-=- Unreal Tournament 3 -=- Unreal Tournament -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[Unreal Zone] [BEST] [Biblia UT] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One] [Turniej Unreal]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Pojazdy



Pojazdów w Unreal Tournament 2004 można używać tylko w trybie Onslaught.

1. Manta - ( z lewej ) pojazd jednoosobowy, coś w rodzaju poduszkowca. Posiada niezbyt silne działka energetyczne.

2. Raptor - ( środkowy ) pojazd jednoosobowy - latajacy. Posiada dosyć silne uzbrojenie. W podstawowym trybie strzela działkami energetycznymi. W trybie alternatywnym strzela rakietami typu "wystrzel i zapomnij" - automatycznie namierza wszelkie pojazdy.

3. HellBender - ( z prawej ) załogę stanowią 3 osoby - kierowca oraz dwie osoby operujące działkami energetycznymi.



4. Scorpion - ( z lewej ) pojazd jednoosobowy. Posiada działko wystrzeliwujące coś w rodzaju sieci odbierającej energię przeciwnikom. W trybie alternatywnym wysuwa na boki ramiona podobne do odwłoka skorpiona - może tym samym "kosić" piechurów w dosyć dużej odległości od siebie. Jeśli ramiona napotkają na coś twardszego ( np. inny pojazd ) to ulegają uszkodzeniu i odpadają.

5. Golliath - ( z prawej ) pojazd dwuosobowy. Załogę stanowią - kierowca/obsługa działa oraz strzelec operujący karabinem maszynowym. Silnie uzbrojony i opancerzony.



6. Leviathan - pojazd pięcioosobowy. Załogę stanowią - kierowca obsługujący główne działo oraz 4 osoby obsługujące defensywne działka energetyczne. Pojazd dysponujący największą siłą rażenia, potężnym uzbrojeniem, za to bardzo powoli się porusza. Główne działo energetyczne jest silniejsze od ION Paintera i Redeemera razem wziętych ( shot z prawej ). Z działka głównego można skorzystać dopiero po zakotwiczeniu pojazdu do podłoża ( alt fire ). Stosunek wymiarów można porównać na poniższym shocie - obok Leviathana stoi Raptor.



© 2004 by Piter & unreal.pl

UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36




Strona zoptymalizowana dla IE w rozdzielczości 800x600 lub wyższej
ˆ2000-2012 by unreal.pl Team
Wszelkie prawa zastrzeżone.