaje mi się aby Doom3 był taki "megaextracośtam" Dla mnie tylko UT2003

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 12:19

    juz wolałbym se pograc w ut2003 na very low niz w dooma 3 na extra hight ta gra mnie nie robi...:P

    Autor: MisYu
    Data: 09-11-02 12:25

    Furby: rozwin mysl, ze gry ID sa jednokopytowe, bo z jakiej strony na nie nie patrze, byly rewolucja, a wszystkie nastepne klony (Hal Lajfy, Kingpiny itp.) byly wlasnie na nich oparte. Ale ok, kazdy chlubi, co lubi. Fallout: a teraz gnoju powiesz ile masz lat i gdzie mieszkasz, a potem zastanowisz sie, czy powtorzylbys wszystkie slowa na zywo. Cwaniaczku przez kabel.

    Autor: MisYu
    Data: 09-11-02 12:29

    Eh, zamiast Fallout mialo byc stachu oczywiscie, sorx. Tak swoja droga, z wiekszoscia z Was nie mozna rozmawiac, jak widze. Jestescie albo gowniarzami, albo idiotami- ja dyskutowac potrafie, jesli ktos mnie przekona, ok, your point.A Wy, l33t mistrzowie z unreala potraficie tylko wykpic, choc sami gowno potraficie (pozdrawiam wyjatki, Furby'ego i ricoo)

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 12:34

    ej nie no ja tylko próbuje sugerowac ze nie przypadla mi do gustu ta gra i ze id software nie rewolucjonizuje gier tak jak epic poprostu mi chodzi gloownie o to ze w unrealu jest ten niepowtarzalny klimat a w doomach i quake`ach 0 fabuły i tylko napier.alanka o i ja tak uwzam a co do tych milionów polygonów no to sorx nie moze gdzies zle przeczytales albo co bo to z deczka troche niemozliwe

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 12:38

    ok misyu nazywam sie Krzysiek :PP mam 26 lat i jesli poszukasz na #gry...to ktos ci moze podeslac moja fotke :PPPP haha buraku....huj cie strzela bo wyszles na totalnego idiote BUAHAHAA.....wez wejdz na www.benchmark.pl i napisz im ze posatcie w nowym doomie beda mialy miliony polygonow :BUAAHAHAH gwarantuje że ze smiechu zamieszczą cie w topicu.....hahahaaaaaaaaaaa.boshe skad sie takie ofermy biorą:P

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 12:43

    aha...i rozwiniecie mysli furbiego....gry singleplayer ID sa robione na jedno kopyto bo fabuła w nich to był żart......i na dobrą sprawe wciskało się w nich guziczki i ppzechodzilo do nastepnego levelu:P i tak w kazdej grze......zero npc, zero kontaktu z bohaterem itp:P ogolnie ID robi sielniki ...a inne firmy je wykorzystuja poprawnie :P (tak wogole to wiecie ze fabuła to q1 byla napisana w pliku readme:P) no i najwazniejsze....grafika to element poboczny : przykladem jest deus ex...w ktorym grafa suxx a grywalnosc...uuuuuu....gra roku

    Autor: thundaga
    Data: 09-11-02 13:30

    eeeh szkoda gadać.........misyu to buc

    Autor: ricoo
    Data: 09-11-02 13:21

    Ja pierdole, ale hard core :p Wstyd zeby przez 2 gry dochodzilo do takich zgrzytow. Zaloze sie, ze jakbym wam dal gumowe mlotki to byscie sie nimi pozabijali o to co jest lepsze Doom czy Unreal :P . Numer jest taki, sytuacja sie powtorzy jak z przed 4 lat ze czesc graczy bedzie grala i wychwala Doom3 i jego technologie, a pozostali beda rypac w Unreal2 i podziwiac jego piekno. A tak przy okazji MisYu to stroszke przesadziles z tymi hehe "milonami poligonow" ;-PP bo jest to raczej delikatnie mowiac niemozliwe na dzisiejszy dzien. Nawet postacie z filmu "Final Fantasy" nie mialy takiej liczby poligonow. Takze na przyszlosc MisYu staraj sie dokladniej czytac rozne aktykuly i informacje na temat technologi tworzenia grafiki komputerowej :-))

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 13:57

    bingo

    Autor: Sobek
    Data: 09-11-02 13:51

    Moim zdaniem Empic stważa najlepsze gry fpp -muzyka zawsze cudna,wiele inowacyjnych pomysłów(te giwery :D ,dwa rodzaje strzału ,zoom jeśli sie niemyle nigdzie wcześniej tego niebyło) fabuła ktura mnie wciągła jak żadna inna .Jedyne za co lubie ID ;) to -to że gdyby nie ona to gry z pod tych firm nierozwijały by sie w taki szybki sposub i niewypuszczały by takich dopieszczonych na maxa produktów :)))) niech żyje Id hehe

