[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Mapki konkursowe10:57 @ 02/04/2005  

Na nasz konkurs wpłynęło 10 mapek - wszystkie pod UT'99. Teraz od Was będzie zależało, która z nich wygra. Z pośród nich właśnie Wy wybierzecie te, które wygrają. 3 najlepsze wg. Was mapy zostaną poddane ocenie przez Szanowną Komisję i już w następny piątek będziemy znać tą, która wygra. Zapraszamy do głosowania na naszym forum.

CTF-REX-Cave.rar - Rexerex
CTF-TheGreatTowers.rar - Kaka
DM-Antixx_BETA.zip - Jammer
DM-Deck16-revision.zip - Sir Masta
DM-ES-Deck2.zip - oLEq
DM-HeartOfChizraSE.zip - Raven
DM-Paint.rar - E-riC
DM-Restless2.zip - Charon
DM-teleport.zip - Michał
DOM-2Complex.zip - DeadKatzyn

Piter

Autor: Charon
Data: 02-04-05 11:05

No i fajnie, że już są, tylko z tym głosowaniem to może nie najlepszy pomysł, bo jak się rzucą wszyscy wujkowie i stryjenki do głosowania to będzie pozamiatane;) Ja bym od razu powołał komisję (śledczą;))

Autor: Piter
Data: 02-04-05 11:10

Nie łam się :) Wielki Brat nad wszystkim czuwa :)

Autor: Rexerex.
Data: 02-04-05 11:17

ojjj Kaka Kaka Kaka... jak żeś ładnie skopał swoją mapke... jak żes ładnie skazał sie na przegraną...ojjojojjjj.... przecież wszyscy wiedzą ze na mapach ctf nie daje sie cloud zone bo jak tam np wpadnie taki bot lub co gorsza ja z flągą to ta mapa zniknie raz na zawsze... oj kaka kaka kaka....

Autor: Kaka
Data: 02-04-05 11:38

No tak, racja, racja;] Wię jak ktoś będzie chciał w to pograć niech sobie zmieni:P

Autor: Kaka
Data: 02-04-05 11:42

Ale za to DM-Paint mnie zaskoczyła:) Jak mamy głosować tutaj czy na meila czy gdzie??

Autor: jammer
Data: 02-04-05 11:57

hyh zassalem już mapki i będę niedługo lookał :D

Autor: Charon
Data: 02-04-05 12:36

Tak, przy DM-Paint kopara opada;) No całkiem ładnie się ten zestaw prezentuje, będzie ciężko. Szkoda tylko, że na połowie map nie mogłem zbytnio pograć, bo komp mi się krzaczył i screenshotami mnie atakował, no ale i tak całkiem fajnie=) Jak ktoś daje 500-600 polygonów na raz, to tak bywa;P Co do mapek - chylę czoło przed Kaką - stary, mapa robi wrażenie, tylko denerwujące są te flary, dało się to przecież zrobić lepiej. Przede wszystkim są za duże i ich barwę możnabyło bardziej zaostrzyć (bo np. przy czerwonej pochodni jest biaława flara). Czepiam się niby drobiazgów, tyle, że te "drobiazgi" zasłaniają pół mapy;) Mimo to, nadal jestem pod wrażeniem i mój głos na Kakę:) Pozdro for all.

Autor: Kaka
Data: 02-04-05 12:44

No tak dzięki dzięki.. ale na tej mapie grać nie można, ( tzn u siebie już naprawiłem:P) więc się zastanów:):D

Autor: Alien
Data: 02-04-05 13:53

No tak kolejna wersja deck :P znalazłem w niej 3 bugi i to całkiem nie małe :/ jesli masta tego nie zrobisz to nie przejdzie...

Autor: Rexerex.
Data: 02-04-05 14:50

a czemu obok mojej mapy pisze Rex a nie Rexerex. ?

Autor: Piter
Data: 02-04-05 15:49

Boś się nie podpisał jak należy :))))

Autor: Rexerex.
Data: 02-04-05 15:50

Raven na twojej mapce przy flak cannonu nie chcą leciec te takie swiatełka do góry co są przy innych broniach..

