[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Konkurs23:50 @ 02/08/2004  

Konkurs na mapę - ogłoszony na unreal.pl wygraaaał.... Piter. Gratulujemy !!!
A tak na poważnie - nie wpłynęła ani jedna praca konkursowa, więc w okolicach 7 sierpnia będzie mnie można złapać w Amsterdamie. Pozdrawiam wszystkich rodzimych maporobów.

Piter

Autor: uQuad
Data: 03-08-04 0:28

Hyde wstydziłbyś sie ;P

Autor: MOniToR
Data: 03-08-04 2:55

ehh ja pierdole jaka kapa ;F nikomu sie neichcialo zrobic mapy? wogole robi ktos jakies mapy na tej scenie? :O

Autor: Raven
Data: 03-08-04 8:08

Ja robie mapy ale do UT99. Do 2k4 nie robie, bo nie potrafie jeszcze robic w maxie niczego a mapa bez nowych staticow to tylko kopia pozostałych! Pozatym zajmuje sie w tej chwili Unreal Scriptem i kursika pisze :)

Autor: Raven
Data: 03-08-04 8:13

A co do Amsterdamu, to jest tam taka fajna, zielona, dzielnica :). Nie zebym cos sugerowal, tak tylko mowie :D

Autor: stahu
Data: 03-08-04 10:11

Raven co ty chrzanisz? "mapa bez nowych staticow to tylko kopia pozostałych" co to ma oznaczac? Rob mapy pod ut2004 bez staticow...czyli takie ala ut99! jaki problem? edytor praktycznie ten sam opcje te same? Co ty sciemniasz? Statiki sa ladne ale walic je....im wiecej statikow tym jak dla mnie gorszy level...im bardziej ala ut99 tym lepszy wiec nie kumam Cie? Mozesz smialo swpje mapy robic pod 2004 a nie 99 (ale lepiej rob pod 99 bo bardziej go lubie)

Autor: uQuad
Data: 03-08-04 10:43

stahu racja, Codex2004 jest chyba raczej biedny ale świetnie wyglada i sie na nim gra, aż żal że nie ma go na SSNecie - to chyba serv Pitera nie? Trza tą mape dorzucić!

Autor: Kaka
Data: 03-08-04 12:29

ej... mapy ut2k4 bes staticuw są naprawde biedne, wiec skoro nie umie robic staticuw to po co ma robic ut2k4 skoro to samo mu wyjdzie pod ut99?? huj z 2k4... jakby konkurs był tez dla ut99 to napewno znalazły by się jakieś fajne mapki... chociażby moja;]

Autor: Raven
Data: 03-08-04 12:36

To wlasnie mialem na mysli. Nie robie, bo w porownaniu do wiekszosci map dla 2k4 moje bez staticow beda wygladaly biednie. Pozatym wole UT99 i robie do niego mapki

Autor: MoniToR
Data: 03-08-04 15:56

heh sie nadajecie nie powiem do czego :/

Autor: ---> KoDa <---
Data: 03-08-04 17:04

Dokladnie MoniToR Teraz po fakcie kazdy bedzie zwalal na drugiego. No comment. BTW. Ja nie zajmuje sie i nie zajmowalem sie nigdy robieniem map wiec ode mnie z daleka.

Autor: Alien
Data: 03-08-04 19:02

Hehe i juz po konkursie................ :) Ja Tworzę mapki do UT do 2k3 ale macie racje bez nowych staticów nie ma sensu..........

Autor: Failed
Data: 03-08-04 19:16

ludki dajcie link do codexa 2004:>

Autor: Kaka
Data: 03-08-04 19:19

monitor kozaku poka gdzie twoje mapa jak taki jestes szef, a jak nie robisz to na co sie odzywasz??

Autor: girl
Data: 03-08-04 20:31

buheh.

Autor: Atak#komarA
Data: 03-08-04 20:41

Siema, jest jakiś kurs robienia mapek? Bo ucze się sam narazie nie ma ciekawych efektów :P

Autor: uQuad
Data: 03-08-04 22:22

http://games.alkar.net/games/ut2003/files/maps/DM-Codex2003.rar (2003 czy 2004, who cares? ;P i tak chodzi)

Autor: Keitaro
Data: 03-08-04 23:28

http://wiki.beyondunreal.com/wiki/

Autor: mdgn
Data: 04-08-04 10:35

Głos z kraju bez mapy To my Polacy! =[

Autor: Kaka
Data: 04-08-04 12:21

No to zrób Pier konkurs dla mapy ut99, nawet bez nagród tak żeby był... Wydaje mi się że jakieś prace dojdą, na pewno moja.

