-=- Unreal Tournament 3 -=- Unreal Tournament -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[Unreal Zone] [BEST] [Biblia UT] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One] [Turniej Unreal]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Bronie



1. Assault Rifle - podstawowa broń, którą dostajemy od razu po respawnie. Popularny "muchobój" został wyposażony teraz w granatnik, zawierający 4 granaty. W normalnym trybie strzela zwykłymi pociskami, w alternatywnym natomiast wyrzuca granaty. Im dłużej przytrzymamy alt-fire tym granaty dalej lecą.


2. Shock Rifle - broń strzelająca wiązką energii - przeszła praktycznie bez modyfikacji z UT. W trybie alternatywnym strzela kulą energii. Jeśli w kulę strzelimy wiązką energii, uzyskujemy combo - czyli wybuch - który razi dość dotkliwie przeciwników znajdujących się obok niego.



3. Link Gun - broń energetyczna - strzela zielonymi kulkami energii - mniejszymi niż w Shock Rifle, lecz za to częsciej. W trybie alternatywnym staje się popularną "spawarą" - emituje ciągły promień skutecznie rażący przeciwnika.



4. Minigun - wielolufowy karabin maszynowy typu "gatling" - daje do dyspozycji 2 tryby strzelania. W pierwszym strzela szybko lecz mniej celnie. W trybie alternatywnym strzela wolniej, ale za to celniej.


5. Flak Canon - broń strzelająca odłamkami. W trybie alternatywnym wyrzuca granaty odłamkowe. Jedna z najsilniejszych broni w UT2k3.


6. Rocket Launcher - wyrzutnia rakiet. W trybie normalnym strzela do 3 rakiet jednocześnie. W trybie alternatywnym strzela jedną rakietą. Jeśli podczas ładowania rakiet w trybie normalnym wciśniemy klawisz trybu alternatywnego - wszystkie załadowane rakiety polecą w to samo miejsce. Jeśli przytrzymamy celownik na przeciwniku, po pewnym czasie wyrzutnia namierzy przeciwnika i wystrzelone rakiety będą same za nim podążać.


7. Lightning Gun - popularna "snajperka" z tym że w UT2k3 strzela strumieniem energii - czymś podobnym do pioruna. W trybie alternatywnym uzyskujemy zbliżenie - można dokładniej wycelować w przeciwnika.



8. Bio-Rifle - strzela zielonymi glutami z bardzo toskyczną materią. W trybie alternatywnym można załadować większą ilość materii do tej broni i strzelić jednym dużym zielonym glutem, który w praktyce pozbawia każdego przeciwnika życia.


9. Shield Gun - w normalnym trybie pozwala odbić przeciwnika od siebie co powoduje poważne uszczerbki na zdrowiu tego ostatniego. W trybie alternatywnym generuje osłonę, dzięki której możemy uniknąć śmierci, kiedy mamy mało zdrowia.


10. T.A.G. Laser - znacznik laserowy używany do oświetlania celów, które mają być zaatakowane przez satelitę krążącego nad mapą. Cel musi być oznaczony na otwartej przestrzeni. Podobnie jak Reedemeer'a w UT używać należy z rozwagą i tylko w celu "ostatecznego rozwiązania" kwestii z przeciwnikami. Przy bliskim kontakcie trzeciego stopnia pozostaje z nas tylko szkielet.


(c) 2002 by Piter & unreal.pl

UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36




Strona zoptymalizowana dla IE w rozdzielczości 800x600 lub wyższej
ˆ2000-2012 by unreal.pl Team
Wszelkie prawa zastrzeżone.