Autor: Rexerex.
Data: 02-04-05 16:07

co to znaczy ze sie nie podpisalem jak nalezy? w mapie jest wyraznie napisane Rexerex. o ile dobrze pamiętam...

Autor: Redook
Data: 02-04-05 17:07

moje typy: CTF-TheGreatTowers DM-Antixx_BETA DM-HeartOfChizraSE

Autor: Raven
Data: 02-04-05 17:12

Particle nie działają, bo przypadkowo przesunąłem je nie tam gdzie być powinny :/

Autor: Alien
Data: 02-04-05 18:19

Rexerex jak sie nie myle w swoim readme nic nie umiesciłeś :P

Autor: Charon
Data: 02-04-05 18:42

Lol, no to faktycznie kondolencje Kaka;) Ale i tak moim zdaniem Ty i Raven powinniście być w czołówce (razem ze mną oczywiście;D). Eh, się ludziska nie znają:/

Autor: Rexerex.
Data: 02-04-05 19:38

wiem ze w readmy nic nie umiescilem... dalem readmy i kazali mi zejsc z kompa i o nim zapomnialem...

Autor: D'Dave
Data: 02-04-05 20:19

Widzieliście DM-Paint to jest jeszcze lepsze od DM-TubieTerror.A moźe by tak konkurs na najbardziej sielankową mapkę?:P

Autor: Longman
Data: 02-04-05 20:32

Niektóre z bugami, na innych slide show prawie wszystkie "nie grywalne" Kaka the best ale slide show aż miło:)

Autor: Alien
Data: 02-04-05 21:20

?? Nie spotkałem sie ze slide show na zadnej mapie... :D

Autor: Sir_Masta
Data: 02-04-05 22:43

no a ja to sobie mam nadzieje jutro u qmpla posciagam mapki i obczaje bo jak narazie to moge obczaic swoja:p (jesli chodzi o bugi w mej mapie to zapewne wam sie rzucil plomien kolo pochodni:/ (a Atomowi dobra wyslalem (ale zemnie idiot :P))))

Autor: Sir_Masta
Data: 02-04-05 22:50

juz niewieze oczom mym krowa puszcza z uszu dym :) DZIZUS weszlem na forum i mnie koparka opadla. dzieki ludzie za glosy niespodziewalem sie tego (asz sie wzruszylem :) )

Autor: pOd.bOt
Data: 02-04-05 23:50

[*], za Papierza.

Autor: Charon
Data: 03-04-05 0:01

Ludzie, tak patrzę co się dzieje na tym forum, to mi się przykro robi... powagi trochę. Według jakich kryteriów wy wybieracie te mapy??? Wielki Bracie - widzisz i nie grzmisz? ;)

Autor: Kaka
Data: 03-04-05 0:27

Każdy ma swoje gusta, i prawo do własnego głosu:) Spoko, tak czy siak w każdą mapkę można pograć ( no dobra, jak poprawię to i w moją będzie można pograć - już poprawiłem:P), o to chyba chodziło, żeby zmobilizować do robienia dobrych map:)

Autor: Charon
Data: 03-04-05 1:06

ehh, niby tak... może po prostu za dużo czasu spędziłem na NaliCity

Autor: jammer
Data: 03-04-05 1:09

charon, nie martw sie, mam te same odczucia ;) btw dostaleś mój glos - też mam kryteria ala nali city :D:D:D

Autor: Charon
Data: 03-04-05 1:26

taaa, NaliCity psuje ludzi;)

Autor: Kaka
Data: 03-04-05 1:34

No ja też na Charona dałem ( zastanawiałem sie nad Charonem Ravenem i Jammerem - patzrałem na grywalność, potem na wykonanie, chociaz wiadomo ze na brzydkich mapach nie chce sie zbytnio grać).

