[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Mappack by Cesar22:52 @ 18/09/2003  

Tekst został przerzucony w oryginale z naszego forum. Mapki warte są na pewno obejrzenia. Polecamy !!!

Widzac ciagle narzekania na malo grywalne mapy, na nieustajacy spam z flaka oraz bio, postanowilem niektore z nich nieco zmodyfikowac. Mozecie je sciagnac stad. Zdaje sobie sprawe, ze czesci z was moje przerobki moga sie nie spodobac. Zrobilem to, dlatego, bo uwazam, ze dotychczasowe mapy nie sa do konca sprawiedliwe, a przy graczach o podobnych umiejetnosciach decyduje pierwszy respawn (oczywiscie nie wszedzie). Zmienilem rozklad pu oraz broni na mapach: DM-Antalus, DM-Compressed, DM-Campgrounds2003-LE oraz DM-DE-Ironic. I tak, kolejno:

* DM-Antalus - jako, ze na mapie respawn przy bio rifle imo w duzym stopniu decyduje o wyniku mapu (w ciagu 10sek mozemy zebrac zarowno 100a, jak i dd), postanowilem zamienic miejscami 100a+adrenaline oraz 50a+fiolki. Dzieki temu pierwszy respawn nie gra juz tak olbrzymiej roli, gra nie ograniczy sie do czyhania na 100a, wzrosnie rowniez znaczenie 50a.

* DM-Compressed - imo najgorsza mapa, z tych, ktore gra sie 1/1. Tutaj pierwszy respawn zdecydowanie przesadza o wyniku. Moje zmiany zaczalem od przeniesienia dd na miejsce lg. Nastepnie lg przenioslem na miejsce 50a, a 50a na miejsce starego dd. Aby byl zachowany balans broni, zamienilem miejscami miniguna oraz link guna. Dzieki tym zmiano mapa jest bardziej grywalna i nieco szybsza imo. Gra nie ograniczy sie do przebywania w pomieszczeniu ze 100a i zbierania fiolek. Dzieki umieszczeniu 50a na miejscu dd jego znaczenie rowniez wzrosnie, a bedzie tak samo osiagalne dla zawodnika, ktory wzial dd, jak i dla tego z 100a.

* DM-Campgrounds2003-LE - chyba najlepsza mapa, a jedyne co jej moge zarzucic to rozmieszczenie pu. Zamienilem dd z 50a. Dzieki temu pierwszy respawn kolo shocka nie bedzie mial juz tak wielkiego znaczenia jezeli chodzi o koncowy wynik. Ktos moze zarzucic, ze wtedy latwiej zebrac 150a, ale imo lepiej pojedynkowac sie 100/150a vs 100+dd, niz 100/100a+dd vs 100/50a.

* DM-DE-Ironic - swietna mapa, posiada ogromne mozliwosci taktyczne. Jednak nie moga one byc do konca wykorzystane przez zarowno flaka, jak i bio (przez nie, podczas gry, panuje tam czysty spam). Dlatego wlasnie postanowilem wyrzucic obie te bronie z mapy. 50a przenioslem na miejsce bio rifle, przez co przejscie z 100a do 50a nie trwa juz niecale 5 sekund, ale 6, a nawet 7 :P z tym, ze probujac zajsc 50a od 100a najkrotsza droga jest sie w pozycji nieco gorszej od przeciwnika (my jestesmy na gorze, on nizej - czyli taktycznie mamy przewage :P). Przez to szanse nieco sie wyrownuja. Usunalem link guna znajdujacego sie obok 100a i umiescilem go na miejscu miniguna, tego natomiast umiescilem wraz z ammo na dawnym miejscu flaka. Wg mnie dzieki tym zmianom zlikwiduje sie bezsensowny, psujacy rozgrywke spam i sila rzeczy mapa stanie sie bardziej grywalna oraz mniej przypadkowa.

DM-Cesar-Mappack.zip - 6,84 MB

Piter

Autor: Stormer_DSR
Data: 19-09-03 9:44

Eee, nudzi się już ludziom...głupoty robią.

Autor: Sp3
Data: 19-09-03 11:54

czyli ma sie rozumiec ze to te same mapki z innym rozmieszczeniem broni? phi...

Autor: Big Spider
Data: 19-09-03 14:54

Panowie.... kazdy swiat spostrzega inaczej... ile ludzi tyle pomoslow, widocznie Cesar chcial troche uprzyjemnic sibie i innym zainteresowanym gre w ut2003. Zamiast krytykowac moze byscie tez cos ciekawego zrobili :) najlatwiej jest obgadywac innych :) pozdro

Autor: Stormer_DSR
Data: 19-09-03 15:13

To ja usune wszystkie healthy z tych mapek. Napisze do tego dobry komentarz, że niby to utrudni gre itd itp, a potem popadne w megalomanie :)

Autor: uQuad
Data: 19-09-03 18:12

Czy to to samo co zamozachwyt? :)

Autor: Sp3
Data: 19-09-03 19:36

nie ;]

Autor: Pajda
Data: 20-09-03 18:04

Moze pograjcie najpierw na tych mapach zanim skomentujecie ? Imo teraz Antalus jest lepszy do duelow (chociaz wciaz imo to mapa bardziej DM niz 1on1). Reszta zmian niestety nie podoba mi sie juz.

Autor: ][FR][DzEMek0
Data: 02-10-03 15:11

A co do Antalusa to się zgodzę, chociaż większość z moichznajomych i tak woli oryginał. Cesar zrobił fajną rzecz, cóż, nie wiem jak wy ale mi się wydaje że warto ściągnąć mappacka.

Użytkownik:
Wpisz tutaj 3680:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.