Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Mody10:15 @ 28/02/2003  

  • Na stronie moda Unreal Racing pojawiło się 11 screenów z tego będącego w produkcji moda. Zapraszamy do odwiedzin.


  • Startuje nowy projekt - NaPali Heaven - singiel dla U2. Mod będzie osadzony w czasie przed rozbiciem się statku Vortex Rikers. Na pokładzie statku zwiadowczego zostaniemy wysłani w kierunku Planety NaPali. W modzie obejrzymy wszystko to, czego brakuje w Unreal 2, czyli: ruiny Świątyń, naszych ulubieńców - Nali, itd. Wg. Autorów klimat moda ma być zbliżony do pierwszego Unreala - choć nie ukrywamy, że cięzko im będzie tego dokonać.


  • Na stronie moda UT2003 Troopers pojawiły się nowe shoty z produkcji - po to, żebyśmy nie myśleli przypadkiem, że autorzy się lenią ;)


  • Piter
    Komentarze (76)

    DeathBall, RiftWar23:18 @ 27/02/2003  

  • Pojawiła się nowa wersja moda DeathBall. Mod, którego już chyba nie trzeba nikomu opisywać, waży prawie 45 MB i możecie go ściągnąć poniżej.


  • RiftWar - to niewielki mod przenoszący nas w czasy (!) konfliktu pomiędzy Ludźmi, Obcymi i Nieśmiertelnymi. Każda rasa posiada 3 klasy z własną bronią statsami oraz powerupami.


  • deathball15.exe - 47,2 MB
    riftwar_umod.zip - 197 kB

    Piter
    Komentarze (3)

    Drobne12:36 @ 27/02/2003  

    Polskie Centrum UnrealED - cued.unreal.pl zmieniło design. Nowy, nowocześnieszy, wsparty php - teraz możnaby powiedzieć - na miarę UT 2003.

    Piter
    Komentarze (9)

    Made in Poland12:39 @ 26/02/2003  

  • W dziale Teksty znalazł się tutorial napisany przez Hunter'a o tym jak przyspieszyć działanie gier na Enginie "U" i "UW". Możecie go dopaść w lewym menu lub >>>tutaj<<<.


  • Jeden z naszych redaktorów - Joint - przeprowadził wywiad z Andro z Klanu rA. W celu przeczytania zapraszam do działu Wywiady lub >>>tutaj<<<.


  • Pamiętacie program LevelShot autorstwa Knight Lore''FC ? No więc Autor stworzył zupełnie nowe narzędzie do przeglądania mapek - nazywa się AddMapUT2k3, a pracę nad starym projektem zaniechał. Obsluguje levelshoty w formatach DXT1, DXT3 oraz UPT. Można bezpośrednio z niego uruchomić daną mapę i ustawić prawie wszystkie parametry meczu. Zapraszamy gorąco do odwiedzin strony Autora. Program wymaga DX 8.1 i waży 2,4 MB. Screeny poniżej.





  • Piter
    Komentarze (4)

    0wnage, TTM, Exc.Overkill0:06 @ 26/02/2003  

  • Do grona mapek CliffyB 0wnage dołączyła CTF-BollwerkRuins. Do ściągnięcia poniżej.


  • Pakman opublikował nową wersję TTM'a. Lista zmian jest jak zwykle imponująca i możecie ją zobaczyć na stronie Autora.


  • Mod Excesive Overkill doczekał się wersji pod UT 2003. W skrócie zmienia on działanie broni. Po shoty zapraszamy na stronę Autorów.

    CTF-BollwerkRuins - 8,6 MB
    excessiveut2k3.zip - 315 kB
    ttm2003beta23a.zip - 574 KB

    Piter
    Komentarze (0)

  • Review...SC i U2....and more...0:54 @ 24/02/2003  

  • Na stronach ferrago pojawił się review Unreal 2:The Awakening. Finalna ocena gry to 81%. W celu zapoznania się z w/w review, zapraszamy do Ferrago.


  • Tymczasem na GameSpy review Splinter Cell w wersji PC.
    Gry nie będę przedstawiał, bo orientuje się, iż wielu z nas - graczy, czekało już dość długo na SC. Artykuł na GameSpy jest napisany w większości w superlatywach, gra może poszczycić się wspaniałym wynikiem końcowym 91 - czyli excellent. Zapraszamy do lekturki.


  • Na oficjalnym forum pojawił się post Steve'a Polge'a na temat przyszłych zmian zastosowanych w nowym paczu do UT2003 (Oczywiście pacz ten jeszcze jest w fazie "produkcji'".
    Główne zmiany będą zastosowane w :

    1.GamePlay:
    2.Weapons:
    3.UD/Scoreboard:
    4.Performance:
    5.Networking/Servers:
    6.Spectating:


  • Ubi Soft wypuściło pierwszego patcha do Splinter Cell ver. 1.1
    Patch ten poprawia min. problemy z AI, rozgrywkę zasadniczo sama gra podobo lepiej wygląda ;) ( niewiem nie sprawdzałem )

    Patch do ver.1.1 - SCUS_CA_Patch_1_1.exe
    Mirrorek

    Jutro będzie można zessać lokalnie


  • Beppo jest autorem mutatora do DeathBalla. Mutator ten zwie się "NBBombDB". Zapewne zapytacie "coż ciekawego oferuje ten mutek?" - już spiesze z odpowiedzią ;)
    Mianowicie mutek ten zamienia nam piłeczke w tykającą bombę zegarową, słowem czyli to co misie lubia najbardziej....

    NBBombDB_UT2k3.zip


  • Kolejny UnrealEd tutorial, pojawił się DeviantPC jest to 6 stronnicowy artykuł głównie poświęcony jest tworzeniu terenu rzeźni ;)



    [MIRASS]
    Komentarze (17)

    Patch 4.69d (win exe)
    Patch 4.69d (win zip)
    Patch 4.69d (Linux)
    UT3 Patch 5
    Unreal Tournament 3 BetaDemo
    2k4 Patch 3369
    2k4 lnx Patch 3369
    2k3 patch 2225
    UTPG Patch 4.51b
    UT Patch 4.36



    2000-2021 by unreal.pl Team

    Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
    © 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
    Wszelkie prawa zastrzeżone.