Autor: Charon
Data: 03-04-05 1:39

no ja też się tak Kaka zastanawiam nad Tobą i Ravenem, polatałem po mapach na lepszym sprzęcie i... hmm, chyba po prostu polecę po bugach (sorry;D) =) (a tak btw - te texturki do grzybków aktualne? bo jestem w trakcie)

Autor: Kaka
Data: 03-04-05 1:44

:) No jeśli jesteś w trakcie:)

Autor: Nali
Data: 03-04-05 10:15

A dlaczego tu mojej nie ma takich beta testów nie wolno przesyłać:)) Albo oberwałem za to że nie przesłałem na meila a dałem link do strony. A sam nie wiem (i tak bym nie wygrał z RAVENEM i kórna która to mapa była ten DM-DECK ale taki pod przerobiony na zamek {bardzo duża zgodno.ść z klimatem DM-DECK16 moje uznanie [musze się nauczyć UScrypt-u ]})

Autor: Nali
Data: 03-04-05 10:27

RAVEN - masz jednego buga który mnie razi bo Cię znam :)) jak zbierasz pocisk do flacka to pisze zebrałeś 10 a nie 1 pocisk PLEASE POPRAW TO

Autor: Raven
Data: 03-04-05 10:32

Hehe :) nie zwrociłem uwagi :) poprawie. Wielkie dzięki za info. A co do wygrania to nie mozna tak mowic. Kazdy ma szanse!

Autor: E-riC
Data: 03-04-05 11:15

Dzięki za uznanie mojej mapy panowie (i panie)! Ja nie mogłem przetestować niczyjej mapy, bo jak wszystkie zainstalowałem, to mi UT siadło :-| Włączam intro i na tym poprzestaje :-| Wiecie coś na ten temat!?

Autor: Sir_Masta
Data: 03-04-05 12:40

no a ja myslalem ze wygra albo Raven albo Kaka (w sumie tylko ich klimaty mi sa znane i mozliwosci) a tu tak niespodzianka (myslalem ze bedem mial z jeden glos (z litosci:) ) a tu trach i calkiem sporo ich

Autor: Aheroa
Data: 03-04-05 13:02

DM-Paint jest zajebista! Ktokolwiek jest twórcą - ma mój głos. Reszta map też niczego sobie - może małe błędy, ale spoko :) Pozdro 4 all.

Autor: Sir_Masta
Data: 03-04-05 13:07

no niepowiem ciekawy pomysl ino troszke wykonanie niewykonane;) bylo poswiecic troszke wiecej czasu i bylo by git:) (kiedys chcialem cos podobnego zrobic ale zapomnialem) a co do mej mapki to spoko spoko poprawiem bledy (niekture juz sa poprawione) i jak ktos chce to coolnem mapke

Autor: E-riC
Data: 03-04-05 17:59

Twórcą DM-Paint jestem ja. Miło mi. Sir-Masta, jaaaaasne... Wszyscy chcieli ją zrobić :-] Dzięki wszystkim za głosy na moją mapkę, choć jest ich niewiele... Moje mapy powstają pod pomysłem tego czego jeszcze nie było. A większość w które grałem to już były, powtarzają się wciąż i mają podobny jeśli nie ten sam motyw. A przyznacie, że czegoś takiego jak DM-Paint jeszcze NIE było ;-)

Autor: E-riC
Data: 03-04-05 18:13

A, i jeszcze jedno... Jeśli chcecie więcej moich map, to zapraszam na moją stronę: www.e-ric.neostrada.pl

Autor: jammer
Data: 03-04-05 19:11

wiesz, e-ric - twoja mapka taką straszną innowacją nie jest. jakbyś skończył operation na pali, to byś mógl sobie pociupać na mapce zbudowanej z klockow lego, albo stylizowanej na mario brosa :D a modek z 2001 roku jest ;)

Autor: Raven
Data: 03-04-05 19:23

A co do twojej strony, to istnieje coś takiego jak kompresja i zmniejszanie rozmiarów :) bo właśnie to powinieneś zrobić z miniaturkami w tapetach. Naprawdę męczące jest czekanie aż wgra się miniatura ważąca 133kb. Kiedyś też (całe wieki temu) zwyzywali mnie za takie coś :P

Autor: Sir_Masta
Data: 03-04-05 19:43

nom ja chcialem zrobic jakies taki pain ale mapka miala byc bardzie z jakas fabula (kilka mapek polaczonych) ale ale jak juz pisalem zapomnialem (ale podtrzymuje ze chyba jestes pierwsza osoba co zrobila cos takiego bo nigdzie inndziej tego niewidzialem) pozdrawiam