    Autor: kaziu
    Data: 09-11-02 14:26

    eeeee.......ja i tak wole terminator:future shock :P nie kazdy to wie ale to byla pierwsza przed quake 1 gra gdzie przeciwnicy i level byli full 3d! (wszystkie itemy byly 2d ale co tam :P) no i ten klimat

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 14:39

    ricoo....przekonales mnie ....jak skoncze ta mapke to robie ctf-face 3 special :P

    Autor: ricoo
    Data: 09-11-02 14:40

    Stachuj zajebiscie :D jak masz czas, a powinienes miec bo jest sobotnie popoludnie :) to odezwij sie na #ut_rulez :] To takze tyczy sie innych wyjadaczy utka ;-)

    Autor: ricoo
    Data: 09-11-02 14:56

    hehehe dobre dobre :P Najpierw "miliony poligonow" teraz "empik" taaaaak. Robi sie coraz ciekawiej :PP

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 09-11-02 15:26

    Misyu wyglupiles sie i tyle :) Wiem ze kochasz ID oraz ich gry ale bez przesady :D W doomie3 jak pisal stachu polygonow jest w chuj mal o:0 wszycho maskuja bump mappingi :0 a otoczenie to cos ala q3 tylko z bumpami :) I czy ty misyu wiesz co to bump mapping ??? A zreszta w doomie 3 jest takie cos jak zobaczenie ilosci poly na mapce :) i Ekhmmm... za duzo ich nie ma :D jednoiczesnie na ekranie z 3-4 potworkami jest ich zaledwie 100000 :) a w ut2003 liczby dochodza do 700000 :) i wyzej :) Wiec ekhmmmm... jak pisalem wyglupiles sie :D

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 15:32

    dobra no misyu wygloopil sie ale dajmy mu ostatnią szansę żeby polubił u2:P nie zartuje nie krytykujcie go az tak no moze o 1 zero sie pomylił czytając artykuł:)

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 15:36

    mam problem w edytorze 3.0 :) jak ustawić broń na mapce?? biore add weapon(przedtem wybieram ją w actor class) i po broni ani śladu a przedmioty moge normalnie ustawiac:(

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 09-11-02 15:32

    Hyde o doomie3 :) jest to quake3 z dodanymi bumpami oraz per-pixel shadingiem (inaczej stencilki :P ) no ladniejsze efekty czasteczkowe i na tym koniec nowosci :D Coz :)

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 16:16

    furby..eee nie kumam ....u mnei standardowo jest wszystko na ultra high.......mam jakiegoś patcha sciagnąć czy cos?......bo...nie wiem

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 16:26

    ej pliss ma ktos link do sterów nvidii 40.82 b ważne

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 16:29

    sorx 40.71

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 16:42

    http://download1.nvidia.com/Windows/40.71/40.71_win9x.exe http://download1.nvidia.com/Windows/40.72/40.72_win9x.exe.kiedys dzialaly teraz nie wiem............aha.furby....nie wiem jak u ciebie ale tryb ultra high to u mnie poprostu highest w opcjach....poprsotu jak ustawiam cos na highest to od razu w ini robi sie na ultrahigh :P

    Autor: fallout
    Data: 09-11-02 17:03

    ratunku... co jest nie mam zadnego cd roma ani dvd ani cdrw w moim komputerze ...wszystko jest podlaczone a jak w menedżerze sprawdzam to:System Windows pomyślnie załadował sterownik urządzenia dla tego sprzętu, ale nie może odnaleźć urządzenia sprzętowego. (Kod 41)" i co ja mam zrobic????:((dzieki za linki stachu)

    Autor: Stormer_DSR
    Data: 09-11-02 17:01

    Eh, ale się kłócicie. Każdy ma tam swoje upodobania. Ja tam kibicuje Unreal2, gdyż Unreal1 to była dla mnie wspaniała i niezapomniana przygoda. Acha jeszcze jedno wam powiem, słuchajce Stacha, bo dobrze gada :) Pozdrawiam wszystkich czytaczy. PS. Jestem w trakcie ściagania dooma 3 gdyż chcę się przekonać czy to rzeczywiście jest taki full wypas. Do zobaczenia na Silesii :)

    Autor: Stormer_DSR
    Data: 09-11-02 17:11

    Hello Mr_Hyde. Ciekawe czy mnie jeszcze pamiętasz :) Ściągnąłem sobie Darkwood forest. Eh całkiem spoko ino strasznie ogołocony ten las (chyba ktoś tam przejechał buldożerem ;) Jeśli chciałbyś skorzystać z mojej rady to polecam robić więcej detali. Wiem zaraz mi powiesz, że Ci się nie chce i że gra zacznie skakać, no ale coś za coś. Pozdrawiam serdecznie i czekam na następne mapy:)

    Autor: Stormer_DSR
    Data: 09-11-02 17:18

    Fallout, może na początek powinieneś zainstalować inny windows (sugeruje XP lub 2k), no a jeśli sytuacja będzie identyczna, to wtedy zaczniesz się martwić. Pozdrawiam :)

