[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Mutatory - UT 200314:59 @ 12/11/2002  

Dzisiaj wyszperaliśmy dla Was 2 ciekawe mutatorki.
No Fog - jeśli denerwuje Cię mgła na mapach w 2k3 to możesz sobie ją wyłączyć.
HAM Pack - pozwala wyłączyć na mapach: zdrówko, pancerz, quada oraz włączyć m.in Multi Jump i SuperJump ( kombo z dema, którego nie ma w pełnej wersji ).

nofogmutator.zip - 1kB
HAMPack1.0.zip - 31 kB

Piter

Autor: stachu
Data: 12-11-02 15:33

no dali dupy ze tego w fullu nie ma...........tak wogole wiecie ze ut 2003 osluguje textury 2048x2048? ja tego wczesniej nie wiedzialem.....a dzisiaj bawie sie w edk'u i znalazlem walsnie takie texturki :P (myslalem ze 1024x1024 to max...)

Autor: Mr_Hyde
Data: 12-11-02 15:53

:) Ja juz o tym dawno wiedzialem :) Ale takie wysokie texturki nie wiem poco sa jak na takiej rozdzialce 1024x768 nie zobaczysz wszystkich detali na texturce :)

Autor: stachu
Data: 12-11-02 16:50

dlatego w mojej uzywam starych dobrych 128x128 (prosto z duke'a) :P

Autor: Stormer_DSR
Data: 12-11-02 17:09

Stachu+Mr_Hyde. Tak się zastanawiam, dlaczego tych waszych map nie ma na serwerze Silesia. Chetnie bym sobie na nich pograł...

Autor: stachu
Data: 12-11-02 17:41

stormer....mojej mapki nie ma bo jest w trakcie budowy :P (tak na gwiazdke bedzie :P)....ew.jesli chcesz moge ci wyslac pare skrinow z niej (yeah sure...)

Autor: Mr_Hyde
Data: 12-11-02 17:46

Ja chce skriny stachu !!!! :P Ja do gwiazdki zrobie druga mapencje do ut2003 :) a potem kontynuacja darkwood forest :P AAaaaa pootem cos indoorowego :) Cili mapka w starym dobrym stylu UT :P Zamknieta przestrzen ofkorz :D bo jak narazie to same mapki z otwartymi przestrzeniami robie :) Jeszcze 2 z otwartymi potem jedna z zamknietymi ,wszystkie do DM ofkorz :P Potem cos do CTF albo BR :)

Autor: Mr_Hyde
Data: 12-11-02 17:55

No Stromer niezly ten moscik w OpenGl'u :) Jakiego softu uzywasz ??? To w c++ piszesz nie z wykorzystaniem bibliotek opengl ?? Mialem na dysku wlasnie zestaw narzedzi do pisania w OGL i DirecX 8.0 :)

Autor: Stormer_DSR
Data: 12-11-02 18:27

Mr_Hyde. Tak program pisałem pod Visual C++ 6.0. Oczywiście korzystałem z pewnych gotowych juz funkcji. Sam model mostu został zrobiony w 3d studio. Ja go sobie tak jakby "pożyczyłem", dorobiłem wodę i ląd no i dobrałem tekstury. Niestety projekt ten juz nie będzie kończony,bo skasowałem sobie całą scenę 3DS, a miałem dalekosiężne plany :P PS. A poniżej link do mojej pierwszej prezentacji w OpenGL. Użyłem tam environment mapping i pseudo reflections. Całkiem fajnie mi to wyszło :) ftp://ftp.dnet.pl/pub/users/stormer/myfirst.zip

Autor: stachu
Data: 12-11-02 19:14

Hyde....jakiego ty masz maila??

Autor: dxtc 3
Data: 12-11-02 20:15

czy tu za pisanie jest nagroda?:P bo Furby to rzeznik :P

Autor: stachu
Data: 12-11-02 20:24

JAKI LOL! URUCHOMILEM MAPKE HYDE'A NA MUTATORZE NOFOG............WYPAS! CALY LAS WIDAC! EFEKT JEST GRUBASNY....MAPKA WYGLADA CZADOWO BEZ MGLY (W DODATKU PLYNNIE!) NORMALNIE ZAJARALEM SIE :P A TAKI BANALNY MUTEK :P

Autor: stachu
Data: 12-11-02 21:46

no no nie przesadzaj...znowu brales extaze :P

Autor: Mr_Hyde
Data: 12-11-02 23:39

Hyhyhyhy... No ten mutek NoFog jest bardzo fajny :)

Autor: Pimpek
Data: 13-11-02 12:03

>Hyde dopiero wczoraj miałem okazję zagraćna mapie twojego autorstwa i muszę ci cos powiedzieć - TYLKO TAK DALEJ!! Dla mnie mapka jest dużo bardziej grywalna od tych podstawowych, ale nie spoczywaj na laurach, pracuj dalej:))

Autor: Wyczek
Data: 14-11-02 20:30

Co zrobic aby ta modyfikacja no fog zadzialala?

Użytkownik:
Wpisz tutaj 4125:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.