| Na Mikołaja - Made in Poland | | 10:01 @ 06/12/2002   |
| | | |
| | Czerwony Pan z brodą podrzucił nam dla Was dzisiaj prezenty.
Pierwszy to Voice Pack stworzony przez Siepacza, który jest autorem m.in. VP "Sami Swoi". Kolega Siepacz przeniósł na platformę UT głosy z następujących filmów: "Rejs", "Kroll", "Nic śmiesznego", "Janosik". Voicepack zwie się "polfilm" i jest do ściągnięcia poniżej.
Drugi prezent, tym razem od Stacha, to mapka pod UT 2003. Druga polska mapa została wykonana w klimatach kultowej gry "Duke Nukem". Autor zaznaczył w opisie, że ma spore wymagania sprzętowe, dodał swoje nowe tekstury. Do ściągnięcia jest 3 częściach.
Polfilm VoicePack - 1,5 MB
mapka cz.1 (rar) - 1,4 MB
mapka cz.2 (r00) - 1,4 MB
mapka cz.3 (r01) - 1,2 MB
Piter
| |
| | | |
Autor: stachu
Data: 06-12-02 12:59
buehehe Piter mogłes ją połączyć w jednego zip'a :P ale z drugiej strony modemowcy sie ucieszą.....ale kto ma zwykły modem? :P
Autor: Stormer_DSR
Data: 06-12-02 13:16
No Stachu zobacze cos wymodzil, ino te dyskietkowe formaty plikow mnie denerwuja (sciagane dla wytrwalych :P)
Autor: stachu
Data: 06-12-02 14:57
wymodzil?
Autor: Mr_Hyde
Data: 06-12-02 17:35
ojjj satchu zaczynam ciagnac mapke :P ja zaczalem swoj drugi projekt ;] moze piter na unreal.pl pokarze :D
Autor: stachu
Data: 06-12-02 18:33
Cóz rzeczywiscie jesli macie slaby sprzet level bedzie chodzil wolno...głównie dlatego że byłem leniwy i nie zakończyłem ZONINGU czyli optymalizacji mapki....moze gdybym go skonczył w 100% to level by chodzil szybciej przynajmniej w budynku....bo na otwartej przestrzeni przedbudynkiem ZONING za duzo nie da..........ale spoko następna moja mapka to DM 6 z quake 1 :PPP czyli bedzie chodzic szybko nawet na rivkach :PP
Autor: Mr_Hyde
Data: 06-12-02 18:37
Huhuhu... Mapka chodzi jak burza Stachu co ty gadasz ?? :]
Huuuh moze jak Piter zamiesci 2 screeny z korytarza w mojej 2 mapce do ut2003 :P To bedzie killer kompow z klimatem :]
Autor: stachu
Data: 06-12-02 18:44
hyde megalomanie :P to ze u ciebie chodzi plynnie na ti 4400 z prockiem ponad 2ghz to wiem...ale mowiac ze chodzi wolno mialem na mysli.....hmmmm.....gf2mx czy cos takiego :P.......................kiler kompow.....no nie.....tylko zeby nie chodzilo jak dm-Last:P
Autor: Pimpek
Data: 06-12-02 19:10
Mapk całkiem smaczna, nie powiem:))
Autor: Stormer_DSR
Data: 06-12-02 19:37
U mnie pisze: cant find file for package stachu. Chyba zapomniales o jednym pliku :(
Autor: stachu
Data: 06-12-02 19:50
stormer....innym działa wiec cos zrobiles nie tak....
Autor: Stormer_DSR
Data: 06-12-02 19:53
Biezesz mnie stachu za idiote? Dziesiatki map rozpakowalem z unrealplayground i bylo wszysko ok. plik dm-4everDuke rozpakowalem do Maps, a MyTextures.utx i efekty.utx do katalogu Textures. Dalej sadzisz ze cos zle zrobilem? Jak byk brakuje pliku "stachu". Zaloze sie ze jak podmenie nazwe kotoregos z innych plikow utx na "stachu" to pojdzie bez probl ale bedzie zrypane.