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 17:28

    w tym problem ze ja mam win xp caly czas..... i dzisiaj nawet cd kopiowalem po tem jak za jakos godzine siadlem znowu do kompa to patrze... nie ma ani cdrw ani dvd...nie wiem no od czego to sie moglo stac nie da sie bez reinstalla windowsa???:(

    Autor: Big Spider
    Data: 09-11-02 17:05

    To moze ja dodam cos od siebie :) Wiec tak - od wczoraj mam wersje aplha 0.02 dooma 3. Najpierw u kumnpla uruchamialem w malym oknie jedna mape, pozniej na dysku przenioslem do siebie. Rzpakowalem po malych klopotach, zgasilem swiatlo w pokoju, zalozylem swoje najlepsze sluchawki na uszy :) i odpalilem pierwsza mape z konsoli. Pierwsze co mie zainteresowalo to grafika i ladnie wykonane postacie, natomiast otoczenie - jakies troche rozmazane, takie jakies nijaie :D. Poruszam sie wolnymi krokami do przodu. W sluchawkach slysze jakies jeki, dziwek obracajacego sie wentylatora, stuki, puki trzaski, czuje ze cos wisi w powierzu. Poruszam sie powli przed siebie rogladajac sie na boki, po chwili wychodze z zarogu i ide prostym korytarzem i prosto na mnie wylatuje spragniony mego miesa zombie poruszajac bardzo szybko swoimi sztywnymi nogami, szybko zaczynam strzelac. Przeciwnik pada, za chwile z za rogu wychodza dwa nastepne i oba zmierzaja w moim kierunku. W dodatku jeden z nich co padl od moich ostatnio oddanych strzalow takze wstaje i rusza w moim kierunku. Chcac miec ich jaknajszybciej za soba, ide szybko w zdloz korytarza aby sie oddalic. Wprost uwielbiam takie klimaty grozy :) tak jak to kiedys mialo miejsce w resident evil :) Nastepna - druga mapa. Po wczytaniu widze niewielki korytarzyk. Zauwazylem ze mozna zmieniac bronie wiec zmieniam sobie na strzelbe. Zmierzam przed siebie. Dalem kilka krokow a tu patrze - wylatuje korek od rur i po chwili przez sciane przedziera sie wielki potwor (pół żyjątko pół maszyna) i rzuca sie na mnie z rodziawiona geba niczym pirania rozszarpujac mnie. Ledwo co uszedlem z zyciem. potwor lezy martwy na ziemi. Dobra - kolejny przeciwnik juz za mna. Chyba juz nie wstanie - mysle sobie strzelajac w jego cialo ze strzelby. Obracam sie i ruszam w kierunku najblizszych dzwi. Owtieram je i widze dlugi ciasny korytarz z wejsciem do pokoju z komputerami po prawej stronie. Pomyslalem- czemy by tam nie wejsc. Miedzyczasie slysze jakies niepokojace dzwieki. Wchodze do srodka. Patrze... na podlodze lezy urwana reka, a na fotelu przy komputerach urwana noga. Zblizam sie do nogi - obcieram o nia swoim cialem po czym upada ona na ziemie. Slysze glos i ciezkie kroki jednego z nowych potworow po lewej stronie, w lewej czesci sluchamwek. Powoli obracam sie i za szyba widze jak powoli idzie ogromne monstrum (chyba z minigunem w reku) przechodzi obok okna a ja zostaje nie zauwazony. Obracam sie w strone dzwi i zauwazam, ze gdy zblizyl sie do nich - otworzyly sie. Myslalem ze wejdzie do mnie zeby mnie roszarpac wiec przygotowalem spluwe, zobaczylem ile mam naboi i przygotowalem sie do natarcia. Jednak powtor ruszyl dalej do konca korytarza i ominal mnie. odetchnalem..... Po prostu Kocham takie klimaty :) Nie grafa sie liczy lecz klimat no i te super dzwieki, te stuki puki, te chwile niepwenosci :) po prostu uwazam ze doom bedzie niezlym hitem mimo tego ze bedzie to bezmyslna strzelanina. Mimo to zawsze kochalem serie unreal, kazda z czesci tej wspanialej gry. I powiem jedno czekam zarowno na dooma 3 jak i Unreala 2, chociaz moim zdaniem u2 pobije grywalnoscia, grafika, muzyka i klimatem dooma (mimo ze to bedzie zupelnie inny klimat - tzw mniej straszny :D ). ZObaczymy co czas przyniesie.

