Pytanie: Jak zainstalować nowe mapy do UT3?
Odpowiedź: Mapy należy dogrywać do folderu CustomMaps, który należy utworzyć w "Moje Dokumenty / MyGames / Unreal Tournament 3 / UTGame / Published / CookedPC /". Pliki mapy ( najczęściej spakowane ) należy wypakować do "CustomMaps"
Pytanie: Jak zmienić polską lokalizację UT3 na angielską?
Odpowiedź: Dokładna instrukcja znajduje się w tym temacie na forum.
Pytanie: Jak zagrać na multiplayerze?
Odpowiedż: Po pierwsze musisz mieć podłaczenie
do sieci. Odpalasz UT i wrzucasz find multiplayer games z menu multiplayer.
Wtedy przeszukiwana jest lista aktualnie toczących sie turniejów. Możesz
też(jeśli znasz adres IP serwera) połączyć się używając polecenia
open location.
Pytanie: Chciałbym założyć
serwer UT i zagrać na nim z kumplem, ale nie wiem jak to zrobić...
Odpowiedż: Musisz z menu multiplayer wrzucić
start new multiplayer game i tam skonfigurować na jakiej mapie chcesz grać,
ile ludzi może sie połaczyć z Twoim serwerem etc.
Pytanie: Założyłem serwer ale
nie wiem jak kolega ma sie z nim połączyć.
Odpowiedź: Ktoś kto chce sie połączyć z
takim serwerem (założonym przez Ciebie) musi znać Twój adres IP który
następnie wpisuje w open location.
Pytanie: Jak sprawdzić swój
adres IP?
Odpowiedź: Jeśli jesteś połączony z netem - klinkij ---tutaj---, a uzyskasz swój adres IP.
Pytanie: Jak uruchomić konsolę?
Odpowiedź: Należy nacisnąć ~ (tzw. tyldę)
Pytanie:
Jak wejść do zaawansowanych opcji?
Odpowiedź: Trzeba uruchomić konsole i wpisać
preferences
Pytanie:
Jak udawać martwego?!
Odpowiedź: Kładź się na ziemie i nie
oddychaj;) A na serio to wciskasz (standardowo) F
Pytanie:
Jak pomachać koledze albo robić inne ruchy?
Odpowiedź: Naciskaj H,J,L itd (standardowo).
Przypomnę, że dla Ciebie jest to nie widoczne, bo to model wykonuje ruchy.
Pytanie: Kto stworzył Unreala Tournamenta?
Odpowiedź: Epic Games
Pytanie: Jak zainstalować UTPureRC5b na serwerze ?
Odpowiedź: Do katalogu UnrealTournament/System należy wrzucić pliki *.u oraz *.int z paczki UTPure. Następnie wyedytować UnrealTournament.ini i na końcu sekcji [Engine.GameEngine] dopisać dwie linie: serveractors=UTPureRC5b.UTPureSA oraz serverpackages=UTPureRC5b. Analogicznie robi się to dla innych wersji zmieniając tylko numerek RC w UnrealTournament.ini
Pytanie: Skąd wziąść polski opis do Unreal Editora ?
Odpowiedź: W sieci istnieje 1 polska strona o UnrealEd - http://cued.unreal.pl/.
Pytanie: Kiedy postawię serwer, nikt nie może się do mnie podłączyć. Taka sama sytuacja jest kiedy ktoś inny postawi serwer ! Wyskakuje mi wtedy napis "Connection Failed". Co robić ?
Odpowiedź: Najczęsciej jest to spowodowane inną wersją gry na serwerze i na kliencie ( ten który się dołącza to klient ). Trzeba wtedy ściągnąć i zainstalować najnowszego patcha oznaczonego numerkiem 4.36. Najlepiej --->>>stąd<<<---.
Pytanie: Jak zainstalować pliki typu *.umod zawierające mutatory, mody mapy itd. ?
Odpowiedź: Tego typu pliki, przy poprawnej instalacji UT, powinny się same zainstalować w momencie ich uruchomienia. Jeśli tak się nie dzieje, znaczy że instalacja UT jest niepoprawna lub wpisy w rejestrze odpowiedzialne za uruchamianie plików typu *.umod są nieprawidłowe. W celu naprawy instalacji UT i wpisów w rejestrze należy użyć programu UT Regfix. Po użyciu UT Regfix pliki typu *.umod będą się już normalnie uruchamiać.
Pytanie: Czy da się grać po kabelku ( kumpel i ja ) jeżeli korzystamy z jednej kopii gry ?
Odpowiedź: Oczywiście, tylko musisz spatchować UT do wersji 4.36, która nie wymaga juz CD w napedzie. Link to patcha - >>>tutaj<<<.
Pytanie: Wersja UT, którą posiadam chodzi bez CD. Postawiłem u siebie serwer, a znajomy po zalogowaniu się do mnie mógł zmieniać tylko widoki kamer, ogladał mnie z różnych ujęć. Co z tym zrobic ?
Odpowiedź: Znajomy w swoich ustawieniach gracza ( tam gdzie nicka się ustawia ) musi wyłączyć opcję "play as spectator".
Pytanie: Jak uzykać skin Bossa bez przechodzenia gry ?
Odpowiedź: Należy na końcu pliku User.ini dopisać dwie linijki: [Botpack.Ladder] oraz pod nią HasBeatenGame=True
Pytania do FAQ wysyłajcie
na piter@unreal.pl.
|