|
| Poeksperymentujmy ;) | | 11:10 @ 13/02/2003   |
| | | |
| | Do eksperymentowania nad Unreal2 zachęca nas Mike Fox z Legend Entertainment. W tym temacie na forum Infogrames wyjaśnia jak włączyć botmatch w Unreal 2:
- unreal2 nazwa_mapy?game=u2.u2deathmatch uruchamia tryb DM na wybranej mapie, trzeba to wpisac z okienka dos'a albo zmodyfikować skrót,
- addbots liczba_botów - wpisać z konsoli już po uruchomieniu mapy (np. addbots 4),
- setskill poziom_trudności,
- togglescoreboard - wpisane w konsoli wyświetla wyniki.
I tym prostym sposobem możemy sobie pograć. Jednak ostrzeżenie - kod botmatchu nie był modyfikowany od ponad roku, więc mogą wystąpić problemy - np. boty mogą nie respawnować po fragu. Wtedy należy użyć "addbots" ponownie.
A my polecamy wejść sobie do zaawansowanych opcji enginu poprzez "preferences" i zobaczyć co to takiego tam się znajduje w szczególności poszukać "Server name" i "Admin email". Z tego co zauważyliśmy to kod multiplayera w grze jest, ale niestety nieaktywny. Może wystarczyłoby parę pliczków z 2k3 przegrać ? ;)
Na stronie klanu [Majestic] - klanu AA: Operations znajduje się krótki opis w jaki sposób można przełączyć dźwięk w grach na enginie Unreal Warfare ( AA: Oper, U2, UT2k3 ) ze sterownika OpenAL dostarczanego z grą na systemowy znajdujący się w sterownikach kart zgodnych z OpenAL:
UseDefaultDriver (False)
Uwaga! Ta opcja jest bardzo wazna dla posiadaczy wyżej wymienionych kart. Jeśli w folderze systemowym Waszego Windowsa (System32) znajdziecie plik o nazwie "OpenAL32.dll", możecie spokojnie wpisać False dla tej opcji. Zyskacie dzięki temu pełne wsparcie dla dźwięku 3D w grze, jako że od tej chwili będzie ona korzystała z firmowego, dołączonego do oprogramowania Waszej dźwiękówki sterownika OpenAL. Jeśli nie macie karty dźwiękowej kompatybilnej z tym systemem lub nie posiadacie tego pliku, zaleca się nie zmienianie tej opcji.
Po info co i gdzie zmienić i w jakich plikach grzebać odsyłamy na ww. stronę.
Piter
| |
| | | |
Autor: Opfor
Data: 14-02-03 16:14
a wy durne czy co? macie net a nie znace co to warez?
ja to guwno zgrałem w 3 dzien po premieze w US
fcp://music:lover@64.156.87.138/=== PC GAMES ==/
ftp://my:slave@0x9c.0x38.0x65.0x5a:4050/
ftp://thingz:fxp@167.160.230.30:7176/Unreal_II_The_Awakening-FLT/
i lepiej sie pospieszce bo te ftp nie so wieczne
zreszto u2 ma tylko 2CD po 700 mega a to jest naprawde mało
Autor: Sp3
Data: 15-02-03 11:59
wow, ale zes sie zawozil... buhaha... swoja droga unreala 2 raczej nic nie uratuje, to jest jedna wielka porazka :)
Autor: Opfor
Data: 15-02-03 15:21
wiem kurwa ze porazka ale jak ktos nie grał to pewnie mysli ze jest zajebista i wogule i wywali te 150 czy ile zeta na shit ...
Autor: Sp3
Data: 16-02-03 10:20
ano, tu masz racje, Restecp ;)
|
|