-=- Unreal Tournament 3 -=- Unreal Tournament -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[Unreal Zone] [BEST] [Biblia UT] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One] [Turniej Unreal]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Partnerzy

Program Integracji Partnerskiej Unreal Engine 3 został stworzony dla ulepszenia silniku Epic’a w generowaniu obrazu 3D w czasie rzeczywistym w projektowaniu przyszłych gier przez posiadaczy licencji na UE3. Partnerzy uczestniczący w tym programie są wybierani bezpośrednio przez Epic, a ich rozwiązania są przełomowe w danej dziedzinie. Program oferuje dla partnerów kompleksową pomoc, a także dostęp do kodu źródłowego silnika i wszystkich jego uaktualnień.

 

SpeedTree - Dołączył: 10/05/2006
Pakiet programów i skryptów stworzony przez Interactive Data Visualization, jego zadaniem jest wygenerowanie drzew i liści w czasie rzeczywistym. Próbkę możliwości SpeedTree wbudowanego w UE3 pokazane są na screenach, pod tym adresem.
W skład SpeedTree wchodzą:
    -SpeedTreeRT zestaw narzędzi dla programistów (SDK) napisany w C++, odpowiedzialny za generowanie drzew i liści w dużym silniku graficznym.
    -SpeedTreeCAD narzędzie stworzone specjalnie dla systemu Windows służące do edycji liści i ich tworzenia, gdzie możemy określić dokładną wysokość, szerokość, kolorystykę i wiele innych cech liści.

   

Quazal - Dołączył: 09/28/2006
            Założona w 1998 w Montrealu, specjalnie by zapewnić technologie dla gier sieciowych.
W skład Quazal wchodzą:
    -Quazal Rendez-Vous jest to serwer oferujący kompleksowy zestaw usług dla gier sieciowych, takich jak: ranking, ustawianie meczów.
    -Spark! umożliwia w grze pokazanie i ustawianie statystyk, zarządzania kontami, obsługi listy znajomych i wielu innych ciekawych opcji.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.

ProFX - Dołączył: 03/01/2007
Pomaga w generowaniu proceduralnych tekstur w locie.

 

Kynogon - Dołączył: 11/02/2006
            Dokładniej to Kynapse A.I. stworzony przez Kynogon, odpowiada za sztuczną inteligencję BOT'ów (graczy komputera). Główną zaletą Kynapse A.I. jest dynamiczne szukanie scieżek, koordynacji botów, podejmowanie decyzji i udostępnianie informacji (np. poinformowanie głosowe/tekstowe).
Więcej informacji znajdziecie w biuletynie Kynapse A.I., wraz z demem pokazujący program w akcji: http://www.kynogon.com/products/demos/
UPDATED!! Dostępne są filmiki Kynogon'a wbudowanego w UT3:

   

Geomerics - Dołączył: 02/19/2007
            Firma zajmująca się generowaniem grafiki 3D, oparty na obliczeniach algebraicznych wykonanych przez Uniwersytet Cambridge. Głównym zadaniem w UE3 jest zapewnienie realistycznego oświetlenia w czasie rzeczywistym. Filmik prezentujący możliwości macie, tutaj.

Fonix Speech - Dołączył: 10/02/2006
            Zapewnia w grze porozumiewanie głosowe między graczami, a także z botami. Dzięki niemu boty rozumieją wypowiedziane przez gracza komendy, dodatkowo umożliwia czytanie tekstu.

Digimask - Dołączył: 11/03/2006
            Digimask jest przełomowym narzędziem pozwalającym na zeskanowania zdjęcia głowy, przetworzenia go i wprowadzenia do gry. Wygenerowana w taki sposób głowa jest w trójwymiarze, można ją obracać i modyfikować.

AI Implant - Dołączył: 10/03/2006
            Rozszerza podstawową inteligencję UE3 o dynamiczny wybór ścieżek Dzięki czemu twórcy gier nie muszą zbytnio ingerować w zachowania botów, jedynie ustalić ścieżki po których poruszają się boty.

UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36




Strona zoptymalizowana dla IE w rozdzielczości 800x600 lub wyższej
ˆ2000-2012 by unreal.pl Team
Wszelkie prawa zastrzeżone.