-=- Unreal Tournament 3 -=- Unreal Tournament -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[Unreal Zone] [BEST] [Biblia UT] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One] [Turniej Unreal]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


GitzZz

GitzZz jest prawdopodobnie najlepszym graczem 1/1. Zakwalifikował się do WCG jako trzecia osoba z Niemiec. W Korei wygrał wszystko oprócz jednego meczu w grupie. Wygrał 20.000 dolarów. Na AMD PG Challenge w Pradze niedawno zgarnął $1.600 za pierwsze miejsce.
Jego styl oraz bardzo bardzo niska czułość myszki, która gra, powoduje sGitzZzofremię u ludzi, którzy próbują skopiować jego ustawienia i grać jak on.
Christian jest głownym graczem w klanie shuuk, srebrnym medalistą CB TDM Open Cup.
Moim zdaniem, jest tylko dwóch graczy na świecie, mających szansę pokonać go w duelu.

Imię i Nazwisko: Christian Hoeck
Wiek: 18
Miejsce zamieszkania: niedaleko Erlangen, Niemcy
Co robi: studiuje
Największe sukcesy: pierwsze miejsce na WCG 2001, drugie miejsce w Pucharze CB - wiosna 2002 ( razem z klanem shuuk )

Klasyczne zagrania GitzZz'a możecie sobie obejrzeć >>>tutaj<<<.



Carmac: Ile wywiadów udzielliłeś do tej pory ?
GitzZz: Hmm, chyba pięc, albo osiem.

C: A ile przed WCG ?
G: Ani jednego. Wszystkich udzielałem po WCG 2001 ;). Chyba stałem się popularny po WCG ;) Przed WCG żaden łoś nie pytał mnie o nic :).

C: Jak żyjesz, mając na względzie popularność którą osiągnąłeś ?
G: Próbuję pozostać takim człowiekiem, jakim byłem przed WCG. Oczywiście nie jest to proste jeśli wciąż pytają cię o duele albo o jakieś bzdury. Jeśli nie odpowiadam to uważa się, że zachowuję się arogancko albo coś. Głupia sytuacja. Niektórzy znajomi słyszeli o pierwszym miejscu w WCG. W szkole też o tym słyszano. Próbowałem to jakoś ukryć, ale nie udało mi się. W szkole chcieli zrobić ze mną wywiad. Chyba jednak więcej osób wie, co osiągnąłem.

C: Powiedz mi - jesteś 24 godzinną ciotą komputerową ?
G: 24h... nie.. aż tak długo nie przesiaduję.. Fakt, spędzam sporo czasu przy komputerze. Postrzegam UT jako hobby. Fajnie jeśli są z tego jeszcze pieniądze jak w Korei, lub tydzień temu w Pradze - nie mógłbym tego dokonać, gdybym nie lubiał UT. To właśnie zabawa w UT doprowadziła mnie do tego wszystkiego. Nie robię tego dla pieniędzy - nie jestem materialistą.

C: Ile średnio czasu dziennie spędzasz, grając w UT ?
G: Uhm... trudne pytanie ;)... Około 1 do 3 godzin dziennie. Zazwyczaj nie robię sobie jakichś specjalnych treningów przed turniejami. Może będę trenował przed WCG 2002 - jakiś tydzień lub dwa przed finałami, lecz nie będzie to nic specjalnego. Gram w UT trochę ponad 2 lata, więc kilka godzin treningu mniej lub więcej niewiele zmieni. Cały ten czas przecież trenowalem. ;)

C: Wybiłeś się dopiero na trzecim miejscu w niemieckich eliminacjach do WCG. Od tego momentu w ogóle nie przegrałeś. Możesz powiedzieć na czym to polega ?
G: Byłem bardzo nerwowy na eliminacjach w Niemczech. Nawet przegrałem swoją mapę - Decka !!! Po tym wszystkiem stwierdziłem, że potrzebny mi wspomagacz ;) - sterydy !!! Nie no, tylko żartuję ;). Wziąłem sobie ziółka na uspokojenie i było już wszystko ok. Podobnie w Korei. W meczach jakie tam rozegrałem nie denerwowałem się już zbytnio. Jasne - troche byłem stremowany, ale to przecież normalne. Myślę że spokój to podstawa. Nie mogłem przecież aż tak poprawić swojej gry w tak krótkim czasie od eliminacji w Niemczech do finału w Seulu. To wszystko na temat formy.