Autor: Sir_Masta
Data: 03-04-05 19:50

korde dalej niemogem sie wypowiedziec na forum :/ fuck

Autor: E-riC
Data: 03-04-05 21:35

Sir_Masta, ja też nie! Coś jest nie tak. Aktywowałem konto, wszystko ładnie pięknie, ale nadal pisać nie mogę... A co do miniatur, to nie chce mi się :-P Operation Na Pali też nigdy nie skończyłem, bo za długie. Zawsze kiedy się do niego zabierałem, to po jakimś czasie musiałem robić reinstal UT, kurde mać :-( A co z tymi Mario Brosami? Bo jestem wielkim fanem i bym sobie pograł w taką mapkę... :-P

Autor: oLEq
Data: 04-04-05 1:23

jak dobrze pojdzie to moze jutro wszytskie mapki beda na serwerach [es] wiec bedzie mozliwosc przetestowania nie tylko grafiki ale i tego jak wychodza w praniu. ciekawi mnie jeden fakt jak beda wygladaly rozgrywki kiedy 90% loodzi bedzie mialo 10fps, ja przy mojej mapce postawilem na grywalnosc + dobre osiagi, na moim kompie chodzi 500fps a na decku revision mam 15fps. kiedys bawilem sie takze w bajeranckie mapki duzo fajerwerkow itp. ale zoptymalizowanie takiej mapki jest trudne, jak widze udalo sie to najlepiej Ravenowi i za to moje uznanie, ja zrezygnowalem z bajerow na rzecz prostej konstrukcji, ale przy tworzeniu bralem pod uwage opinie graczy, mapke rozpracowalismy na lanie i jak moze ktos widzial jej wczesna wersja jest na serwie TT (mozna zagrac). i tutaj maly apel do panow mapperow: Mapy sa dla graczy a nie dla was do ogladania!

Autor: Kaka
Data: 04-04-05 1:42

U mnie mapa dobrze działa, po protu ściągnąłem nowe sterowniki OpenGl do UT, dlatego wrzuciłem więcej detali... Chodzi mi nie gorzej nżinne mapki w UT... No okej troche gorzej, ale bez żadego zamulania 10 klatek.

Autor: Mr_Hyde
Data: 04-04-05 8:51

Porpostu wiecej optymalizacjii w mapkach by sie przydalo duuzo wiecej :-]

Autor: Charon
Data: 04-04-05 10:13

oLEq, miałem podobne podejście do Ciebie - prostota i łatwiejsza optymalizacja - moja mapka podczas gry ma w zasadzie stały framerate, a polygonów średnio jest 140-200, więc też na równym poziomie - na P600 gra się bez cięć, na Athlonie 1,2 + Radeon7500 jest 50-70fps, a na AMD-K6-2 266 (lol:>) pod VooDoo2 mam nawet koło 15fps:) a Twój apel to (niestety) słuszna uwaga - tylko będą problemy z przystosowaniem się;) znaczy się - przynajmniej ja będę je miał:) jeśli chodzi o grywalność na Twojej mapie, to nawet Ci to wyszło:) i osiągi też niezłe, nawet na moim 'pierworodnym' K6-2 :)

Autor: oLEq
Data: 04-04-05 16:16

i dlatego zaglosowalem na twoja mape bo jest klimatyczna fajne bajery a da sie grac przyjemnie

Autor: Raven
Data: 04-04-05 16:58

A propo Cloud Zone i flag do CTF'a to poprawiłem kod tego czegoś i teraz niszczy wszystko oprócz flag :). Gracza zaś zabija natychmiast lub jak Vacuum Zone (do konfiguracji) (boty natychmiast).

