Damagehit: |
112,5h |
primary |
|
120h |
secondary |
Splash radius: |
220uu |
primary |
|
200uu |
secondary |
Rate: |
1,2/s |
|
|
time to load x rockets/grenades: (x-1) /1,2 |
|
Damage/s: |
135h |
primary |
|
144h |
secondary |
Rocket Launcher jest w UT bronia RPG. Mimo to ze taka bron wystepuje w prawie kazdym shooterze UT RL jest inny od swoich odpowiednikow. Glowna roznica polega na tym ze naraz można wystrzelic naraz do szesciu rakiet. Teoretycznie zatem mozesz zadac 672 punkty obrazen, niszczac wszystko co stanie ci na drodze. Wystrzelone rakiety jednak sa bardzo wolne, dlatego RL nie jest "zabojczynia" jak może się wydawac na pierwszy rzut oka.
Oprocz wystrzeliwania rakiet RL moze wystrzeliwac granaty - także 6 naraz. Nie sa one jednak tak wazne jak w innych grach, poniewaz jest kilka innych broni skutecznie je zastepujacych. Poza tym, granaty przyspieszaja podczas lotu, wiec trudno jest przewidziec gdzie trafia.
Sa podstawowe dwie opcje uzywania rocket launchera:
Możesz zaladowac rakiety, strzelic w pozycje przeciwnika i się wycofac. Uzyc jako broni defensywnej, wycofujac się i ladujac, tak żeby nikt nie mogl isc za toba bez dostania odpowiedniej ilosci obrazen. Mimo iz nie jest to w dobrym angielskim stylu, jest to dobry sposób, aby utrzymac prowadzenie.
Druga opcja jest uzywanie pojedynczych rakiet (aka instant rockets), co powinno byc stosowane w walce i podczas spammingu. Moze slyszales pogloski ze strzelac instantem jest szybciej, ale jest to tylko polowa prawdy. Jeśli trzymasz przycisk strzalu w trybie single wystrzliwujesz rakiete dokladnie w momencie kiedy rl jest przeladowywane. Gdy zas uzywasz multirockets, musisz to robic recznie co powoduje krotkie opoznienie, przynajmniej jesli jestes czlowiekiem.
Uzywajac rakiet musisz pamietac ze lepiej jest nie strzlac w przeciwnika, lecz uzywac podlogi i scian do zadania obrazen rozbryzgowych. Robiac to nie trafisz wroga z pelna sila, za to trafisz go napewno, czego nie mozna byc pewnym przy bezposrednich trafieniach.
Zasadniczo powinienes probowac strzelac swoim przeciwnikom pod nogi. Jesli trafisz dobrze, przeciwnik poleci w powietrze i nie będzie mogl uniknac twojej nastepnej rakiety, nawet jeśli przezyje to znowu jest w powietrzu...
Powinienes zapamietac ze nie powinienes strzelac tam gdzie twoj przeciwnik jest ale tam gdzie bedzie gdy rakieta wybuchnie. Oczywiscie latwo powiedziec, ale z odrobina treningu i logicznego myslenia jest to możliwe do zrealizowania.
RL naprawde jest bronia trudna do opanowania, zwlaszcza wtedy gdy przychodzi do pojedynczych rakiet, jednak jesli wiesz jak ja uzywac, przynosi satysfakcje.

|