-=- Unreal Tournament 3 -=- Unreal Tournament -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[Unreal Zone] [BEST] [Biblia UT] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One] [Turniej Unreal]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Recenzja UT3 by Tom

Recenzja UT3 beta demo by tom


INFORMACJE: UT3

Data premiery: 16/11/2007 (?)
Wydawca: Midway
Wydawca PL: CDprojekt
Pre-order: PC, PS3, Xbox360
 

        12.10.2007r. wielki dzień dla każdego fana Unreal Tournament, w końcu Epic zdecydował się na wypuszczenie długo oczekiwanego dema UT3. Miałem duże wymagania co do tego dema, jako że nie byłem zwolennikiem UT2kx oczekiwałem od UT3 powrotu do korzeni klasyki - UT'99. Czy tak się stało, pozwólcie że opiszę Wam moje odczucia.

MAIN MENU - konsolowo ?
       Po odpaleniu dema i przebrnięciu przez "reklamy" Intela, Nvidii itp. nadszedł czas na zarejestrowanie się w systemie Comrade stworzonego przez GameSpy(cześć IGN Entertainment ) - odpowiadający za obsługę wyszukiwarki, statystyk itp. Po zalogowaniu ukazało się moim oczom bardzo esteyczne menu.
Main Menu - poprostu śliczneSettings - typowo dla konsolCredits - czyli ziomale z ławkiWeapons - trzymaj sie z dalekaStatistics - nice
Po przeglądnięciu wszystkich opcji, miałem wrażenie że włączyłem swojego xbox'a 360. Tyle opcji znajduje się w grach na konsole, a nie w grach na PC! Ustawienie czułości myszki możemy konfigurować w skali od 1 do 5(przeskok o 1), co uniemożliwia mi dopasowanie jej pod moje preferencje... Ustawienie grafiki tak samo - mamy trzy opcje (Texture Detail/World Detail/V-sync) nowością dla mnie jest opcja Screen Percentage która odpowiada za wielkość generowanego obrazu (ustawienie na min. daje efekt pixel'ozy). Kolejnym zawodem jest wyszukiwarka (server browser) opcje zawarte w niej ograniczają się do sortowania(które działają nagannie), wyszukane serwery do których w większości nie jesteśmy w stanie się połączy. Pozatym po włączeniu wyszukiwania wyświetla się legenda i napis w niej Allows keyboard&mouse (screen) - typowo pod PS3.

Pierwsze spojrzenie
       Niestety nie dane nam jest sprawdzenie trybu Single Player (Campaign), więc odpalamy Instant Action. Po szybkim przeleceniu przez niewielki wybór opcji zaczynamy zabawę. Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, grafika jest ładna i efekty robią wrażenie. Wszystko jest naprawdę szczegółowo wygenerowane, budynki są ślicznie w szczególności lubię mapę w stylu daleko wschodnim DM-ShangriLa.
Dostępne mapy w demie to:
  • DM-Heat Ray w tej mapce zdziwiła mnie obecność maszyn. Mapa utrzymana w klimacie metropolii zdewastowanej przez wojnę. Znajdziemy na niej stację metra, która jest zarazem główną areną. Na platformie obok metra, zrzucany jest Dark Walker, za którego sterami możemy usiąść( niezła zabawa :)) ). Do dyspozycji mamy tez pobliskie budynki w których możemy się schować, choć  wszystkie power up'y znajdują się na otwartej przestrzeni to i tak będziemy używać ścian budynków do kampowania. Świetnym dodatkiem jest hologram dziewczyny tańczącej, czasem można się zagapić :) Z dostępnych power up'ów mamy: Shield Belt, Double Amp(dostępny po zniszczeniu Dark Walker'a), Armored Helmet, Armor Vest, Invisibility.
DM-HeatRay - pasy dla pieszych a na środku pomnik... DM-HeatRay - Dark walkerDM-HeatRay - kici kici gdzie jestescie?DM-Heat Ray - pajączek ?DM-Heat Ray - yea baby
  • DM-ShangriLa zbudowana w azjatyckim stylu, zapełniona drzewami i pomnikami samurajów z kataną - niesamowity efekt. Na środku głównej areny znajdziemy Double Amp, kolejny potężny power up znajduje się w linii prostej(za drzwiami na górze). Ogromne wrażenie robi otoczenie poza obszarem dostępnym dla gracza - wodospady i góry dzięki czemu mapka ma swój unikalny klimat.      Z dostępnych power up'ów mamy: Shield Belt, Double Amp, Armored Helmet, Armor Vest.
DM-ShangriLa - ślicznieDM-ShangriLaDM-ShangriLa - LatarnikDM-ShangriLaDM-ShangriLa - Główna arena
  • VCTF-Suspense mapa nie prezentuje się jak myśliwiec Raptor, działko SPMA, pojazd lekko opancerzony Scorpion, wóz ciężko opancerzony Hellbender i poduszkowiec Manta. W bazach mamy 3 dostępne bronie: Flak, Link i Minigun resztę znajdziemy dalej przeszukując mapę.
VCTF-SuspenseVCTF-SuspenseVCTF-SuspenseVCTF-Suspense - mów mi Tony Hawk :)VCTF-Suspense

CARNAGE! CARNAGE! CARNAGE!
       Po przeglądnięciu mapek czas odpalić prawdziwą zabawę, czyli potyczkę sieciową. Po wybraniu trybu (padło na DM) i kilkunastu próbach połączenia się, w końcu udało się JESTEM na serwerze. Od razu wpadłem w wir walki, akcja dzieje się szybko i trzeba troszkę żeby się przyzwyczaić. "Movement" jak najbardziej jest zbalansowany, szybko poruszamy się po mapie a dzięki dłuższym dodge'om jesteśmy w stanie efektywnie robić uniki. Dynamika gry jest moim zdaniem szybsza niż w UT'99, a tym bardziej w porównaniu z UT200x. Z UT200x został double-jump i wall-jump, za to wywalono dodge-jump - choć posiadając buty możemy wyskoczyć w czasie dodge'a bardzo daleko.
Tradycyjnie wybór broni ogranicza się do 9 podstawowych:
  • Impact hammer - broń znana z UT'99 i która była zastąpiona przez Shield gun w UT200x. Tryb Primary pozwala na rozsadzenie przeciwnika lub hammer jumpa, drugi tryb jako nowość umożliwia zdjęcie power up'a: Double Amp, Invisibility i Buty z przeciwnika, a także absorbuje strzały np. Shock beam.
  • Enforcer - kolejny come-back tym razem powszechnie lubiany pistolet, który zastąpił Assault rifle(UT200x) który był słaby i praktycznie bezużyteczny. Podstawowy strzał Enforcer'a zabiera 20hp i jest bardzo celna bronią na długi i średni dystans, gdy podczas drugi strzał wypuszcza 3 pociski pod rząd za to dłużej się go przeładowuje.
Impact hammer - krwawoooImpact hammer - i gdzie on poszedł ?EnforcerEnforcerEnforcer - Yupi Kay Ey Mother Fucker
  • Bio rifle - w UT3 ta broń naprawdę jest mocna i niezwykle przydatna. Fanatycy pierwszej części wiedzą że Bio to broń z konieczńości, najwyżej gdy skończyła się amunicja dla enforcera (by -HERO-). Tak jak w poprzednich częściach podstawowy atak polega na wypuszczeniu kulki bio, a alternatywny atak służy do ulepienia większej kuli i przyklejenia jej na przeciwniku lub na ścianie, gdzie pozostaje przez około 10sekund. Kula naprawdę daleko i szybko lata, co sprawia tę broń bardzo niebezpieczną.
  • Shock rifle - moja ulubiona broń z UT'99 i w UT3 też nie zawodzi. Shock combo jest i może trudniej zrobić z powodu mniejszej i szybciej latającej kulki, lecz za to wybuch jest o wiele większy niż w poprzednich edycjach.
Bio rifle - leciiiiBio rifle - wielka kupaaShock rifleShock rifle - boomShock rifle - gdzie on leci ?!?
  • Link gun - znany jako "spawara", broń prze-okrutnie mocna w UT'99 i bezużyteczna w UT200x. Nadal możemy linkować bronie, i podobnie jak to miało miejsce w UT2004, mamy możliwość naprawy/naładowania zaprzyjaźnionych pojazdów/węzłów (nodes). Pierwszy tryb wypuszcza niesłychanie szybko zielone kulki, przy czym drugi tryb aktywuje bardzo silną wiązkę plazmy.
  • Stinger minigun - debiutująca broń w serii UT, bliżej znana z serii Unreal Championshio(Xbox) - zastępuje minigun. Pierwszy tryb bardzo szybko wystrzeliwuje malutkie odłamki tarydium zadające małe obrażenie każde. W drugim trybie wystrzeliwane są o wiele wolniej większe odłamki, lecz zadające większe obrażenia i pozwalające przytłoczy swoim odrzutem przeciwnika do ściany.
Link gun - prażyc 20sek aż wybuchnie... cdnLink gun - no i gtowe ;]Stinger MinigunStinger Minigun
Stinger Minigun
  • Flak cannon - tryby strzałów pozostały bez zmian, jedynie co uległo zmianie to szybkość strzałów i zasięg secondary fire.
  • Rocket Launcher - do znanej każdemu ReLki powrócił tryb granatów (by wyrzucić granaty trzymaj ALT fire i dwa raz naciśnij Primary fire), siła ReLki jest pomiędzy tą z UT'99 a UT200x.
Flak cannon - rzeźnia niewiniątekFlak cannonFlak cannon Rocket LauncherRocket Launcher
  • Sniper rifle - kolejny come-back broni z UT'99 wypartej przez Lightning gun w UT200x. Broń strzela nabojami, zadającymi sporą ilość obrażeń(70hp). Szczerze mówiąc obawiałem się że nie będzie wiadomo skąd padł strzał, na szczęście twórcy pomyśleli o tym problemie i teraz snajperka zostawia ślad lotu za sobą.
  • Redeemer - broń masowego rażenia.
  • Longbow - wcześniej znana jako AVRiL, broń przeciw pojazdom.
Longbow - boomSniper rifleSniper rifleSniper rifle - nie trac głowyRedeemer - pociski patriot się chowają
Do gry także wrócił Feign Death (udawana śmierć) bardzo przydatna by zmylić przeciwnika i zaatakować go za pleców. Wszystko jest genialnie dopracowane, w szczególności wrażenie robią na mnie bronie. Jeszcze w żadnej grze nie widziałem by broń była tak szczegółowo wygenerowana, przez co wyglądają realistycznie.

Podsumowanie
       Unreal Tournament 3 jest genialną grą, choć wypuszczone demo ma wiele małych błędów tj. (brak możliwości zapisywania bindów, wyszukiwarka serwerów...) to cała reszta prezentuję się niesamowicie. Unreal Engine 3 jest naprawdę bardzo wydajnym silnikiem i mocno zoptymalizowanym, dzięki czemu grę można uruchomić na Geforce 6600 800x600 i mieć ~35fps grając przez Internet. Balans broni jest genialny, każda broń jest groźna przez co nie ma sytuacji z UT200x gdy posiadając assault rifle stawałeś się mięsem armatnim. Wierzę że ludzie z Epic posłuchają się graczy i dopracują UT3 do najmniejszego szczegółu. Premiera już za miesiąc, w tym czasie zapraszam do dyskusji na temat dema gierki na naszym forum: UT3, pierwsze wrażenia @ forum.unreal.pl


 

PLUSY MINUSY
Świetna grafika
Optymalizacja silnik gry
Masakratyczna grywalność
Powrtów do UT'99
Mapy, Mapy
Movement
Wkońcu się doczekaliśmy demka ;]
Zbyt mało opcji w menu
Brak możliwości zapisu klawiszy (niektórych)
Wyszukiwarka serwerów
 


 

TPIS & TRICKS: UT3 BETA DEMO
      Wszystkie pliki do modyfikacji UT3 demo znajdują się w katalogu:
                                                                           \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config

I. UTEngine.ini
  1. Wyłącza intra wstępne (Nvidia, Intel itp)
[FullScreenMovie]
#StartupMovies=Copyright_PC
#StartupMovies=EpicLogo
#StartupMovies=MidwayLogo
#StartupMovies=UE3_logo
#StartupMovies=Nvidia_PC
#StartupMovies=Intel_Duo_Logo
#StartupMovies=UT_loadmovie1
  2. Wyłączenie mgły
[SystemSettings]
FogVolumes=True daj na False
  3. Ograniczenie klatek na sekundę
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE daj na False
  4. Ustawienie przedziału ilości preferowanych klatek na sekundę których silnik stara się trzymac (zależne od Twojego sprzętu)
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE
MinSmoothedFrameRate=60
MaxSmoothedFrameRate=70
bClearAnimSetLinkupCachesOnLoadMap=TRUE
  5. Usuwanie rozmazanego ekranu
[SystemSettings]
MotionBlur=FALSE
DepthOfField=FALSE
Bloom=FALSE
ScreenPercentage=100.00000
  6. Wyraźna grafika, bez zupełnej kastracji wyglądu (tzw. Legolandu):
[SystemSettings]
StaticDecals=True
DynamicDecals=True
DynamicLights=True
DynamicShadows=True
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=True
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=false
DepthOfField=False
Bloom=False
QualityBloom=false
Distortion=False
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=False
SpeedTreeFronds=False
OnlyStreamInTextures=True
LensFlares=False
FogVolumes=True
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=True
AllowD3D10=True
EnableHighPolyChars=True
DetailMode=1
ShadowFilterQualityBias=-1
MaxAnisotropy=16
MaxMultisamples=1
  7. Zupełna kastracja grafiki(Legoland)
[SystemSettings]
StaticDecals=True
DynamicDecals=True
DynamicLights=False
DynamicShadows=False
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=False
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=False
DepthOfField=False
Bloom=True
QualityBloom=False
Distortion=False
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=False
SpeedTreeFronds=False
OnlyStreamInTextures=True
LensFlares=True
FogVolumes=False
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=False
OneFrameThreadLag=False
UseVsync=False
UpscaleScreenPercentage=False
Fullscreen=True
AllowD3D10=False
EnableHighPolyChars=False
SkeletalMeshLODBias=0
ParticleLODBias=0
DetailMode=0
ShadowFilterQualityBias=0
MaxAnisotropy=0
MaxMultisamples=0
MinShadowResolution=0
MaxShadowResolution=0
ResX=1024
ResY=768
ScreenPercentage=100.000000
SceneCaptureStreamingMultiplier=1.000000
FoliageDrawRadiusMultiplier=1.000000
ShadowTexelsPerPixel=0.000000
TEXTUREGROUP_World=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WorldNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WorldSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Character=(MinLODSize=1,MaxLODSize=384,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=384,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_CharacterSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Weapon=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WeaponNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WeaponSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Vehicle=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_VehicleNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_VehicleSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Effects=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Skybox=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_UI=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_LightAndShadowMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_RenderTarget=(MinLODSize=1,MaxLODSize=512,LODBias=0)
  8. Opisy innych ustawień
[Engine.Engine]
StaticDecals=False ; wyłącza dekale
DynamicDecals=False ; dynamiczne dekale
DynamicLights=False ; wyłącza dynamiczne oświetlenie
DynamicShadows=False ; dynamiczne cienie (poprawia wydajność)
LightEnvironmentShadows=False ; cienie otoczenia np .drzew
OnlyStreamInTextures=True ; przyspiesza działanie
LensFlares=False ; wyłącza efekt słońca
FogVolumes=False ; usuwa mgłe

II. UTGame.ini
  1. Strzał ze środka ekranu
[UTGame.UTEntryPlayerController]
bCenteredWeaponFire=TRUE

[UTGame.UTPlayerController]
bCenteredWeaponFire=TRUE
  2. Wyłączenie trzęsienie broni
[UTGame.UTPawn]
Bob=0.0
bWeaponBob=FALSE
  3. Landing shake (wstrząs przy lądowaniu)
[UTGame.UTPlayerController]
bLandingShake=false
  4. DeathMessages (informacje o śmierciach)
[UTGame.UTDeathMessage] && [UTGame.UTTeamDeathMessage] <-- w obu
z bNoConsoleDeathMessages=true na bNoConsoleDeathMessages=false

III. UTInput.ini
  1. Wyłączenie akceleracji w grze
[UTGame.UTConsolePlayerInput]
bViewAccelerationEnabled=FALSE

IV. Windows XP x64 & Windows Server 2003 FIX
UT3Demo-XP64-2K3.zip (9,46mb)

V. Kernel32.dll Offest 00012a5b FIX (przy starcie gry)
W pliku \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config\UTEngine.ini edytuj
[Engine.ISVHacks]
bInitializeShadersOnDemand=False NA True

Czasem pomaga odinstalowanie programu anti-wirusowego.

VI. GEFORCE 6&7 FIX
W pliku \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config\UTEngine.ini edytuj
[Engine.ISVHacks]
UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=False NA True
 

15/10/2007 by tom

UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36




Strona zoptymalizowana dla IE w rozdzielczości 800x600 lub wyższej
ˆ2000-2012 by unreal.pl Team
Wszelkie prawa zastrzeżone.