Autor: Vircanos
Data: 04-08-04 15:40

KAKA!!!!!!!!!!!!! Swietny pomysl!! Ja i tak nie robie map ale ten pomysl na pewno wypali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Kaka
Data: 04-08-04 16:49

No=] Tak ma być=]

Autor: ki7er
Data: 04-08-04 20:26

Autor: Raven Data: 03-08-04 8:13 A co do Amsterdamu, to jest tam taka fajna, zielona, dzielnica :). Nie zebym cos sugerowal, tak tylko mowie :D nie zielona tylko czerwona =] wiem bo bylem i kitu nie wciskaj ;)

Autor: Raven
Data: 04-08-04 20:38

Jest zielona i sprzedają tam trawe (bynajmniej nie do sadzenia przed domem ;)

Autor: Kaka
Data: 05-08-04 2:11

Kaka ale z Ciebie Kaka :O

Autor: MOniToR
Data: 05-08-04 2:13

yyy to na gorze to ja ^^

Autor: Kaka
Data: 05-08-04 11:17

aha...super

Autor: Mr_Hyde
Data: 05-08-04 14:14

uQuad :D ja po co miale mrobic mape jak to kumpel ujal po co konkurs bo tak bym wygral :P No ale bajdelej szkoda ze nikt nie zjamuej sie czyms wiecej niz ut99 i ogranicza sie do brushy :P

Autor: Kaka
Data: 05-08-04 20:12

To nie ograniczenie, tylko przywiązanie do gry-tak bym to nazwał, co prawda ja wole robić singlowe mapy do U1 ( Piter zrób taki konkurs;]), ale właśnie w UEd2.0 . Nie jest to w żadnym razie ograniczenie do brushy. Bo w takim razie ut2004 jest ogranioczeniem do modeli bo można zrobić tylko z tego całą mape UT2003/04 no i jeden cube, żeby było gdzie wstawiać. Zawsze są dwa końce ogona Hyde:] A pozatym top był twuj pomysł na ten konkurs, więc się nie wymiguj:):P

Autor: Kaka
Data: 05-08-04 20:44

Aha, dziwie się że zabierają tutaj głos osoby które Ued na oczy nie widziuały i nie robią żadnych map... jak wam coś nnie pasuje to do roboty, uczyć się.

Autor: uQuad
Data: 05-08-04 20:41

a tam Hyde. Jeśli potrafisz i masz talent czego Ci odmówić nie można to dlaczego by tego nie wykorzystać? sie patyczkować bedziesz, umiesz lepiej to pech dla innych. eee... stałka mi robi wode z mózgu, Hyda zaczynam chwalić ;P

Autor: stahu
Data: 06-08-04 0:28

Doom 3 skonczony....w sumie to nuuuuuuuuuuuuuuudaaaa...na koncu znany z dwojki CYBER-DEMON...jak dla mnie gra jest bublem roku ;D W sensie duzo obiecali ....ch*** nam dali ;[

Autor: ---> KoDa <---
Data: 06-08-04 1:21

Nie podzielam twojego zdania. Troche za ciemny ale ogolnie jest OK. czekam na HL 2 i Stalkera =)

Autor: Raven
Data: 06-08-04 9:15

Na jakim sprzęcie graliście? I czy ma takie zabójcze wymagania jak beta?

Autor: Kaka
Data: 06-08-04 10:45

Eeee.. doom3 to chała?? komus się coś poprzewracało co ty chciałeś o tej gry skoro jest naprwade wypierdolona?? A ciemno jest bo ma być klimat, i właaśnie tak sobie wyobraażam ( czyli ciemno) stacje nawiedzoną przez bande demonuw). A co do sprzetu:)... na moim bartonie 2500 gf fx 5600 i 512 ramuw ddr400... :):):) heheh huhahuha:)dokupic se 512 ramuw... w 800/600 by poszło:)

