| Mutatory - UT 2003 | | 14:59 @ 12/11/2002   |
Autor: stachu
Data: 12-11-02 15:33
no dali dupy ze tego w fullu nie ma...........tak wogole wiecie ze ut 2003 osluguje textury 2048x2048? ja tego wczesniej nie wiedzialem.....a dzisiaj bawie sie w edk'u i znalazlem walsnie takie texturki :P (myslalem ze 1024x1024 to max...)
Autor: Mr_Hyde
Data: 12-11-02 15:53
:) Ja juz o tym dawno wiedzialem :) Ale takie wysokie texturki nie wiem poco sa jak na takiej rozdzialce 1024x768 nie zobaczysz wszystkich detali na texturce :)
Autor: stachu
Data: 12-11-02 16:50
dlatego w mojej uzywam starych dobrych 128x128 (prosto z duke'a) :P
Autor: Stormer_DSR
Data: 12-11-02 17:09
Stachu+Mr_Hyde. Tak się zastanawiam, dlaczego tych waszych map nie ma na serwerze Silesia. Chetnie bym sobie na nich pograł...
Autor: stachu
Data: 12-11-02 17:41
stormer....mojej mapki nie ma bo jest w trakcie budowy :P (tak na gwiazdke bedzie :P)....ew.jesli chcesz moge ci wyslac pare skrinow z niej (yeah sure...)
Autor: Mr_Hyde
Data: 12-11-02 17:46
Ja chce skriny stachu !!!! :P Ja do gwiazdki zrobie druga mapencje do ut2003 :) a potem kontynuacja darkwood forest :P AAaaaa pootem cos indoorowego :) Cili mapka w starym dobrym stylu UT :P Zamknieta przestrzen ofkorz :D bo jak narazie to same mapki z otwartymi przestrzeniami robie :) Jeszcze 2 z otwartymi potem jedna z zamknietymi ,wszystkie do DM ofkorz :P Potem cos do CTF albo BR :)
Autor: Mr_Hyde
Data: 12-11-02 17:55
No Stromer niezly ten moscik w OpenGl'u :) Jakiego softu uzywasz ??? To w c++ piszesz nie z wykorzystaniem bibliotek opengl ?? Mialem na dysku wlasnie zestaw narzedzi do pisania w OGL i DirecX 8.0 :)
Autor: Stormer_DSR
Data: 12-11-02 18:27
Mr_Hyde. Tak program pisałem pod Visual C++ 6.0. Oczywiście korzystałem z pewnych gotowych juz funkcji. Sam model mostu został zrobiony w 3d studio. Ja go sobie tak jakby "pożyczyłem", dorobiłem wodę i ląd no i dobrałem tekstury. Niestety projekt ten juz nie będzie kończony,bo skasowałem sobie całą scenę 3DS, a miałem dalekosiężne plany :P
PS. A poniżej link do mojej pierwszej prezentacji w OpenGL. Użyłem tam environment mapping i pseudo reflections. Całkiem fajnie mi to wyszło :)
ftp://ftp.dnet.pl/pub/users/stormer/myfirst.zip
Autor: stachu
Data: 12-11-02 19:14
Hyde....jakiego ty masz maila??
Autor: dxtc 3
Data: 12-11-02 20:15
czy tu za pisanie jest nagroda?:P bo Furby to rzeznik :P
Autor: stachu
Data: 12-11-02 20:24
JAKI LOL! URUCHOMILEM MAPKE HYDE'A NA MUTATORZE NOFOG............WYPAS! CALY LAS WIDAC! EFEKT JEST GRUBASNY....MAPKA WYGLADA CZADOWO BEZ MGLY (W DODATKU PLYNNIE!) NORMALNIE ZAJARALEM SIE :P A TAKI BANALNY MUTEK :P
Autor: stachu
Data: 12-11-02 21:46
no no nie przesadzaj...znowu brales extaze :P
Autor: Mr_Hyde
Data: 12-11-02 23:39
Hyhyhyhy... No ten mutek NoFog jest bardzo fajny :)
Autor: Pimpek
Data: 13-11-02 12:03
>Hyde dopiero wczoraj miałem okazję zagraćna mapie twojego autorstwa i muszę ci cos powiedzieć - TYLKO TAK DALEJ!!
Dla mnie mapka jest dużo bardziej grywalna od tych podstawowych, ale nie spoczywaj na laurach, pracuj dalej:))
Autor: Wyczek
Data: 14-11-02 20:30
Co zrobic aby ta modyfikacja no fog zadzialala?
|