Powstała kolejna wersja narzędzia pomagającego odpalić serwer dedykowany UT 2003. W nowej wersji dodano wspomaganie do konfiguracji webadmina oraz ustawień translocatora.
Vivendi Universal opublikował Tribes Vengeance Movie. Filmik jest do ściągnięcią z poniższej lokalizacji.
Serwis unrealops.com wywiedział "ojca" Unreala - Tim'a Swenney'a. Bez niego nie byłoby niczego co wiąże się z grami spod literki "U". Do przeczytania wywiadu zapraszam >>>tutaj<<<.
No to mamy chyba pierwsze jajo w UT 2k3. Jeśli wejdziemy do Instant Action i podczas gry zmienimy nicka na "CliffyB", pisząc z konsoli "name CliffyB", a następnie wpiszemy komendę "addnamedbot The_Reaper" to kolejne dodawane boty, np. komendą "addbots 4", będą miały nicki ludzi pracujących w Epicu. Shot poniżej.
Pierwsze komputery zawierające 64-bitowe procesory firma Apple ma zamiar wprowadzić do sprzedaży już w okolicach września tego roku. W tym samym czasie AMD ma zamiar wprowadzić na rynek Athlona64 przeznaczonego dla komputerów klasy desktop oraz notebooków. Opteron, będący 64 bitowym procesorem dla serwerów, już jest w sprzedaży. W Microsofcie trwa faza beta testów 64-bitowej wersji Windowsa XP przeznaczonej dla Athlona64. To tylko kilka faktów potwierdzających nieuchronne nadejście ery komputerów z 64-bitowymi procesorami. Intel, będący największym dostawcą procesorów na rynku, nie zamierza na razie wprowadzać 64 bitowego Prescotta - czeka na to co zrobi konkurencja, bo podobno nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zacząć go produkować. Niestety swoim podejściem do desktopowych 64 bitów może znów stracić na znaczeniu i jego nadwątlona "atakami" AMD pozycja na rynku może ulec dalszemu osłabieniu.
Ale co to w sumie ma wspólnego z Unrealem ? Otóż ma - Epic już stworzył 64-bitową wersję UT 2003 i tylko czeka, aż pojawi się 64-bitowy system operacyjny na którym Unreal Warfare dopiero pokaże na co go stać. Firma już pracuje nad w pełni 64 bitową grą, która ukaże się na rynku w 2005 roku. Zapraszamy do przeczytania całości artykułu w PC World - Are You Ready for a 64-Bit PC?.
Na forum Atari pojawiła się informacja dot. nowego trybu rozgrywki "Onslaught". W skrócie - będzie to tryb teamowy, rozgrywany na outdoorowych mapach, gdzie celem nadrzędnym będzie zniszczenie generatora w bazie przeciwnikia. Z uwagi na duże rozmiary map do Onslaught, konieczne będzie używanie różnego rodzaju pojazdów - naziemnych i powietrznych.
Również na forum Atari pojawił się temat traktujący o snajperce. Na shocie zamieszczonym w pierwszej wiadomości tego tematu znajduje się model snajperki, która niczym nie przypomina LG z UT 2003. Niestety nie ma na razie potwierdzenia, czy będzie to dodatkowa broń występująca tylko np. w Onslaught, czy LG zostanie zastąpiony przez tą broń, czy też ta oldskulowa snajpa będzie kolejną bronią w UT 2004. Tak czy inaczej wygląda ona bardzo ładnie. Ion Cannon w tle zresztą tez.
Istotnej zmianie ulegnie system downloadowania dodatków w UT2k4. Przede wszystkim użytkownik będzie mógł wreszcie ingerować w listę serwerów z których gra ma ściągać brakujące moduły. Zarówno użytkownicy jak i admini serwerów będą mogli podawać kilka lokalizacji dla ściąganych plików. Z ciekawszych funkcji można jeszcze podać ściągnanie różnych wersji tego samego modułu - np. uaktualnionych tekstur o tej samej nazwie co stare - z czym niestety UT oraz UT 2k3 nie radziły sobie.
Ubi Soft opublikował patcha do R6: Raven Shield. Patch z wersji 1.0 do 1.31 do ściągnięcia poniżej.
Już od kilku dni w dziale Tournament/Muty zalega UTPure 6E. Oprócz wykrywania nowych cheatów dodane zostało wspomaganie do translocatora w mutatorze ZeroPing. Polecam instalację adminom serwerów UT - w szczególności tym, gdzie jest zainstalowane jeszcze Pure 5z. ;) Uaktualniony został również UTPure MegaPack ( w dziale UT/Muty ) zawierający wszystkie opublikowane do tej chwili UTPure.