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 17:54

    ej no i co ja mam zrobic??:(:( potrzebuje cd roma jak najszybciej ...w dosie cd rom działa nie da sie jakos wlaczyc czy cos??jakis tryb awaryjny...cos w tym stylu no bo jak przeinstalluje windowsa to caly pulpit wszystkie te bzdury w rejestrze padną i strace czas co robic???:(:(:(

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 18:31

    spider....jestes szalony (mowie ci):P

    Autor: Stormer_DSR
    Data: 09-11-02 18:35

    "po chwili wychodze z zarogu i ide prostym korytarzem i prosto na mnie wylatuje spragniony mego miesa zombie poruszajac bardzo szybko swoimi sztywnymi nogami". Heh i to jest właśnie to, goście z ID Software nie mają pojęcia o pewnych rzeczach i coś nieudolnie próbują robić. Otóż Zombie to są raczej istoty bardzo wolne :P a ten to wynika z opisu kolegi, że miał 100% adrenaliny i chyba dał 4 razy klawisz up;) A swoją drogą to po tym opisie Big Spider'a doom 3 prawie zaczął mi się podobać ;)

    Autor: Big Spider
    Data: 09-11-02 18:46

    Pisac lubie :) ale zalezy o czym lub o kim i z kim :) a szalony :> heheh pierwszy raz ktos mi tak powiedzial :P na ogol jestem spokojnym czlowiekiem ;-)

    Autor: Big Spider
    Data: 09-11-02 18:48

    A swoją drogą to po tym opisie Big Spider'a doom 3 prawie zaczął mi się podobać ;) Wow :) dzięki :) Wiesz w resident evil tez byly wolne zombiaki i szybkie zombiaki (mowie o 3) widocznie to zalezy od procesu zombiakowania :D znaczy ile taki delikwent ma jeszcze w sobie czlowieczenstwa i smierci zarazem :) im wiecej smierci tym bardziej sztywny , wszystko sztywnieje i trudniej mu chodzic ;;-)

    Autor: Big Spider
    Data: 09-11-02 18:50

    Aha :) i jeszcze jdno - widocznie te zombiaki w doom 3 sa bardzo glodne :) spragnione zarcia :D widziales tam oprocz potworow albo zombiakow jakies normalne istoty ktorymi moglyby sie pozywic ? :) bo ja nie ;-)

    Autor: Big Spider
    Data: 09-11-02 19:16

    Zombie nie jest kanibalem :>

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 20:03

    Otóż Zombie to są raczej istoty bardzo wolne :P a ten to wynika z opisu kolegi, że miał 100% adrenaliny i chyba dał 4 razy klawisz up; buahahahah dobre dobre

    Autor: Toffee
    Data: 09-11-02 20:07

    hehehe, wy "forum.unreal.pl 2" tu niedlugo zrobicie :D

    Autor: fallout
    Data: 09-11-02 20:23

    ej o co w tym chodzi... czyzbym ja o czyms nie wiedzial???? ponoc w ut2003 są pojazdy w grze tak??? troszke dziwne bo ja ich nie widzialem ani w single`u ani w multi jedynie cos w edytorze widzialem a jak jest na prawde????

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 20:41

    i jeszcze jedno.... jaką karte dzwiekowo wymaga ut2003 by wlaczyc hardware sound?? ja mam sb 128 i nie moge czy jakies drivery cos tu zdziałają???

    Autor: Stormer_DSR
    Data: 09-11-02 20:48

    Ja mam starego SB Live! i delektuje się odgłosami śmierci przy hardware sounds enabled :P Być może trza Ci EAX? :)

    Autor: Fallout
    Data: 09-11-02 21:04

    hm....no to nie wiem a duuza jest roznica miedzy softuare a hardware?:) nie no pewnie tak tylko czy oplaca sie np kupic sb live 5.1 bo mam taki zamiar ostatnio kupic nową a moze znasz jakąś giełde internetową gdzie mozna tanio kupic uzywaną???

    Autor: Big Spider
    Data: 09-11-02 21:14

    hehehe, wy "forum.unreal.pl 2" tu niedlugo zrobicie :D Wiesz tutaj chociaż Cie nikt nie zbanuje :)|\EDIT - i tu sie mylisz pajaczku /MIRASS | Skoro zombie nie jest kanibalem to dlaczego chce nas załatwić, i jak piszesz "zjeść"?? :) Bo widzisz - dla zombi to jeden gatunek, a ludzie to drugi gatunek :) i ten pierwszy gatunek zywi sie tym drugim, a ten drugi albo daje sie zjesc :D albo wladuje takiemu zdechlakowi troche olowiu w dupsko :) Stormer_DSR - WOw dzieki :) czyzbym otrzymal dzisiaj druga pochwale ?? :D. Wiesz pewnie unreal.pl nie zamieszcza takich linkow i plikow bo to nie jest legalne :)

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 21:44

    wogole to opowiadanie Big Spidera z dooma 3 przypomnialo mi scenke z ghost recon gdy gralem w multi : wczuwałem sie na maxa...czołgam sie w błocie .i w końcu snajperką z bardzo daleka namieżyłem snajpera który połowe oddziału mi wystrzelał, pomyślałem YESS! zabije huja! pociągnąłem za spust i prosto w głowe! ....chwile extazy przerwał mi w słuchawkach głos kumpla z mojej drużyny : "kurwa pacanie, patrz do kogo strzelasz jełopie!" :PPPPP.......no cóż strzelałem z bardzo daleka :P nie poznałem twarzy :DDD

