Dodging

Dodging w Unreal i Unreal Tournament jest odpowiednikiem Bunnyjumpingu w QW i Strafejumpingu w Q2/Q3/CS. Doswiadczeni gracze moga po mapie poruszac sie znacznie szybciej uzywajac tej techniki. (predkosc dodge'a wynosi 600u, co jest 1.5 raza szybsze niz normalna predkosc poruszania)
Powinienes wiedziec iz, skladowa predkosc pionowa twojego dodge'a nie zmienia sie, tak wiec najszybsza metoda na poruszanie się nie jest dodge w przod/tyl, ale dodge na ukos.



                                                              "dodging done right"


Nagralemdemo aby pokazac jak najlepiej to robic.

Powinienes nauczyc sie wykorzystywac roznice wysokosci. W powietrzu nie dzialaja na ciebie takie sily jak tarcie czy opory powietrza, tak wiec utrzymujesz predkosc nabrana dodgem.
W przeciwienstwie do Bunnyjumpingu/Strafejumpingu dodging moze byc bardzo uzyteczny w walce. Mozesz szybko unikac pociskow, takich jak rakiety, flaki czy kulki plazmy. Moze tez dzialac na twoja niekorzysc, jeśli zaczales już dodge nie ma sposobu na zatrzymanie się w polowie wykonywania tej techniki.
Pamietaj iz wykonujac dodge skaczesz daleko, ale nie wysoko.

<<< back | top | next >>>

      

Unreal Tournament and the stylized "U" are trademarks of Epic Games, Inc.
All other tradmarks are the property of their respective companies.
Š 2000/2001 - Florian Blümm