C: Co zrobiłeś z wygraną na WCG ?
G: Kupiłem sobie samochód - taki mały ze 8000 euro. Resztę dałem do banku. Może będę potrzebować tych pieniędzy kiedyś.

C: Jak świętowałeś wygraną na WCG ?
G: Nie było nic specjalnego. Jasne, że byłem bardzo zadowolony z wygranej i z tytułu najlepszego na świecie gracza w UT, lecz nie jestem raczej hulaką ;). Byłem tak samo szczęśliwy, kiedy przyleciałem samolotem do domu i zobaczyłem kilku moich przyjaciół o 2.00 w nocy po moim przylocie - przyszli do mnie do domu wkrótce po moim przyjściu. Śledzili całe finały przez internet i na stronie WCG :).

C: Co możesz powiedzieć o Xan'ie.
G: Pierwsze wrażenie było bardzo złe. Jego szczęscie na laga było wręcz niesamowite. Potem w ostatnim dniu pobytu na WCG rozmawiałem już z nim na spokojnie i okazał się miłym facetem. Więc nie wiem co tak naprawdę o nim sądzić... Spotkamy się na pewno w tym roku na WCG - wtedy się zobaczy.

C: Jak dajesz sobię radę z presją, która ciąży teraz na tobie ? Trudniej się gra jako faworyt turnieju ?
G: Nie, raczej odwrotnie. Moja wygrana na WCG pozwoliła mi poznać własne możliwości. Wiem kiedy mogę dobrze zagrać. No i nie przejmuje się przegranymi ( jest kilka ). Czasami gram dla zabawy z różnymi ludźmi - oni myślą że gram na maksimum możliwości. Potem słyszę dookoła - "hej, słyszałem że "xxx" cię pojechał ??!?!". A mi to wisi - gram dla siebie i nie interesuję się tym, co mówią o mnie inni.

C: Ile jest w twojej grze rąk, a na ile jest ona mentalna?
G: Próbowałem kilku znajomym tłumaczyć mentalny charakter UT. Niestety nie rozumieli. Po prostu w UT jest coś więcej od wzięcia broni i pojechania gościa, którego widzisz. Powinieneś przeczytać Biblię UT Flocutus'a jeśli chcesz znać mentalne aspekty gry w UT. Trzeba czuć grę. Gracz czujący że jest źle musi grać cierpliwie. Mógłbym o tym mowić godzinami, lecz chyba nie mamy na to teraz czasu ;). Umiejętności manualne są też ważne, lecz łatwiej się ich nauczyć, niż właściwej filozofii gry - tak mi się przynajmniej wydaje. Nie można wykonywać nerwowych ruchów. I najważniejsze - nie można się dać wyprowadzić z równowagi.

C: Oceń to może jakoś procentowo.
G: Jak dla mnie - umiejętności manualne - 40%, strategia - 40%, psychologia - 20%. Inni gracze pewnie kładą większe znaczenie na inne aspekty gry.

C: Co możesz powiedzieć na temat, że "Niemcy są tylko dobrzy w grze z Pulse Gunem" ?
G: Mogę tylko powiedzieć, że masz rację, ale tylko jeśli chodzi o efektywność gry. Jest to jedna z najbardziej efektywnych broni w UT. Jeśli masz przewagę w armorze musiałbyś być głupi, biorąc inną broń.
Niemcy tylko dobrzy z pulse gunem ? Tutaj nie masz racji. Mamy w Niemczech specjalistów w każdej broni. Biddaddy - ma do perfekcji opanowaną grę rocket launcherem, Br3z3l - piekielnie wymiata snajperką. Nigdy nie graj Decka przeciwko niemu. Kontrola mapy to śmiech na sali w grze z nim. W jednej chwili masz 150/150, w następnej zostajesz rozwalony dwoma headshotami. Więc ci, którzy uważają, że Niemcy grają dobrze tylko pulse gunem, tak naprawdę nas nie znaja.