Autor: stachu
Data: 06-12-02 20:02
stormer po pierwsze innym ta mapa działa!! po drugie brakuje ci plikow stachu.utx i stachu2.utx........nie wiem jak to zrobiles bo te dwa pliki zajmuja w pizdu!! nie masz tych dwóch plikow a one sa! bez nich rary by zajmowaly 2mb a zajmują łącznie 4mb!...daj maila to ci je wysle :P
Autor: stachu
Data: 06-12-02 20:10
heh...chyba nie rozpakowałes kazdego rara oddzielnie ? :DDD
Autor: Stormer_DSR
Data: 06-12-02 20:19
Stachu miales racje, uzylem wincmd i zamiast wszystkie 3 rozpakowalo sie tylko 1 archiwum. Pogralem chwile na twojej mapce i jest calkiem spoko. Najbadziej podoba mi sie czesc z pomnikiem (murek, trawa, reflektory i oswietlenie tej trawy) reszta to stary dobry duke z troche zamazanymi teksturami :) Na druga mape polecam zrobic cos oryginalnego, cos czego jescze nie ma i istnieje tylko w twojej wyobrazni. Nie boj sie dawac duzo sczegolow! Niech skacze byle by bylo zajebiste :)
Autor: stachu
Data: 06-12-02 21:17
aha jakby ktos nie wiedzial.....redemer jest na głowie statuły :D trza sie wspiąć po drzewie by tam wleżć :P a painter jest na banerze na wypozyczalni video..........aha czy wiecie ze ten level w zamierzeniach mial byc 10 razy wiekszy :P
PS: co sądzicie o łodzi podwodnej w kinie :DDDDD
Autor: Mr_Hyde
Data: 06-12-02 23:12
Mapka szpox :)
Autor: Mr_Hyde
Data: 06-12-02 23:12
Mapka szpox :)
Autor: Mr_Hyde
Data: 06-12-02 23:12
Mapka szpox :)
Autor: S/\T/\N
Data: 07-12-02 10:08
mapka dobra, tylko troszku trza miec na nia sprzeta.Taki niewinny park :P
Autor: Mr_Hyde
Data: 07-12-02 12:53
Tu daje wam dostep do dwoch obrazkow z mojej najnowszej mapki :P :
http://trinity.unreal.pl/dt2.jpg
http://trinity.unreal.pl/dt1.jpg
Autor: s
Data: 08-12-02 18:01
ta, akurat twojej, gosciu z forum EPIC robi te mape, wiec nie odwalaj bucowy.
Autor: thundaga
Data: 08-12-02 18:28
heeh duke rulez....przypominaja sie stare czasy :P
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-12-02 12:49
s jak sie nie znasz wiec nie pierdol glupot !!!! Pokarz mi screeny z tej mapki robionej przez Epica ??? :D
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-12-02 12:50
a ten gosciu na forum ma moze ksywe Hyd ???/ :D Jak tak to chyba nie wiesz ze to moja podworkowa ksywa :D
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-12-02 12:53
I tez se popatrz z jakiego serwera laduja sie screeny :]
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-12-02 12:55
Pierw sie upewnij a potem pisz panie S ;] i czemu nie uzywasz real ksywy ?? Boisz siie porazki ?? :]
Autor: S
Data: 09-12-02 17:37
przepraszam, przepraszam i chyle czola przed twoim talentem =)
nosz w morde, ja myslalem ze w polsce nie ma tak dobrych maperow a ze zobaczylem to na forum infogrames (epic napisalem... popieprzylo mi sie...) a mi sie zdawalo ze tam malo osob z polski zaglada =)
wiec jeszcze raz sorry =)
co do mapy to mnie zatkalo, prezentuje sie mega, powstawialbym jakies ciala do tub jak na DM-Gael (chyba to, nie?) no i podloga wyglada troszke sztucznie, aczkolwiek jest w pyte.
co do ksywy to uzywam wlasnie "s" :)
pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na ukonczenie mapy
Autor: S
Data: 09-12-02 17:50
aha, tak sie zastanawiam jaki sprzet pociagnie te mape? =)
Autor: S
Data: 09-12-02 18:08
mam nadzieje ze nie masz mi tej pomylki za zle? ja tylko bronilem praw autorskich ;)
Autor: stachu
Data: 09-12-02 18:26
forum epica? gdzie to jest? jakis adresik?
Autor: S
Data: 09-12-02 18:58
poprawilem sie, w tym dluuugim, chodzilo mi o forum Infogrames ale cos mi sie pomylilo
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-12-02 21:03
:) Spoko :D wybaczam twoje niedopatrzenie :D
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-12-02 21:05
Tu dwa nowiusienkie screeny :]
http://trinity.unreal.pl/dt3.jpg
http://trinity.unreal.pl/dt4.jpg
Autor: stachu
Data: 09-12-02 21:10
wiesz co myslalem hyde jak patrzalem na te screeny? : "dobrze ze 14-tego kupuje r300..."
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-12-02 22:59
stachu nie przesadzaj :)
Autor: S
Data: 09-12-02 23:36
chyba sie udam po radeona 9000... Hyde- to chyba bedzie wymagalo nie lada sprzetu...
PS. Darkwood Forest mnie rozwalil... to jest genialne (brzmi jakbym sie przymilal po tej wpadce, ale ja kurde serio tak uwazam ;) ) =))
Autor: Stormer_DSR
Data: 10-12-02 1:09
Hyde ciemno na tej mapie jak w dupie, a poza tym od bidy bedzie :P
Autor: S
Data: 10-12-02 8:46
ciemno bo ciemno, rozjasnij monitor, ale chodzi o ksztalt terenu, drzewa, "kaluze"- to jest wlasnie rozwalajace
Autor: Mr_Hyde
Data: 10-12-02 14:02
Staram sie :P Po tej indoorowej mapencji mam plana na mapencje w otwartej przestrzeni :P i potem znow indoor :D
|