Autor: stahu
Data: 05-04-05 1:57

Tak by wygladal unreal pl gdyby prowadzily go 14 latki _> http://smaczek.pac.pl/jubi/?q=http%3A%2F%2Fwww.unreal.pl&m=0 ||| A tak jakby go prowadzil bin laden -> http://smaczek.pac.pl/jubi/?q=http%3A%2F%2Fwww.unreal.pl&m=1

Autor: Kaka
Data: 05-04-05 10:30

:)

Autor: skywalker
Data: 05-04-05 10:37

hmmmm...... naprawde ciekawe :P

Autor: skywalker
Data: 05-04-05 13:56

czy ktoś może wie co się stało z klanem DreamTeam?? Cholercia oni są good :)

Autor: Sir_Masta
Data: 05-04-05 16:30

widzem ze na forum pisza ze niepowinno sie dopuszczac mapek (przerobek) innych map, w sumie jestem za ale ze niebylo jakiegos takiego regulaminu wiec myslalem ze rece mamy wolne (a tak wogule to jest moja pierwsza mapa wiec wolalem sie porwac na przerobke)

Autor: _uQuad
Data: 05-04-05 18:41

stahu stah dobre dobre [; Prze Masta zgadzam sie, przerobek powinno byc niet :P

Autor: Sir_Masta
Data: 05-04-05 19:27

powinno ale niebylo ani slowa ze niemoze byc ;) czyli teoretycznie powinno byc rownouprawnienie ;) ale co tam inni glosoja. (a ja wciaz niemoge :/ Piter a mogem tu oddac swoj glos na mape ??

Autor: Rexerex.
Data: 05-04-05 20:50

jakto nie mozesz? cos b ci blokuje glosowanie? ja oddalem swój glos ot tak sobie i jest good.

Autor: E-riC
Data: 06-04-05 15:54

Ja też nie mogę oddać swojego głosu :-/ A chętnie bym oddał. Zgadzam się także, że przeróbek nie powinno być, ale skoro nie było nic w regulaminie... A co do pierwszych map, to czy wszyscy robią swoją pierwszą mapę jako przeróbkę jakiejś? Moja pierwsza mapa była własnego pomysłu. Co prawda była prosta jak drut, niezbyt skomplikowana i nawet trochę chałowa... Ale była własna :-) Jakby co to znajduje się ona na mojej stronce, z odpowiednim podpisem. Zachęcam do przejrzenia :-) ---> http://www.e-ric.neostrada.pl

Autor: frog
Data: 06-04-05 17:53

Mapka Deck16. Ludzie, wiecie co, te Decki tak często się powtarzają, że... moglibyście to nazwać Deck2, ablo poprostu Deck.

Autor: adix
Data: 06-04-05 17:56

już jest Deck2 pod Deckiem16 :PP

Autor: E-riC
Data: 06-04-05 21:24

Czy ktoś mnie tu wogołe słucha\czyta?...

Autor: Sir_Masta
Data: 06-04-05 22:07

tak panie ja cie czytam i prawie slucham :)

Autor: Kaka
Data: 06-04-05 22:43

Ja też:)

Autor: E-riC
Data: 07-04-05 11:15

Bomba! Bo czasem mi się wydaje, że nikt mnie nie słucha... Ale Piter mógłby mnie wysłuchać też, bo nie mogę uaktywnić swojego konta na forum! I zagłosować! A można przyjąć głos na moją mapę DM-Paint stąd?

Autor: Raven
Data: 07-04-05 11:50

Mnie denerwuje głosowanie na swoje mapy :) Zagłosujcie na KaKę, Charona, kogokolwiek, ale głosowanie na swoje powinno być zabronione. Najwieksza satysfakcja z zajętego miejsca jest wtedy, gdy ktoś z własnej woli zagłosuje na twoją mapę. A nie takie głosowanie na swoje :)

Autor: Sir_Masta
Data: 07-04-05 21:11

no szczeze mowiac ja chyba nieznam ani jednaj osoby ktora na ma mapcie glosowala (no chyba ze sie myle)

Autor: Raven
Data: 07-04-05 21:50

Gdyby chodziła płynniej miałbyś moj głos :) no ale niestety w porywach 20 fps :(. Tylko co to ma do tego, że powiedziałem, iż nie powinno się głosowac na swoje mapy?