Autor: Mr_Hyde
Data: 06-08-04 12:29

Wiec ja doomaka nie przeszedlem jeszcze i nie rpzejde bo chwilowo jade na sprzecie awaryjnym bo w tamtym procek mi padl hehehe :D No ale ogolnie doomak jest dobra gra ale nie jest to zaden hit i tyle na to o i grafika nie szokuje a textury sa kosmzarnie brzydkie :D Nie wiem ci od rysowania textur chyba byli pijani :D

Autor: Mr_Hyde
Data: 06-08-04 12:32

Gierka na 768 ramciach na radziu 9800 pro przy dobrym cpu jest fajna w 1024 na high ;] i chodzi ladnie o lepiej niz beta w sumei ale i tak na to co ona pokazuje to i tak jeszcze za duze wymogi ma ;P

Autor: ---> KoDa <---
Data: 06-08-04 13:57

Tu sie z toba zgodze Hyde (" ale i tak na to co ona pokazuje to i tak jeszcze za duze wymogi ma ")

Autor: uQuad
Data: 06-08-04 14:09

Tak mozna powiedzieć akurat o każdej grze :)

Autor: Mr_Hyde
Data: 06-08-04 22:23

uQuad nie o kazdej :D

Autor: ki7er
Data: 07-08-04 18:53

a ch*** prawda !! nie ma zielonej ulicy... jest czerwona gdzie sa "panie do towarzystwa" a zielonej ulicy nie ma !!! coffeshop'y sa wszedzie praktycznie... a najlepiej odwiedzic niebieskiego bulldoga :D najslynniejszy coffieshop na swiecie :))) bylm tam 4 tyg wiec nie chrzan ;)

Autor: Raven
Data: 07-08-04 19:02

Ja to znam jeno ze słyszenia ;), w tym roku zamierzam odwiedzic Amsterdam i nie omieszkam skoczyć do bulldoga :)

Autor: Raven
Data: 07-08-04 21:49

Właśnie skończyłem mapę dla UT99. Jeszcze trochę detali, optymalizacja, jakieś bajerki, ustawienie broni i apteczek i będzie spox. mapa utrzymana w "mroźnych" klimatach (oszronione ściany, kupki śniegu na podłodze, padający śnieg, itp.).

Autor: Sp3
Data: 08-08-04 22:38

huehuehue, zielona dzielnica, rotfl :D A dum 3 to faktycznie poracha, ale swoje zgarnie bo wiekszosc graczy to debile z podejsciem "nawet jak gra jest z***ana to i tak bedzie debest bo ma doom w nazwie a doom jest genialny, dlaczego? bo tak jest i koniec" ;]

Autor: Kaka
Data: 09-08-04 11:30

Mi siuę doom zajebiście podoba, a textury z bump mappingiem nawet w niskich rozdzielczościach fajnie wyglądają.

Autor: Mr_Hyde
Data: 09-08-04 14:38

textury to proazka rok uw doomie w sumie :D:D:D a bez bumpow wygladaja gorzej niz te w quake1 czy w starszych grach :D

Autor: ---> KoDa <---
Data: 09-08-04 18:31

Tym ktorym Doom 3 strasznie dlugo sie laduje lub dziwnie skacze moze pomoc taki zabieg: w katalogu z grą xxxx\Doom 3\base\ mamy plik DoomConfig.cfg otwieramy go notepadem i znajdujemy linijkę : seta image_cacheMegs "xx" gdzie xx to jakaś liczba. w zależności od ilości posiadanego ramu wpisujemy tam co innego. koleś mając 512 Kingstonów gdy wpisał: 128 - przyspieszenie gry + 5-7fps non stop. 256 - +10-15 klatek więcej. 384 - niewielka różnica od 256 ale zwiększył się czas ładowania poziomu - jakieś 30-40 sekund dłużej. Oczywiscie nie ja na to wpadlem ale podaje bo moze nie wiecie :P U mnie levele troszke krocej sie wczytuja reszta nie wiem bo gra mi chodzi OK (800 x 600 high)

Autor: Kaka
Data: 09-08-04 19:23

To jest bzdura. Nie przyspiesza gry co najwyżej przyspiesza czas ładowania leveli w które wcześniej już były doczytywane. Cache nie jest tym czego jak jest dużo przyspieszxa grę w sensie ilość fps na sekundę... koleś ode mnie też mi to mówił i u niego też nie działa... Ten sam text włąśnie wysłał mi koleżka na gg... skąd wy to bierzevie?? z miki mausa czy jak??

