| Jeden prosił, dostaną wszyscy... | | 21:55 @ 08/07/2004   |
Autor: Vircanos
Data: 08-07-04 22:15
Dzięki Ci wielkie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A czy można w tym też rozpakować/zainstalować mutatory?? bo mam kilka i nie chcom sie zainstalować.........
Autor: Abadon
Data: 08-07-04 23:03
ja juz się na tym przejechałem :), zabawa tym programikiem skończyła sie reinstalem UT2k4:P
Autor: Walton Simons
Data: 08-07-04 23:47
Rozpakowujesz umod / ut2mod / ut4mod i kopiujesz pliki jak trzeba, tj. *.u *.int do system (bez Manifestu) i ewentualnie jeżeli są jakieś utx i tym podobne, kopiujesz tam, gdzie ich miejsce. Później włazisz w plik UnrealTournament.ini / UT2003.ini / UT2004.ini i szukasz ServerPackages=. Dodajesz tam własną linijkę do spisu: ServerPackages=NazwaPlikuIntBezRozszerenia i sejwujesz zmiany. Jak coś nie działa, po prostu wykasuj ową linijkę i usuń pliki od owego mutatora i nie będzie konieczny reinstall. Aha, rozpakowujesz UMODa do INNEGO katalogu, niż ten z grą i dopiero na spokojnie kopiujesz...
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-07-04 12:02
Mozna od razu rozpakwoac do katalogu z utkiem i nic nie trzeba dopisywac w plikach ini ;]
Autor: Walton Simons
Data: 09-07-04 12:05
nie można bo zawali ci plik Manifest i nie bedziesz mógł gry odinstalować ani innych umodow wgrywać. A ServerPakages się wpisuje, bo czasami UT nie widzi mutatora.
Autor: Mr_Hyde
Data: 09-07-04 17:04
Hmm pierwszy raz slysze aby czasami nie bylo widac mutatora :] Chyab ze ten co napsial muta kiepsko napisal swoj plik ini ktore sa "zbierane" przy starcie gry do kupy :]
Autor: Walton Simons
Data: 10-07-04 19:29
nie ini tylko int. W grze był i jest jakiś błąd. Czasami nie widać mutatora, ale przy skinach jest to nagminne, że coś się kopie bez ServerPackages'ów.
|