| Technologie w Unreal Engine 3 ? | | 19:12 @ 26/03/2004   |
Autor: uQuad
Data: 26-03-04 19:30
"co to piksela" Hyde popraw byka :] A co do reszty to srol, małym nakładem wydajności tak... zamiast 5 gigoweo procka itd. bedzie potrzebował 4 gigowego itd. żeby sie odpalić :P Ale ogólnie silniczek robi wrażenie, czekam na cos konkretniejszego (filmiki etc) :)
Autor: -=[*!mper*]=-
Data: 26-03-04 20:53
A do jakiej gry bedzie zaimpletowany? Unreal Tournament 2010? :D:D
Autor: Mr_Hyde
Data: 26-03-04 21:01
Informacj ian temat do jakiej gry go wcisna , BRAK :]
Autor: DeseRt
Data: 26-03-04 21:47
Ciekawa sprawa, gdyby tak jeszcze ta aktualizacja nie stanowila zbytniego obciazenia dla sredniej klasy maszynki to byloby cos :D
Autor: MOniToR
Data: 26-03-04 21:56
lols UE 3 bedzie dla najnowszych maszyn , biorac pod uwage ze wyjdzie gdzies w 2007 r to w sumie malo kto sobie pogra w gry wyposazone w ten engine na swoich obecnych maszynahc
Autor: -=[*!mper*]=-
Data: 26-03-04 23:23
Tiaaaaa... póki co to z wypowidzi wynika że to będzie coś ala doom3 albo halflife 2 :P I może się okazać czymś jeszcze lepszym :D Więc jak ktoś się podnieca swoim super sprzętem który co dopiero kupił to i tak raczej sobie w 2007 w taki UT2008 nie pogra :P
Autor: nadul
Data: 26-03-04 23:59
z tym cieniem to tak jak doom 3 ?
bo jak tak to nie chce wiedziec na czym to pujdzie bo mi d3 30 klatek wyciaga w porywach w zamknietym pomieszczeniu
Autor: DeseRt
Data: 27-03-04 11:43
kwestia solidnej optymalizacji.... no ale marketing nie spi :(
Autor: LOL
Data: 27-03-04 12:04
Buahahha postacie z 6 mln poly...buahahha skad wy to wzieliscie......postacie w virtua fighter 4 maja po 8 tys a wy tu 6 mln....cos daliscie dupy
Autor: ONE
Data: 27-03-04 12:07
" For the demo they showed how they created a high-poly model (over 6 million polygons) and then created a simpler model for in-game rendering (about 6500 polygons). Then they used the game engine tools to extrapolate details from the complex model onto the simple one: wrinkles, bumps, ridges, you name it. " Dla tych którzy nie znają angielskiego : ... pokazali jak tworzą bardzo skomplikowany model (ponad 6 mnl wielokątów ) i tworzą podobny model dla rendeningu w grze (ok 65000 wielokątów ) . Potem użyli narzędzi dostępnych w enginie do "wciągnięcia" detali z złożonego modelu do tego prostszego ... - wniosek : postacie w grze będą wyglądały jakby miały ponad 6 mln wielokątów a naprawde będą miały ok 65000 - proste nie ? ;]
Autor: ONE
Data: 27-03-04 12:19
Oj machłem się : nie 65000 wielokątów tylko 6500 ;]
Autor: DeseRt
Data: 27-03-04 12:27
ONE nie pij wiecej :P
Autor: nadul
Data: 27-03-04 12:54
a ile gf fx wyswietla wielokatow ?