C: Jak zacząłeś grać ?
G: Grałem przez lata w rózne gry, lecz w UT znalazłem to, czego zawsze szukałem. Nigdy przedtem nie trafiłem na nic podobnego. Założyłem klan z paroma kumplami, nazwaliśmy go SSF. Oglądanie demek z tamtych czasów jest naprawdę zabawne - wyłączony dodging i inne rzeczy. No wiesz - śmiech na całego.

C: Czy miałeś jakichś nauczycieli ?
G: Nie. Jestem samoukiem, ale miałem okazję grać z paroma naprawdę dobrymi graczami. Z doświadczeniem przychodzi skill. Nie jestem w stanie określić ile godzin grałem w życiu w UT. Chyba by się nie dało ;).

C: Masz jakiegoś idola w E-sportach ?
G: Nie.

C: Dlaczego mniej sukcesów odnosisz wraz ze swoim Klanem w meczach TDM ?
G: shuuk jest bardzo dobrym klanem. To chyba udowodnione ;). Zawsze są jakieś problemy - z klanowiczami lub no wiesz z pingiem. shuuk nie ma zbyt dobrych łącz. Ja gram z DSL'a, frag^m z ISDN'a, Br3z3l z DSL'a podobnie jak icho. Tak właściwie tylko jeden z nas - Br3z3l - ma łącze, które nazwałbym dobrym. Mów co chcesz, ale nie mamy zbytnio szans z klanami na qDSL'u lub na 2 MBit'ach.

C: Jak to się stało, że shuuk przegrał finał ClanBase ?
G: Nie byliśmy tego dnia w formie. Potem nastąpiły problemy ze sprzętem spowodowane zbyt wysoką temperaturą. Komputer Br3z3l'a zawieszał się co 5 minut. Monitor frag^m'a spier...lił się poprzedniego dnia. Już nic ciekawszego nie mogło się przytrafić. Lecz nie chcieliśmy ponownie przekładać gry w finale i zdecydowaliśmy się grać. Mimo wszystko jeszcze Xtreme dał popis.

C: Czy twoja super niska czułość myszki nie przeszkadza ci w meczach TDM ?
G: Tak, może trochę, ale próbuję z tym jakoś żyć :).

C: Czy miałeś oferty przejścia do innych klanów ?
G: Tak... lecz nie chciałbym o tym teraz mówić.

C: Co myślisz o tym, że opuścił was solo ?
G: Po pierwsze byłem wściekły, że nas opuścił. Potem już jakoś mi przeszło. Myślę, że znalazł swoje miejsce w mTw.

C: Co myślisz o zawodach w Pradze ?
G: No cóż... co o tym myśleć... to było po prostu party z kasą do wygrania. Nic specjalnego.

C: Co powiesz na to - Czesi mówili, że używasz aimbota, nawet jak patrzyli ci w monitor.
G: Poważnie ? Nie wiedziałem ;).

C: Opowiedz mi o twoich ostatnich 3 meczach na PG Challenge.
G: Moje ostatnie trzy mecze stoczyłem z frag^m'em. Pierwszy finał zwycięzców, potem finał (1) i finał (2). frag^m to największy skurczybyk w .de ;). Nigdy nie miałem większych problemów z wygraniem 1/1 niż w ostatnich 2 meczach na PG Ch. Miałem sporo szczęścia, wszystkie mapy to był Deck 16!

C: Co myslisz o snajperce w UT ?
G: Hehe, prywatnie uważam, że jest świetna. Lubię sobie posnajperzyć. Niektórzy uważają, że jest zbyt mocna. Patrząc w przyszłość - w UT 2003 snajperka już nie jest już tak mocna. UT stawia duże wymagania do celności. Grając na wysokiej czułości przeciwko gościowi na niskiej czułości nie masz szans. Świetnie się celuje mając niską czułość myszki.

C: Kto z graczy których znasz jest niedoceniany ?
G: Br3z3l. Nie przejmuje się tym co mówią o nim inni. Czasem gównianie gra ;). Ale jak się przyłoży, jego przeciwnicy czują strach. