-=- Unreal Tournament 3 -=- Unreal Tournament -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[Unreal Zone] [BEST] [Biblia UT] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One] [Turniej Unreal]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Gears of War | INFO

INFO | SERA | COG | LOCUST | PC? | LINKI & THX


"The humans of Sera built a glorious civilization
but humans were not destined to create...
they inevitably did what they do best - destroy.

But this was nothing compared to a new threat
from below... an enemy that will force humanity
to take their last inevitable steps... toward extinction."

Gears Of War jest pierwszą grą na silniku Unreal Engine 3.0, która trafiła na sklepowe półki. Zaprojektowana przez Cliffa Bleszinskiego, zrealizowana przez zaledwie 25 osobowy zespół fachowców (fenomen w dzisiejszych czasach!), zapowiadana była jako gra akcji TPP w najlepszym wydaniu, z elementami taktycznej strzelanki i survival horroru. Celem Epic Games było stworzenie dla konsoli XBox360 takiej ikony, jaką dla pierwszego XBox'a była gra Halo.

Premiera światowa miała miejsce 7 listopada 2006 roku, objęła jednak tylko Amerykę Północną. Premierę europejską wyznaczono na 17 listopada. Wydawcą gry w Polsce jest firma CD Projekt.

Tytuł ten, można by rzec, skazany był na sukces. W przedsprzedaży uzyskał wynik gorszy jedynie od Halo2 - konsolowego hitu wrzechczasów. Jednak w odróżnieniu od Halo2, Gears Of War nie jest sequelem gry, która wcześniej osiągnęła sukces, jest tytułem zupełnie nowym, pozbawionym zaplecza fanów poprzedniej części. Fakt ten niejako zwiększa realny sukces marketingowy.

Tuż po amerykańskiej premierze, największe serwisy o grach obsypały Gears Of War najwyższymi notami. Średnia ocen oscyluje wokół 9.5/10, co jest wynikiem wręcz doskonałym.

Gra, skupiająca się wokół scenariusza dla jednego gracza, wprowadza swoich odbiorców do niebezpiecznego i zniszczonego wojnami świata planety Sera. Jednak wojna, w której będzie nam dane wziąć udział, nie została rozpoczęta przez ludzi. Nieoczekiwanie nowy wróg zaatakował spod powierzchni planety, a stawką jest przetrwanie ludzkości.

W Gears Of War gracz wciela się w postać Marcusa Fenixa, odbywającego karę więzienia weterana, któremu dano drugą szansę. Głównego bohatera widzieć będziemy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Nie będziemy w swoich działaniach osamotnieni, gdyż Fenix wchodzi w skład oddziału, którego członkowie nie raz uratują nam skórę. Kluczowym elementem gry ma być zakładanie i usuwanie osłony ognia, co zapewni pewne elementy taktyki, i jednocześnie ma być niezbędne do ukończenia wątku fabularnego. Na rozwiązaniu tym opierać się ma także tryb multiplayer.

Gra została zaprojektowana z myślą o konsoli XBox 360, co miało decydujący wpływ na wiele rozwiązań. Gears Of War odrzuca formułę gry o stopniu rozbudowania przerastającym przeciętnego gracza, ściśle trzymając się podstawowych założeń i skupiając się wokół spraw najistotniejszych. Nie znaczy to jednak, że gra jest łatwa, co wytykali na długo przed jej premierą sceptycy.

Trudność gry zależna ma być od wybranego stopnia trudności. Rozgrywanie scenariusza w trybie co-operative przez dwóch graczy wcale nie gwarantuje rychłego i łatwego ukończenia gry. Ponadto dostępny będzie tryb multiplayer, gdzie zasadniczym trybem rozgrywki pozostanie 'War Zone' - tryb potyczki między dwiema czterosobowymi drużynami, któremu najbliżej do trybu Last Man Standing, znanego z Unreal Tournament.

Otrzymujemy intensywną grę, bardzo miodną, konkretną i atrakcyjną, osadzoną w fascynującym, nieznanym dotąd, wyniszczonym wojnami, świecie; grę apetyczną, tymbardziej, że podaną na złotej tacy - tacy zdumiewającej oprawy audiowizualnej, w którą ubrana została intrygująca fabuła.

Pozwolę sobie zacytować recenzenta z seriwsu IGN: "Gears Of War należy do gier tego specyficznego typu, które pozwalają ci poczuć się znowu jak dzieciak - mały sadystyczny drań mający obsesję na punkcie rozlanej krwi i pił mechanicznych". Miałem nadzieję, że ta gra będzie właśnie taka, dająca 100% radochy, sprawiająca, że będziemy się przy niej bawić jak dzieciaki.

Przez wiele miesięcy śledzenia przedpremierowych nowinek i kolejnych trailerów, gra ta stała się dla mnie pewnym łącznikiem z minioną epoką gier klasycznych, oryginalnych i czarujących, a przede wszystkim - tworzonych przez entuzjastów, a nie krawaciarzy od marketingu. Mimo, że ta epoka minęła wiele lat temu, życzę Cliffowi Bleszinskiemu, aby Gears Of War znalazło swoje miejsce w historii gier pośród takich właśnie klasyków.

Wszystkim Wam zaś, i sobie również, życzę, abyśmy możliwie najszybciej mogli dorwać tę grę w swoje ręce :)

(c) Charon & unreal.pl, 05-09.11.2006



UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36




Strona zoptymalizowana dla IE w rozdzielczości 800x600 lub wyższej
ˆ2000-2012 by unreal.pl Team
Wszelkie prawa zastrzeżone.