Autor: Psycho
Data: 27-03-04 11:53
Che! Che! Ja znowu nie na temat! Zagralem nareszcie w demo Ut 2004. No wiec uwazam ze Ut 2004 jest troche lepszy od Ut 2003. W Ut 2004 lepsza jest przedewszystkim muzyka takze poprawiono troche grafike. Dzieki wczesniej opisanym przeze mnie zmianom na lepsze Ut 2004 zyskalo troche w i e c e j klmatu Unreala 1 (i dobrze). No ale niestety na tym koncza sie wedlug mnie dobre roznice w porownaniu do poprzednika. Nadal cholera (!) Ut 2004 nie ma tak duzo klmatu Unreala 1 jak powinien miec. Walka przy uzyciu pojazdow niezrobila na mnie wielkiego wrazenia. Nadal grafika w Ut 2004 jest zbyt kolorowa. Jednak ostatecznie w gre gralo sie dosyc przyjemnie. Jesli tak dalej beda postepowac producenci Ut 2004 jak postepuja to chyba moge sie spodziewac za kilka lat godnego nastepcy Ut 1. Moja ocena Ut 2004 to 7/10. :-)
Autor: noname
Data: 27-03-04 14:09
skonczy sie na tym ze powstanie cos ala 3d unreal studio max XDDD
Autor: Anonym
Data: 27-03-04 13:33
Zastanawiam sie jaki sprzet pociagnie gry na UE 3 nawet w 2k7...
Niejako przy okazji spytam:
Zmodyfikowalem sobie User.ini w celu zlikwidowania zmiany celownika przy weapon switch'u. Czy tak zmieniony plik uznany zostanie przez serwer za cheat? Na razie gram SP w demo, ale jak tylko bede mial net w domu (i 140 PLN na oryginal UT2k4:P), chcialbym pograc przez siec. A nie chcialbym dostac bana za pare zmienionych linijek configa... PS Dla ciekawskich pisze z domu kumpla:D
Autor: BigSpider
Data: 27-03-04 16:40
No tak engine bezie wykorzystany przy kolejnej czesci Unreal w 2006 roku (to tylko 2 lata). Mam nadzieje ze giera bedzie taka ze wszystkiemu i wszystkim skopie dupska, ale to tylko takie moje ciche marzenia, bo jak narazie jak dla mnie ut2004 nie odniesie tak wielkiego sukcesu jak odniosl UT99. Moze to cos co ukarze sie w 2006 bedzie lepsze. Gdzies tam mi sie o uszy obilo ze minimum dla tej giery bedzie karta graf. z obsluga dx 9.0 (oczywiscie gf 5200 pewnie wysiadzie :D )
Autor: DeseRt
Data: 27-03-04 17:06
Tak czy siak nie ma to jak Voodoo 3 3500 i UT1 :)))
Autor: KurvishOn
Data: 27-03-04 17:06
HDRI to troszkę więcej niż tylko 'jarzenie' się obiektów !!! na temat HDRI polecam poczytać na stronach programów do 3D - takich jak 3DMax czy Cinema 4D, maya i inne... HDRI daje przede wszystkim światło bardzo zbliżone do rzeczywistego. Od tej pory źródłem światła nie bądą już tylko 3/4 pochodnie na planszy, jeden reflektor czy słoneczko. W tej technologii źródeł światła jest nieskończenie wiele bo jak każdy pewnie wie, wszystkie obiekty [prawie] mają zdolność odbijania światła, czyli w praktyce być też jego źródłem.
Zastanawia mnie jedno: jakiej karty będzie wymagał taki engine... W Cinema4D scena renderowana bez użycia HDRI w około minutę po włączeniu GI potrafi się renderować na tej samej maszynie kilka godzin !!!!!!!!
Autor: Mr_Hyde
Data: 27-03-04 22:00
Kurvishon to jeszcze ponad dwa lata a przez ten czas pojawia sie takei gpu ze sie w pale nie miesci :D:D:D i beda w pelni programowalne i proadza se z tym no problemo :D (Gpu jest kilkadziesiatx wydajneijszy w obliczeniach grafy niz cpu)
Autor: Obiektywnie
Data: 28-03-04 11:31
Jako pesymista mysle ze raczej sie zaden gpu za dwa lata rewelacyjny nie pojawi...chyba ze w ps3....sorry guys ale karty graficzne na pc ewoluja tak zalosnie wolno ze mala bania...wszystko przez durny wyscig ati nvidia ktory zamiast spowodowac zeby jedna z tych firm wyszla grubo na czolo....to skonczylo sie tym ze zaczeli wypuszczac swe produkty w stu roznych modelach i tyle....a do dzis....gier ktore wykorzystuja wszystkie efekty dx 9 jest.....sa wogole takie?...przez poltora roku od ukazania sie r9700 pro karty bardzo ewoluowaly? Prawie wogole.....wiec czemu ma teraz byc inaczej.....
