Shiro 4 przetłumaczył biblię UT - stworzoną przez jednego z najlepszych graczy 1/1 - ocr*flocutus'a. Jest to można powiedzieć kompendium wiedzy o UT. Zawiera sporo rzeczy począwszy od ustawienia samego enginu UT przez kontrole mapy aż do różnych przydatnych tricków. Opisane są też wszystkie bronie - od obrażeń jakie zadają do przykładów konkretnego jej wykorzystania w danej sytuacji. Do przeczytania tłumaczenia gorąco zapraszamy >>>tutaj<<<.
Exor twórca mutatora Bullet Time, wyprodukował ostatnio ciekawą rzecz - Bullet Weapons. W skrócie mówiąc zmienia rozrzut w broniach w UT. Najlepsze efekty można uzyskać stosując go razem z Bullet Time.
Coś drgnęło w sprawie UT2k3. Wczoraj Mark Rein na forum Infogrames opublikował update projektu, który spedza chyba wszystkim nam sen z oczu. W skrócie zoptymalizowano wydajność gry, będzie pełne wsparcie dla T&L oraz 32 bitowej grafiki; dodano też tryb 16 bitowego koloru co powinno ucieszyć posiadaczy kart TNT2 oraz V3 i V5 - uzyskano średnio 20 fps w trybie 512x384 oraz 640x480. Na TNT2 da się grać niestety tylko w 320x200; podpisano umowę licencyjną na stosowanie DolbyDigital i UT2k3 jako jeden z pierwszych na świecie (!) będzie miał pełne wsparcie do Dolby Digital 5.1 - posiadacze SB Live ! i SB Audigy będą mogli wreszcie nacieszyć się swoimi cackami i delektować 5-kanałowym dźwiękiem; poprawiono kod sieciowy i engine serwera co zaowocuje mniejszymi wymaganiami odnoścnie transferu oraz zmniejszy obciążenie serwerów (procesor).
Brzmi nieźle, good job !
Został wydany patch do moda Night's Edge. W patchu ważącym niewiele, bo tylko 358 kB, poprawiono w zasadzie błedy w serwerze oraz zwiększono obrażenia z "Laser Rifle".
Wydano betę moda Cap'n CTF. Jest to rozszerzenie zwykłego CTF'a o 10 nowych mapek oraz 9 nowych broni. Do dyspozycji mamy 11 nowych pickup'ów.
Nowe wywiady - tym razem z Mr Frost'em twórcą mutatora utcv oraz z jednym z twórców moda U4E Fortress - MaxSmoke.
Serwis UT World przeprowadził niedawno wywiad z jednym z twórców muzyki do UT2k3. Możecie się z niego dowiedzieć w jaki sposób Starsky Partridge, bo o nim mowa, zaczął swoją zabawę z muzyką oraz w jaki sposób tworzył muzykę i efekty do gry. Do przeczytania wywiadu zapraszamy >>>tutaj<<<.