    Autor: Loki
    Data: 09-11-02 21:36

    700 000 tys poly w UT2003 ? Hyde toche przegiales pale,nie ma zadne lokacji ktora miala by tyle poly lub wiecej.Oczywiscie mozna taka mape zmontowac ale w podstawce takiej nie ma. DoomIII - mam mieszane uczucia,poczkamy zobaczymy co lepsze.Jesli idzie o postacie w DoomIII sa w technologii polybump i pierotne modele mialy 200-300 000 poly,po przerobieniu jej na polybumy ma jakies 2000-3000 ale wyglada jak by miala o wiele wiecej poniewaz realtimowe cinowanie tworzy zludzenie ze polys jest wiecej (ze postac jest bardziej szczegolowa).Mnie osobiscie martwi framerate ale narazie zrzucam wszystko na garb alphy. U2 - LUDZIE czy zwrociliscie moze uwage na monstery na tyh shotach ??? Kurna co to za badziew ? Pomaranczowa modliszcza,nosorozec muntan i rozgnieciony robal w tle ? Jestem zalamany...jesli takich potworow bedzie wiecej to U2 is going suxxx...Skarrji oczywiscie daje rade a pani czy co to tam jest w kombinezonie wyglada cokolwies srednio !!!

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 22:41

    noo tak...ten potwor na tle nadzianego na pal typa wygladal co najmniej...dziwnie........ale te zielone...eee....kobity cyborgi?? wygladaja fajnie......

    Autor: Stormer_DSR
    Data: 09-11-02 22:49

    Wow Big Spider :) Nie wiedziałem, że masz coś wspólnego z www.ut2003.glt.pl Heh bombowo :) Jak tak dalej będzie ten site funkcjonował, to będę głosował na Ciebie w wyborach prezydenckich :)

    Autor: Stormer_DSR
    Data: 09-11-02 22:52

    Heh mi się nawet podoba ta kobita w "zaciasnym" kaftanie. Ino chłopaki z Epica mogliby odsłonić nieco więcej szczegółów. Heh już mi chodzi po głowie mod do U2 pt. "Seksmisja", tylko musze pogadać z Mr_Hyde'em, bo on się zajmuje projektowaniem plansz. Ja co najwyżej mogę dostarczać zdjęcia nagich kobiet :) Mówie wam, wtedy chodźby nie wiem jak doom 3 był zaawansowany technologicznie to i tak każdy będzie wolał Unreal :)

    Autor: stachu
    Data: 09-11-02 23:06

    ta na legalizacje cracków :P

    Autor: Stormer_DSR
    Data: 09-11-02 23:07

    Acha, no i w końcu do czegoś się przyda bymp-mapping, gdyż trzeba będzie jakoś odwzorować te wypukłości, które mają kobiety ;)

    Autor: MisYu
    Data: 10-11-02 0:37

    Dopiero teraz przeczytalem kilka postow odnoszacych sie do mojej osoby. Z Wami sie nie da gadac, niestety. Widze tutaj kilka konkretnych osob, jak i kilku kolesi, ktorym powinno sie odebrac net i gry, bo wplywa to niekorzystnie na ich polmozg (hi stachu, a kiedy bedziesz mial 15-te urodziny?). Hyde napisal swoj komentarz pod wplywem, za przeproszeniem, PIERDOLONEJ NIESKONCZONEJ GRY, a Wam sie wszystkim to tak strasznie spodobalo, bo przeciez Doom3 smierdzi, bo Unreale miazdza. Fanatyzm? Tak, podparty tylko i wylacznie WYKRADZIONA NIESKONCZONA GRA, KTORA WSZYSCY, Z JAKIMS STACHEM (KTO TY W OGOLE JESTES CZLOWIEKU TAK NAPRAWDE?!) BIORA ZA FULL-RELEASED-REVELATED-TESTED-DONE, O TO MI CHODZILO, NIE POTRAFICIE CZYTAC Z UWAGA?! Jak mozna oceniac gre, ktora nie jest skonczona, co? Wiem, ze Wam sie Unrealik podoba, mi tez sie podoba (szczegolnie ONP), ale sprobujcie POMYSLEC, ze ID nie udostepnilo PELNEJ wersji gry, tylko wykradziono im NIESKONCZONA ZABUGOWANA I BEZ WSZYSTKICH BAJEROW, KTORE BYC MOZE ZMIAZDZA UNREALA2 (PRZYJMIJCIE TO DO WIADOMOSCI), ALBO BYC MOZE NIE ZMIAZDZA- czas pokaze. A na razie gratuluje samopoczucia. Ciekawe, komu gul skoczy- Wam, jak zobaczycie pelnego Dooma3, czy mi, jak porownam Dooma3 do Unreala. Pozdrawiam, Fallout i Furby. Widze, ze w Waszej scenie sa pokojowi kolesie :)

