|
| Antologia w sklepach w USA | | 14:32 @ 03/11/2006   |
| ownage cup #3 | | 11:57 @ 03/11/2006   |
| Szalony Świat | | 11:40 @ 03/11/2006   |
| | | |
| | Trwa promocja gry Gears Of War, której światowa (czyt. amerykańska) premiera będzie miała miejsce już w najbliższy wtorek, 7 listopada.
Kilka dni przed Zaduszkami, czyli około tygodnia wstecz, na XBoxyde pojawił się nowy, całkiem przyjemny trailer z podkładem w tle w postaci utworu 'Mad World' w świetnej wersji Gary'ego Julesa.
W związku z bliską premierą GoW, naturalne jest, że Epic milczy na temat UT2k7 - jeszcze nie czas na to. Jednak na forum Epic Games pojawiła się ankieta z pytaniem, jak długo mamy czekać na rozpoczęcie promocji UT2k7.
Temat założony do typowych i bezcelowych gdybań byłby zupełnie nie interesujący, gdyby nie głos oddany w ankiecie przez Steve'a Polge'a, wskazujący na odpowiedź '1-2 miesiące'. Daje to nadzieję, że nowe UT pojawi się przed kalendarzową wiosną.
Charon Komentarze (0)
| |
| | | |
| Narastające echo The Chosen One | | 12:58 @ 30/10/2006   |
| Tim Sweeney o DX10 | | 16:09 @ 30/10/2006   |
| | | |
| | Serwis Firing Squad zamieścił dość wyczerpujący artykuł na temat DirectX10. Zainteresowani mają możliwość przekonania się czy wszystkie 'ochy' i 'achy' kierowane pod adresem nowego pakietu Microsoftu mają jakieś uzasadnienie. Już od jakiegoś czasu wiadomo, że przeznaczony on będzie jedynie dla Windows Vista.
Tim Sweeney, znany jako twórca Unreal Engine i kierownik zespołu odpowiedzialnego za nowe wersje silnika, odpowiedział na kilka pytań związanych z DirectX10. Jasno dał do zrozumienia, że DX10, wbrew machinie marketingowej, to żadna rewolucja, lecz zwykły krok w odpowiednim kierunku. Ponoć niewiele różni się od ostatniego DX9, mimo że mówi się o połączeniu pixel i vertex shaderów w jeden spójny mechanizm. Jak twierdzi Sweeney, nie wprowadzono żadnych nowych możliwości graficznych, zasadniczą zmianą jest poprawa wydajności.
Powiedziano, że gry na Unreal Engine 3 mają w pełni wykorzystywać nowe 'directy', co powinno zakończyć rozsiewanie różnych plotek, że UE3 zatrzymał się na DX9. Engine oferuje pełne wsparcie zarówno dla DX10 oraz systemu Vista, jak i starszych systemów bazujących na DX9. Tim Sweeney najbardziej docenia wprowadzenie zwirtualizowanej pamięci graficznej oraz wielozadaniowości w procesach odpowiedzialnych za grafikę.
W artykule powiedziane jest wprost, że wiele rozwiązań w DX10 Microsoft przeniósł z konsoli XBox360. Około tygodnia dzieli nas od pierwszej premiery gry na Unreal Engine 3 właśnie na tą konsolę (Gears Of War). A co z grami na PC? Można chyba zaryzykować stwierdzenie, że opóźnienia związane były z czekaniem na DX10...
Charon Komentarze (6)
| |
| | | |
| Rainbow Six: Vegas | | 11:51 @ 30/10/2006   |
| Elveon, Rogue Warrior | | 1:07 @ 30/10/2006   |
| | | |
| | Od lat czekamy na 'naszego' Wiedźmina, a tymczasem nasi południowi sąsiedzi, Słowacy ze studia 10tacle, przygotowują elficką epopeję pod tytułem Elveon, oczywiście opartą na Unreal Engine 3.
Gra, czerpiąc garściami z możliwości silnika, prezentuje się coraz lepiej. Ostatnio pojawiło się kilka nowych screenshotów, jednak zachęcam do zajrzenia na stronę oficjalną i zerknięcia na tamtejszą galerię. Ten intrygujący role-play przeznaczony ma być zarówno dla PC, jak i konsoli XBox360.
Tymczasem znana tu i ówdzie firma Bethesda, zamiast zająć się konkretnie Fallout'em 3, przyznała się niedawno do tworzenia gry FPS na silniku UE3.
Osadzony w antyterrorystycznych klimatach Rogue Warrior pierwszymi screenshotami nie zachwyca. Widzieliśmy wiele lepszych obrazków stworzonych na UE3. Wytłumaczeniem może być początkowe stadium tworzenia, w jakim gra się znajduje.
Jeśli kogoś temat zainteresował, BeyondUnreal.com przygotowało krótki opis i pokazało więcej shotów. Ja bym jednak wolał nowego Fallouta...
Charon Komentarze (10)
| |
| | | |
|
|