Autor: Anonym
Data: 28-03-04 13:49
Hehe, alez sie popisalem:D Nie zauwazylem, ze dla kazdego guna mozna zmodyfikowac celownik oddzielnie z poziomu menu:P Coz, glupich nigdy nie zabraknie na swiecie...
Autor: Mr_Hyde
Data: 28-03-04 16:08
Wiesz chip w ps3 bedzie bardziej zalosny nzi w tym co beda oferowac gpu za dwa lata :D:D:D :D I jak narazie gpu ewoluuja najszybciej na PC :] a w konsolkach zawsze sa w tyle :]
Autor: BigSpider
Data: 28-03-04 16:23
chipy w konsolkach wcale nie sa takie extra mocne. To wszystko tylko tak ladnie wyglada na ekranie telwizora (i tak widac golym okiem ze grafa nie dowornuje niektorym gra z pc). Podlacz konsole pod minitor to sie zdziwisz.
Autor: -=[*!mper*]=-
Data: 28-03-04 16:47
Ja jak zwykle na temat: Kto zamówił ut2k4 w wersji na 6cd??? :D
Autor: Mr_Hyde
Data: 28-03-04 17:27
Ja nie :P 1 kwietnia spodziewam sie paczuszki na DVD + ten Colin 3 :P
Autor: nadul
Data: 28-03-04 18:58
jeszcze nie wiedzialem zeby ktos na konsoli se rozdzialke zmienial lub mial ostry obraz wszystko takie rozmyte ze sie zygac chce nie ma to jak grac w 1024 na 768 i jeszcze 4AA no ktora konsola to potrafi
Autor: BigSpider
Data: 28-03-04 19:26
Zerknijcie konieczne pod ten link. Interesujace.... :D
http://www.ina-community.com/forums/showthread.php?s=a6cfcaacbb077183ce9b1ff045d002ae&threadid=364321
Autor: picek
Data: 28-03-04 19:25
Nom ja tez czekam na 1 lub 2 kwietnia :D , bo w demko ilez mozna grac :PP hmm, do bólu? :PP pozdro :)
Autor: stahu (na dachu)
Data: 29-03-04 10:35
Eeee....no czy gpu na pc ewoluluje szybko to nie wiem ;) Ale mniejsza z tym....co do enginu to nic tu magicznego nei widze....HDRI w real time to se pomarzyc mozna bo nawet na przecietnych stacjach graficznych ten efekt slimaczy sie zdeczko......reszta efektow raczej standard.....6500 poly postacie....hmm za dwa lata to chyba nie bedzie robilo zadnego wrazenia tym bardziej ze takie postacie sa w wiekoszci gierek na ps2...a ps2 jak nie patrzec to obercnie juz zlom techniczny ;)
Autor: uQuad
Data: 29-03-04 10:52
Właśnie... a powiedcie co PS3 bedzie miało w sobie bo widziałem w jakiejść gazecie że artykuł miał o tym być. I Xbox 2 przy okazji jeśłi ktos wie....
Autor: Mr_Hyde
Data: 29-03-04 17:46
stahu 6500 + normal mapa daje efekt taki jak powyzej czyli psotac wyglada jak taka ktora ma ich kilkaset tysiecy :D Wiec poco przeciazac jak taki sam efekt mozna uzyskac mniejszym kosztem ?? :D
Autor: cang
Data: 29-03-04 17:46
"silnik z łatwością da sobie radę z ogromnymi otwartymi przestrzeniami najeżonymi niezliczoną ilością detali." - loooooool, to "z latwoscia" zalezy tylko od tego jak latwo bedzie sie danemu kompowi to wszystko przeliczalo, bo watpie zeby moj duron wyrobial sie az z taka "latwoscia" :D
PS. nie pisze sie "jażyły" tylko jarzyły - tak jak jarzeniówka :)
Autor: stahu
Data: 30-03-04 13:36
Hyde no w sumie masz racje...po prostu ja mam skrzywienie do normal mapingu bo jak widze jak biedacko go wykorzystano w doom3 to mnie szlag trafia......
|