| UT: XMP, FlagPack | | 9:16 @ 19/08/2004   |
Autor: uQuad
Data: 19-08-04 16:18
Flagi, tfu... mapy całkiem ładne, konwersja z quaka jak zwykle zdaje egzamin.
Autor: nick
Data: 19-08-04 17:49
Właśnie... Jak dla mnie cały UT2003/4 wygląda jak konwersja z queka.. To powinno raczej nazywać się Q32003/4 :/, no może odrobine przesadzam...
Autor: Jethro
Data: 19-08-04 20:19
Z przykroscia musze powiedziec ze zgadzam sie ze od UT 2003 Unreal stracil swoj klimat na rzecz powielania kłejka - moim zdaniem nowy Unreal wlasnie na tej grze jest wzorowany - mapa DM-Inferno - zywcem z q, modele (wszystkie Artificial Life Form) - z q, nawet font ktorym wypisuja sie wyniki jest z Quake'a ;( Ale mappack tak po screenach to calkiem spoko, mapki w klimacie UT'99 utrzymane sa IMHO
Autor: uQuad
Data: 19-08-04 21:03
Spox, UT 3 (prawdziwe 3) bedzie wymiatał, przewiduje wywalenie tych wszystkich boost dodgów, i powrót do mrocznym klimatów =]
Autor: Piter
Data: 19-08-04 23:12
No właśnie. Mappack rulz. Szczerze mówiąc to Gothic mi się bardziej podoba ten, niż oryginalny.
Autor: Mr_Hyde
Data: 20-08-04 19:33
Kolejne utki to jzu bedzie totalna komercha i coraz chyba mnie jwarta uwagi LOL :D Bo wymiekam jak w planach majha ut2005/2006 :D:D:D Niedlugo utki ebda wychodzic co rok i tak jak fifa nie ebda za bardzo ewoluowac :D
Autor: Raven
Data: 20-08-04 22:20
Wyobrażacie sobie to? Unreal 2020 :). A tak swoją drogą, jestem ciekaw jak by wyglądał UT na tury (coś jak jak Necromunda).
Autor: Mr_Hyde
Data: 21-08-04 15:51
Wiesz jak maja wychodzic co rok lub co dwa lata to jedna czesc nei zdazy zadomowic sie na scenie a tu juz kolejna wychodzi :D
|