-=- Unreal Tournament -=- Unreal Tournament 3 -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


FAQ

Pytanie: Jak zainstalować nowe mapy do UT3?
Odpowiedź: Mapy należy dogrywać do folderu CustomMaps, który należy utworzyć w "Moje Dokumenty / MyGames / Unreal Tournament 3 / UTGame / Published / CookedPC /". Pliki mapy ( najczęściej spakowane ) należy wypakować do "CustomMaps"

Pytanie: Jak zmienić polską lokalizację UT3 na angielską?
Odpowiedź: Dokładna instrukcja znajduje się w tym temacie na forum.

Pytanie: Jak zagrać na multiplayerze?
Odpowiedż: Po pierwsze musisz mieć podłaczenie do sieci. Odpalasz UT i wrzucasz find multiplayer games z menu multiplayer. Wtedy przeszukiwana jest lista aktualnie toczących sie turniejów. Możesz też(jeśli znasz adres IP serwera) połączyć się używając polecenia open location. 

Pytanie: Chciałbym założyć serwer UT i zagrać na nim z kumplem, ale nie wiem jak to zrobić... 
Odpowiedż: Musisz z menu multiplayer wrzucić start new multiplayer game i tam skonfigurować na jakiej mapie chcesz grać, ile ludzi może sie połaczyć z Twoim serwerem etc. 

Pytanie: Założyłem serwer ale nie wiem jak kolega ma sie z nim połączyć. 
Odpowiedź: Ktoś kto chce sie połączyć z takim serwerem (założonym przez Ciebie) musi znać Twój adres IP który następnie wpisuje w open location. 

Pytanie: Jak sprawdzić swój adres IP? 
Odpowiedź: Jeśli jesteś połączony z netem - klinkij ---tutaj---, a uzyskasz swój adres IP. 

Pytanie: Jak uruchomić konsolę? 
Odpowiedź: Należy nacisnąć ~ (tzw. tyldę) 

Pytanie: Jak wejść do zaawansowanych opcji? 
Odpowiedź: Trzeba uruchomić konsole i wpisać preferences 

Pytanie: Jak udawać martwego?! 
Odpowiedź: Kładź się na ziemie i nie oddychaj;) A na serio to wciskasz (standardowo) F 

Pytanie: Jak pomachać koledze albo robić inne ruchy? 
Odpowiedź: Naciskaj H,J,L itd (standardowo). Przypomnę, że dla Ciebie jest to nie widoczne, bo to model wykonuje ruchy. 

Pytanie: Kto stworzył Unreala Tournamenta? 
Odpowiedź: Epic Games

Pytanie: Jak zainstalować UTPureRC5b na serwerze ?
Odpowiedź: Do katalogu UnrealTournament/System należy wrzucić pliki *.u oraz *.int z paczki UTPure. Następnie wyedytować UnrealTournament.ini i na końcu sekcji [Engine.GameEngine] dopisać dwie linie: serveractors=UTPureRC5b.UTPureSA oraz serverpackages=UTPureRC5b. Analogicznie robi się to dla innych wersji zmieniając tylko numerek RC w UnrealTournament.ini

Pytanie: Skąd wziąść polski opis do Unreal Editora ?
Odpowiedź: W sieci istnieje 1 polska strona o UnrealEd - http://cued.unreal.pl/.

Pytanie: Kiedy postawię serwer, nikt nie może się do mnie podłączyć. Taka sama sytuacja jest kiedy ktoś inny postawi serwer ! Wyskakuje mi wtedy napis "Connection Failed". Co robić ?
Odpowiedź: Najczęsciej jest to spowodowane inną wersją gry na serwerze i na kliencie ( ten który się dołącza to klient ). Trzeba wtedy ściągnąć i zainstalować najnowszego patcha oznaczonego numerkiem 4.36. Najlepiej --->>>stąd<<<---.

Pytanie: Jak zainstalować pliki typu *.umod zawierające mutatory, mody mapy itd. ?
Odpowiedź: Tego typu pliki, przy poprawnej instalacji UT, powinny się same zainstalować w momencie ich uruchomienia. Jeśli tak się nie dzieje, znaczy że instalacja UT jest niepoprawna lub wpisy w rejestrze odpowiedzialne za uruchamianie plików typu *.umod są nieprawidłowe. W celu naprawy instalacji UT i wpisów w rejestrze należy użyć programu UT Regfix. Po użyciu UT Regfix pliki typu *.umod będą się już normalnie uruchamiać.

Pytanie: Czy da się grać po kabelku ( kumpel i ja ) jeżeli korzystamy z jednej kopii gry ?
Odpowiedź: Oczywiście, tylko musisz spatchować UT do wersji 4.36, która nie wymaga juz CD w napedzie. Link to patcha - >>>tutaj<<<.

Pytanie: Wersja UT, którą posiadam chodzi bez CD. Postawiłem u siebie serwer, a znajomy po zalogowaniu się do mnie mógł zmieniać tylko widoki kamer, ogladał mnie z różnych ujęć. Co z tym zrobic ?
Odpowiedź: Znajomy w swoich ustawieniach gracza ( tam gdzie nicka się ustawia ) musi wyłączyć opcję "play as spectator".

Pytanie: Jak uzykać skin Bossa bez przechodzenia gry ?
Odpowiedź: Należy na końcu pliku User.ini dopisać dwie linijki: [Botpack.Ladder] oraz pod nią HasBeatenGame=True

Pytania do FAQ wysyłajcie na piter@unreal.pl

FAQ by mr.gd uzupełnienia Piter

Patch 4.69d (win exe)
Patch 4.69d (win zip)
Patch 4.69d (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.