    Autor: Big Spider
    Data: 10-11-02 8:14

    Wow Big Spider :) Nie wiedziałem, że masz coś wspólnego z www.ut2003.glt.pl Heh bombowo :) Jak tak dalej będzie ten site funkcjonował, to będę głosował na Ciebie w wyborach prezydenckich :) - heheh :) THX :) tylko jest problem - zaczyna miejsca brakowac. Jakbysmy mieli wiecej miejsca to bysmy sie bardziej rozbudowali itp (wiesz opisy modow map itp) ale na razie nie ma zadnego serwera gdzie moglibysmy sie przeniesc :(

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 10:37

    Misyu twoj koment nie zmienia faktu ze jestes pacanem jak wyskoczyles z tymi milionami polygonow i super szczegolami w doom3 :D

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 10:46

    Ekhmmmm. Misyu engin dooma3 jzu jest skonczony :) i za duzo zmian nie ma w stosunku do alphy pod wzgledem grafy :D wiec nie ma czym sie zachwycac :D Taka prawda dla mnie doom3 to bedze quake3 z nalozonymi bumpami i per-pixel shadingiem :D

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 10:49

    No Loki moze z polygonami w ut2003 tropche przesadzilem :) ale tak nie zmienia to faktu ze lokacje wlasnie w nowym ut sa bardziej szczegolowe niz w doom3 :) duzo bardziej :) i to bez rzadnej maskarady ala bump mappingi :D

    Autor: Fallout
    Data: 10-11-02 10:54

    po prostu nie ma o czym gadac ID to chłam....

    Autor: stachu
    Data: 10-11-02 12:42

    ojej....misyu sie przerazil moim wiekiem :P juz mi nie grozisz? :PP jak nie wiezysz w moj wiek to przyjedz na nastepne spotkanie ludzi z kanalu #gry....to mnie poznasz we wasnej osobie buahahah.........a jak nie to ci moge full adres rzucic khahah...przyjedz :PPP wez paru kumpli AHAHAHAHAHHA..............i wez ze soba te milion polygonow khykhyhkyy......

    Autor: ricoo
    Data: 10-11-02 12:46

    Jedyna gra ID jaka wywarla na mnie wrazenie i mi sie podobala to byl Quake1 i Quake mission pack NO.1 ;-) ale to bylo dawno temu. Reszta kontynuacji qwakow byla niepotrzebna i bez sensowna.

    Autor: dxtc 3
    Data: 10-11-02 13:09

    heh....a ja mam inny pomysl niech misyu NAM da swoj adres :)...ja chetnie sie do niego przejade :)))...i przy pomocy imact hammera mu wytlumacze ze gry ID sa biedne :P (no misyu dawaj adresik przeciez taki killa jestes :)

    Autor: thundaga
    Data: 10-11-02 13:37

    ...zobaczymy komu gul skoczy.....co za jeleń.......lepiej sie wytlumacz najpierw z tych milionow polygonow to pogadamy :P aha i taki maly troche zestarzaly news : pierwsa czesc unreala sprzedala sie w prawie 2 razy wiekszej ilosci niz quake2 :P (cytat ze starego ss'a)

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 15:24

    :):):):)

    Autor: MisYu
    Data: 10-11-02 15:50

    Hyde, my sie znamy na tyle, ze pozwolilem Ci mowic do mnie "pacanie"? Mam Ci dac linka do boarda, na ktorym podniecales sie Doomem3 tak strasznie, a ktorego teraz jedziesz, zeby sie zaprezentowac przed swoimi internetowymi kolegami? Thundaga: Tobie sie nie musze z niczego tlumaczyc. Ty sie lepiej wytlumacz, jak mozna byc tak ograniczonym, zeby oceniac NIESKONCZONA gre? Hyde, a co, Carmack do Ciebie pisal i mowil, ze w Doom3 juz nic nie zmienia? Jestes prawdziwym znawca, widze, szacunek. Stachu: widze, ze z Ciebie fajny kozak. Jak mialem 13 lat to tez wszystko zalatwialem z kolegami. Przeszlo mi to. Po Twoich postach ciagle nie wierze, ze mozna miec 26 lat i taki stosunek do gier komputerowych. I ogolnie widzicie ludzie, ile czynia podzialy scenowe. Wam sie nie da przetlumaczyc,ze Doom3 moze miazdzyc i ze to bedzie gra, przy ktorej (osobiscie ja) bede sikal ze strachu. Dla Was to jest taki Q3 z wszystkim bezsensu, a na pewno z wszystkim gorszym od Unreala2, choc ani tej gry, ani tej nie widzieliscie (tylko prosze nie mowic o leaked, jak slysze oceny na podstawie leaked, to mi sie plakac chce, po tym, co tu zobaczylem). Jeszcze raz pozdrawiam normalnych :)

    Autor: Fallout
    Data: 10-11-02 16:55

    ej za ile gdzies tak moge sprzedac sound blaster 128?

