-=- Unreal Tournament 3 -=- Unreal Tournament -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[Unreal Zone] [BEST] [Biblia UT] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One] [Turniej Unreal]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Tryby gry



W UT 2004 mamy do dyspozycji 10 trybów gry: Assault, Domination, Bombing Run, Last Man Standing, Deathmatch, Team DeathMatch, Capture The Flag, Mutant, Onslaught oraz Invadion.

Domination, Last Man Standing, DeathMatch, TeamDeathMatch oraz Capture The Flag oprócz nowej oprawy graficznej nie zyskały praktycznie niczego nowego i ich opis znajduje się w dziale UT - >>>tutaj<<<.

Bombing Run praktycznie też bez większych zmian znalazł się w UT 2004 z UT 2003 - w skrócie rozgrywka podobna do futbolu amerykańskiego. Polega na przeniesieniu "piłki" do bazy przeciwnika i wrzuceniu jej do bramki. Dostępne są wszystkie bronie z innych trybów rozgrywki. Gracz posiadający "piłkę" nie może używać broni.

Invasion również bez większych zmian przeszedł z UT 2003. Pojawił się w UT 2003 wraz z Bonus Packiem. W trybie tym musimy zmierzyć się z nadchodzącą falami hordą złowrogich obcych.

Na uwagę zasługują tryby Onslaught, nowy Assault oraz Mutant - gdzie pierwszy jest zupełnie nowym trybem gry, drugi został znacząco przebudowany w porównaniu z pierwowzorem, a trzeci jest sięgnięciem do korzeni, gdyż jest adaptacją trybu King of The Hill z Unreal1.

  • Onslaught - korzenie Onslaughta tkwią w UT oraz UT2003. Pierwowzorem tego trybu był Domination o którym możecie sobie również poczytać w linku powyżej. Onslaught to tryb w którym drużyny muszą budować i utrzymywać punkty na mapie - tzw. Nody. Zdobywanie Nodów musi się odbywać w odpowiedniej kolejności - od swojej bazy do przybazowego Nod'a przeciwnika. Rozgrywka kończy się po zniszczeniu generatora w bazie przeciwnika. Generator może być zniszczony tylko wtedy, kiedy zdobędziemy przybazowy Nod przeciwnika. Jest to jak na razie jedyny tryb gry w którym autorzy dali nam do dyspozycji różnorakie pojazdy - od latającyh do jeżdżących po ziemi.
  • Assault - całkowicie przebudowany tryb znany już z UT. W skrócie chodzi w nim o granie wg. scenariusza założonego przez autorów mapy. Drużyna dzieli się na atakujących i broniących ( np. pociąg, jakąś bazę, statek ). Na wykonanie misji mamy z góry określony czas. W nowym Assaulcie kompletnie przebudowano HUD'a - dodano szerego opcji informacyjnych ( co trzeba w danym momencie robić, gdzie należy iść ) przez co gra stała się jasna i przejrzysta. W "starym" Assaulcie często zdarzało się, że zawodnicy "gubili" scenariusz lub wręcz gubili się na mapie. Teraz nie ma tego problemu - w praktyce gracz grający w Assault po raz pierwszy bez problemu wie gdzie iść i co w danym momencie ma robić. Wszystkie potrzebne do tego informacje znajdują się teraz na ekranie.
  • Mutant - jak pisaliśmy wcześniej jest to adaptacja trybu King of The Hill z Unreal1. Zdobywca pierwszego fraga staje się mutantem z ponadprzeciętną energią - porusza się 2 razy szybciej niż inni, strzela 2 razy szybciej, jest częściowo niewidzialny. Wszystko pięknie ? No nie do końca - mutant żeby przeżyć musi fragować, ponieważ cały czas ubywa mu energii. Inni gracze muszą polować na mutanta. Gracz fragujący mutanta staje się mutantem ;). Ostatni gracz w rankingu tzw. "Bottom Feeder" oprócz mutanta może także fragować innych przeciwników.

  • © 2004 by Piter & unreal.pl

    UT3 Patch 5
    Unreal Tournament 3 BetaDemo
    2k4 Patch 3369
    2k4 lnx Patch 3369
    2k3 patch 2225
    UTPG Patch 4.51b
    UT Patch 4.36




    Strona zoptymalizowana dla IE w rozdzielczości 800x600 lub wyższej
    ˆ2000-2012 by unreal.pl Team
    Wszelkie prawa zastrzeżone.