Autor: E-riC
Data: 07-04-05 23:45

Ja głosuję na swoją, bo i tak ma mało głosów :-(. A co do Sir_Masta - mapa całkiem niezła. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się. Szkoda tylko, że to przeróbka, a nie własny pomysł. Choć w sumie pomysł na przeróbkę był Twój :-) Antixx nie mogę odpalić, brakuje mi package JamWoda :-|. Sprawdałem jeszcze teleportation... Fajna, ale... Na tym się skończyło. Drugi Deck przysłany na ten konkurs? Kolejna mapka do UT, ciekawa kondugnacja korytarzy, ale zdaje mi się, że gdzieś już widziałem podobny pomysł... A może to po prostu kolejna zwykła mapa do UT? Ach i jeszcze 2Complex. Też całkiem niezła, ale DOM to nie jest to w co się najczęściej gra... Taka jest moja opinia na temat tych map (jeśli to kogoś interesuje w ogóle), resztę jeszcze sprawdzę. Sir_Masta, gdyby to był pomysł w całości własny - sam bym na nią głosował :-)

Autor: Raven
Data: 08-04-05 8:48

JamWoda.u jest dołączona do mapy stary :D a co do ilości głosów, to masz podobna ilość co ja :) A wg. mnie głosowanie na swoją mapę jest po prostu nieuczciwe w stosunku do innych (zobacz ile KaKa ma głosów,a jaką zrobił mapę!). Takie jest po prostu moje zdanie. No ale w końcu de gustibus non disputandum est

Autor: E-riC
Data: 08-04-05 15:16

A więc przegląd map część dalsza: Zaczynamy od Antixx'a pana Jammera. STARY, TO CO ŻEŚ ZROBIŁ Z TĄ MAPĄ TO MNIE ROZWALIŁO 8-O Światłocienie są naprawdę świetne, kondygnacja korytarzy mi się nawet spodobała, tak jak cała konsrtukcja mapy. A przede wszystkim... Woda. Przez 5 minut stałem i gapiłem się na falującą wodę. I przez to przegrałem z botem, ale co tam ;-P Ta woda jest naprawdę świetna! Jedynym zgrzytem tej mapy jest właśnie to oświetlenie, które na moim dodatkowo zdezelowanym i przyciemnionym monitorze nie pozwala mi grać. Mimo wszystko ta mapa to kawał dobrej roboty! P.S.: Ile siedziałeś nad wodą? Dalej - Restless2 Charona. Chętniej się gra jak na mapie jest coś oryginalnego, a pan Jammer tak jak i Charon coś takiego dali: Jammer dał wodę i światło a Charon dał fajne apteczki :-) Szkoda tylko, że leczą o 10, ale to raczej idzie na plus do oryginalności niż na minus. Do tego budowa jest bardzo ciekawa i także bardzo mi się podoba, razem z ozdobami. Mapa także świetna! DM-HeartOfChizra pana Raven'a. Raven, już na samym wstępie zdobyłeś mój szacunek! Jako jedyna mapa miała porządek w zipie i nie musiałem się cackać z rozpakowywaniem plików do poszczególnych folderów! Wielkie dzięki Raven! A teraz sama mapa: Ma fajny klimat, muzyka dodatkowo to potęguje i bardzo dobra do dueli... Jednak to, to już są ciemności egipskie! Nic nie widzę! Kto wyłączył światło!? Ale poza tym jest świetna! Muszę w nią zagrać na jaśniejszym monitorze... :-/ Dość się naumierałem w Deathmatchu, pora na CTF-GreatTowers. Mapa całkiem, całkiem! Grywalna, dość prosta i dobrze zbudowana. A co do światła... No cóż... Taki już mój monitor. :-/ Muszę go zmienić, bo to wszystko jest za ciemne. No i nic więcej tu napisać nie mogę o tej mapie... Fajna, no i tyle! Cave - Rexerex. Tyle zobaczyłem na obrazku. Skromnie podpisana i screen. Mapa też całkiem fajna, grywalna, dużo wysiłku w nią musiałeś włożyć Rex (tak jak i reszta pewnie), ale ja bym ją nazwał inaczej... Może BridgeOfFate? Dlaczego? Bo ta mapa łudząco przypomina tą z UT2k4. Jest prawie identyczna z oryginałem, nie licząc kilku korytarzy i pomieszczeń. Ale jak szedłem z flagą po swojej bazie, to przez chwilę zdawało mi się, że gram w UT2k4. Może dlatego ta mapa jest taka grywalna? Mi się wydaje, że to dobra konwersja mapy, dlatego spada w mojej ocenie. Tak więc przetestowałem 5 map konkursowych i dałem im następujące oceny w skali 1-10 DM-Antixx 9/10 - -1 punkt za światło. DM-Restless][ 10/10 - za fajne bajery! DM-HeartOfChizra 9/10 - także -1 za światło CTF-GreatTowers 8/10 - bo jest fajna,grywalna i nic więcej CTF-Cave 8/10 - To nie jest własny pomysł A to oceny z ostatniej rewizji map: DM-Deck16[Revision] - 8/10 - Przeróbka dobra, ale przeróbka DM-teleportation 5/10 - Nic nie wnosi, 0 oryginalności, NIC co by mogło dać jej coś wyżej DM-[ES]Deck 7/10 - Czemu to się nazywa Deck? Bo oprócz textur, nic tam podobnego nie widzę. A tak to też nic specjalnego. Oto moja ocena...