    Autor: stachu
    Data: 10-11-02 17:15

    coz...leaked quake 1 i leaked quake 3 niczym sie graficznie nie roznily od fulla :P a quake 1 w wersji beta wygladal nawet lepiej :P.......aha jak bys gral w wersje alpha quake'a 3 to bys zobaczyl ze postacie wygladaly tam lepiej niz te z ut 2003:P

    Autor: stachu
    Data: 10-11-02 17:19

    no i wogole kto powiedzial ze doom3 nie bedzie fajny ...? ja na 100% go przejde..a fakt ze bedzie w nim chodzilo tylko o rozwalke i bedzie mial kretynska fabule to juz inna kwestia

    Autor: BAN
    Data: 10-11-02 17:33

    generalnie wchodze w zasade ze gry fpp rzadko kiedy sa straszne (wyjatek thief i undying).......a co do alphy d3...to mam nadzieje ze sie wysila bardziej bo wszystko jest tam strasznie przewidywalne.....

    Autor: Freeman
    Data: 10-11-02 18:34

    eh misyu nie przejmuj sie...tutaj wszyscy na dobra sprawe nie sa do konca powazni :P wiesz ile razy ja sie klocilem ze stachem albo Hyde'm (dochodzilo do wyzwisk) na gry.wp.pl?:P ...ale zarowno ja ani oni nie traktowali klotni powaznie bo klocenie sie o gry juz samo w sobie jest komiczne.....furby kiedy idziecie na irca?? ........................hyde jak tam nowa mapka? (pojdzie mi ? :P) .........stachu kiedy skonczysz DM-Oldskool?

    Autor: stachu
    Data: 10-11-02 20:34

    tajny agent desert : kryptonim RICOO

    Autor: MisYu
    Data: 10-11-02 21:10

    Peace all. Wraz z Doomem3 kupie sobie pampersy. A z Unrealem2 aparat fotograficzny =)

    Autor: stachu
    Data: 10-11-02 21:52

    hmmm.... cos w tym jest...swoja droga pamieta ktos w u1 level "sunspire" ? (taka kamienna iglica co miala chyba ze 150 metrow co sie w niej szlo i szlo do gory az na szczyt) ? to robilo wrazenie

    Autor: uQad
    Data: 10-11-02 21:57

    Hmmm od dłuższego czasu sie przyglądam waszym kłotniom i tesh chciałbym coś dodać od siebie: Ja tam lubie i Quaki i Unreale niemalże tak samo. To "Niemalże" to z powodu UT2k3. Przedtem było po równo ale teraz nie gram w nic innego tylko nowego UT. ( Ion Painter rulez - czy jakoś tak :) ). Jak wyjdzie U2 to bede pocinał po nocach w niego, jak wyjdzie D3 to bede zapewnne grał i w gacie srał :) - tesh po nocach :P ( w dzień mi sie nie chce ). Stachu i Hyde wy to chyba wszędzie robicie takie forumy :P z komentarzy :) - patrze na komentarze na gry.wp.pl a tam kto sie wykłóca z innymi ? - Hyde i chyba stachu :) ( Jak nie wydadza THPS 4 na PC to ja nie wiem co zrobie... rozwale fabryke konsol.... :P )

    Autor: Desert
    Data: 10-11-02 22:21

    Desert to Desert tamto. Faktycznie chcialem dobrze, chcialem aby taki kanal istnial nie tylko od przypadku do przypadku jak ktos sie pojawi, ale zeby byl na stale bo takich kanalow o tematyce nierealnej jest bradzo malo. Ja osobiscie nie znam innych poza #ut_rulez no ale niestety troszke sie to wyrwalo spod kontroli :-/ a tak przy okazji nosilem ten nick ricoo, szczerze mowiac to nie jest moj kryptonim a ja nie pracuje w sluzbach KBG czy CIA.

    Autor: stachu
    Data: 10-11-02 22:29

    ee...ja takiego komentsa nie dalem :P mam ps2 wiec w tonego pogram :/

    Autor: Desert
    Data: 10-11-02 22:36

    Kanal #ut_rulez jest odblokowany.

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 23:41

    luuul misyu na jakim boardzie ?? :P chyba tylko na forum.unreal.pl :D ale tam sie nie podniecalem tylko ekhmmmm.. podalem linka i pisalem o klimacie a reszta jest do bani :) Czytaj dokladniej :D

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 23:44

    Misyu fajnie sie wymigujesz :) Ale wytlumacz wszystkim te miliony poly na postaciach w doom3 bo wszyscy sie niecierpliwia :D

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 23:45

    No ja tez takiego komenta nie dalem bo nei trawie takich gier :P Ale chyba chodzilo o wypowiedz tego ktory napisal ten koment :D