Autor: ---> KoDa <---
Data: 09-08-04 23:43

Ten text chyba z PCLaba. U niektorych to dziala wiec komus sie moze sprzydac

Autor: ---> KoDa <---
Data: 10-08-04 0:02

Przynajmniej twierdza ze im dziala :P

Autor: Kaka
Data: 10-08-04 0:40

Nie no spoko:) żartowałem, u mnie przyspieza nieco czas ładowania... więc zawsze coś:P

Autor: DEAD_MEAT
Data: 11-08-04 16:23

Zajebisty klimat, zajebista grafika i fabuła, Doom 3 to chyba najlepsza gra ID Software. A co do map to zgadzam się z monitorem.

Autor: Mr_Hyde
Data: 11-08-04 22:51

Najlepsza gra ID jest Quake stary dobry Quake i stary Doom te gry sa wiecznie zywe a taki doom3 bedzie tylko chwilowa moda ;]

Autor: uQuad
Data: 12-08-04 0:53

To samo mówili jak wychodził Quake i Doom1 ;]

Autor: Mr_Hyde
Data: 12-08-04 9:58

uQuad ty jeszcze wtedy na swiecie nie byles :D:D:D

Autor: Kaka
Data: 12-08-04 10:53

Każda gra ID jest klasykiem i doom3 też napewno nim zostanie.

Autor: uQuad
Data: 12-08-04 12:44

Byłem byłem, dłużej niż Ci sie zdaje ;> pierwsza gra jaką grałem to SuperMario na Nesa, gdzieś w... 1990/1. Swoją drogą praktycznie od kiedy pamietam zawsze w cos grałem, świat bez gier byłby smutny. ;[

Autor: Mr_Hyde
Data: 13-08-04 12:07

Kaka eeee q3 klasykiem bleee :] jak narazie klasykami okrzyknieto tylk ostare doomy i pierwszego quaka ;] ,a reszta gier to sredniaki do potegi :D

Autor: Kaka
Data: 13-08-04 23:01

Q3 jest do tej pory jedną z njalepiej pogrywanych FPP na necie jakby nie patrzeć...średniaki.. może tak patrząc na nie teraz ale w chwili wydania gierki były hitami... tak samo można powiedzieć o Unreal1 że średniak i wogóle bo wrogowie z 50 poligonów to 7 lat temu... a ta gra jest dla mnie kalsykiem... po prostu każdy to inaczej widzi... ale ze mnie folozof, już więcej nie filozuje:P

Autor: Mr_Hyde
Data: 13-08-04 23:05

Nom w sumei si w doomie3 psotacie tez za duzo polysow nie maja jak kanty po oczach daja a psotacie maja 2 palce w tym blona imitujaca pozostale 3 :D

Autor: Kaka
Data: 14-08-04 9:40

Etam przestań:P Ale jest bum mapping na skale w jakiej niegdzie indziej nei był stosowany, co daje w sumie bardzo dobry rezultat.

Autor: Mr_Hyde
Data: 14-08-04 15:45

Co w sumei daje shitex :D a bumpy jzu na duza skale i nawet na wieksza i ladniejsza byl stosowany w FarCry :] i to na bardziej i lepiej zrobionych lokacjach i postaciach :] A w Doomie3 polowa z tych bumpmappingow nie pokazuje zadnych wypuklosci i zjada tylko moc renderingu karty :D BA nawet wiecej niz polowa :] No i trudno aby bumpmap zamaskowal wiele a to wiele golych i prostych scian :D

Autor: DEAD_MEAT
Data: 15-08-04 12:51

EEE..., ale Far Cry jest kijowy:P jakoś niespecjalnie przypadła mi do gustu mieszanka IGI, Turoka, Dooma 3 (tak, tak:P) i bóg wie czego jeszcze na początku wydawał się zajebisty ale jak doszły te mutanty to........, a tak poza tym może fakt Doom 1 & 2, Quake też były zajebiste, ale ostatnio (tak od około 3 lat:)) zbyt mocno zaślepiony jestem kijowością Quake'a 3 żeby sprawiedliwie oceniać ID Software.

Autor: hamer
Data: 20-08-04 22:09

lol :PPPPP

Użytkownik:
Wpisz tutaj 6046:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.