Autor: Raven
Data: 08-04-05 16:15

Co do światła, to w pierwszej wersji zjechali mnie na NaliCity (za jasno dla nich było). No to dekko przyciemniłem :P

Autor: E-riC
Data: 08-04-05 17:16

Ja ogólnie surowo oceniam światło, bo jak już wspomniałem, mam z&$%*any monitor i nie wyświetla innych rozdzielczości jak 1024x786 oraz jest bardzo ciemny nawet jak zwiększam jasność do maksimum. Zagram jeszcze raz na tych mapach jak zwiększe bightness w grze. Wtedy pogadamy ;-)

Autor: Charon
Data: 08-04-05 17:13

Apteczki u mnie leczą o 10, bo gdyby leczyły o 20 jak w oryginale, to mogłoby to zepsuć rozgrywkę - jeden gracz byłby w stanie całkowicie się wyleczyć i zostałby zapas (razem możnabyłoby zgarnąć +120 punktów - jak dla mnie za dużo na tak małej mapie), a tak jest "ciekawiej". Trzeba się szanować i dbać o zdrówko:) Apteczki chciałem umieścić (i umieściłem) parami, bo fajniej to wygląda - parzystość apteczek też miała wpływ na wartość o jaką leczą. E-riC, a czy oprócz apteczek zauważyłeś może nową broń na mapie?:) Heh, dzięki za 10/10.

Autor: Charon
Data: 08-04-05 17:27

Piter, będzie dzisiaj finał i fajerwerki? ;)

Autor: Maruda (Charon;))
Data: 08-04-05 17:35

Przydałaby się edycja komentów;P Co do światła na tych mapach, to niekoniecznie kwestia monitora - na nich jest po prostu ciemno. Co w UEd'ku bywa jasne to niekoniecznie bywa w grze...

Autor: Rexerex.
Data: 08-04-05 18:31

cytat: Co w UEd'ku bywa jasne to niekoniecznie bywa w grze... u mnie jest na odwrót... w ed'zie jest ciemno a w grze jasno...

Autor: Raven
Data: 08-04-05 19:23

Bo to zależy od opcji brightness do ustawienia w grze :)

Autor: Raven
Data: 08-04-05 19:27

Podjaśniłem troche. Ale nie za mocno, tak, aby światło nie zepsulo klimatu mapy.

Autor: oLEq
Data: 09-04-05 0:39

pozdrawiam pana ktory dzieli skore na niedzwiedziu apropo forum

Autor: master
Data: 09-04-05 11:22

mapki spoko ale o optymalizacji to raczej mało z was słyszało

Autor: E-riC
Data: 09-04-05 18:13

Optymalizacja?... A co to takiego :-?

Autor: Sir_Masta
Data: 11-04-05 10:01

no wiesz okulista naprzyklad optymalizuje wade wzroku ;)

Użytkownik:
Wpisz tutaj 4721:
Adres E-mail:

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.