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 23:50

    Misyu i Dooma3 od strony graficznej mozna juz ocenic w 95% :) bo na te 95% nie bedzie zbytnio odbiegac wizualnie od tej alphy :) Poprostu powtarzam rzadna rewelka :D nic ! Nic nowego :) I do tego jeszcze kanciate i malo szczegolowe :) Ale coz :) Carmack rewolucji nie zrobi :) Taki Deus EX 2 zdaje mi sie ze pozre tego dooma3 bo tysz ma bumpy oraz per-pixel shading :D i bedzie bardzo szczegolowa jak lookalem na trailery :)i wszystko to za sprawa enginu Unreal ! :)

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 10-11-02 23:53

    Dzis okolo 8 godzin siepalem w Halo na x-boxie :) Czad gierka !! Podoba mi sie na maxa i wyjebiscie wciaga :) Graficznie nei szokuje taka zwykla normalna grafa nie brzydka ale i tez nie rewolucyjna taka mila dla oka i wogole :) Polecam ta giercolnie wszystkim co maja to cos do grania albo tym co czekaja na wersje PC :)

    Autor: stachu
    Data: 11-11-02 0:20

    uuuu...hyde mowi pozytywnie o grach na konsole:D tego jeszcze nie bylo :PP a jednak grafa to nie wszystko :P

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 11-11-02 0:46

    No ja tylko najezdzam na gatunki konsolowe bo sa durnawe :P a jesli chodzi o gry fpp to zawsze je rozpatrzam :D i Halo to dobry fpp'ek :)

    Autor: Loki
    Data: 11-11-02 9:59

    Halo to taki syf ze odebralo mi mowe ja zobaczylem ten syf...pomijajac ze fakt grania w fpp na padzie jest cokolwiek dyskusyjny to samo Halo jest tak slabe i brzydkie ze nie jestem tego w stanie wyrazic slowami.Oto co czyni marketing - ten chlam sprzedal sie w niesamowitej liczbie egzemplarzy a stary U1 gniecie go z palcem w d***ie !!!

    Autor: Mr_Hyde
    Data: 11-11-02 10:30

    Loki widac ze spojarzales na grafe i skonczyles granie !! Ja se ustawilem na padzie fajowa konfiguracje i gralo sie bardzo dobrze a gierka jest zajebiscie miodna i grywalna. I dalej Polecam ja wszystkim :) A jesli chodzi o starego U1 to pod wzgledem grafy polemizowalbym czy gniecie :) Halo ma duzo lepsze otwarte przestrzenia :) Ale indoory to hmmmmm tu moze bedziesz mial racje sa gorszawe od tych z u1 :)

    Autor: mahdi
    Data: 11-11-02 12:10

    hallo......czy ktos zna polskiego wydawce u2k3...........i kiedy to sie kurwa reszcie pojawi?

    Autor: Fallout
    Data: 11-11-02 12:18

    A o pirat ci nie wystarcza???:P:P:P

    Autor: Marks
    Data: 11-11-02 13:23

    niebedzie UT2k3 w polsce wydane! nikt niechce jej wydac.

    Autor: Desert
    Data: 11-11-02 13:26

    Mam prosbe jesli ktos z was gral w Operation NaPali to moze mi wyjasnic jak odpalic oldskool, zeby moznabylo pograwywac starym arsenalem z Unreal1 ???

    Autor: dxtc 3
    Data: 11-11-02 13:58

    ej no co wy...halo na x'a jest fajowe...jedna z dynamiczniejszych gier ostatnich czasow........a u1 pod wzgledem dynamiki to byl....zaraz... jakiej dynamiki:P

    Autor: mahdi
    Data: 11-11-02 19:40

    jak to kurwa nikt nie chce tego wydac.......czy to sa jakies jaja.......czy po prostu perfidny skandal?.........a tak z innej beczki.........nie wystarcza

    Autor: Ss
    Data: 13-11-02 12:43

    Ja tam kupię U2 i Doom3. A jeśli chodzi o klimaty to pamiętacie System Shock 2? Idziesz sobie, cisza i nagle patrzysz, na radarze coś się zbliża, ale co? Najfajniej było jak się wracało na niższe levele bo trzeba było coś jeszcze zrobić. Pusto jak nigdy dotąd, ale znów słyszysz że coś lezie, ale skąd? Najbardziej podobało mi się zakończenie (level "Where Am I?") Był bardzo nietypowy :) Co do fabuły to jedyną grą jaka mi się spodobała to Medal of Honor. Skradanie się w nocy po mieście, albo parku. Las w zimie też był fajny. I ta akcja na plaży :) Gra po prostu rewelacyjna, a gdyby jeszcze dodali tam duże otwarte przesztrzenie no to bajer full!

    Użytkownik:
    Wpisz tutaj 2643:
    Adres E-mail:

    Patch 4.69d (win exe)
    Patch 4.69d (win zip)
    Patch 4.69d (Linux)
    UT3 Patch 5
    Unreal Tournament 3 BetaDemo
    2k4 Patch 3369
    2k4 lnx Patch 3369
    2k3 patch 2225
    UTPG Patch 4.51b
    UT Patch 4.36



    2000-2021 by unreal.pl Team

    Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
    © 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
    Wszelkie prawa zastrzeżone.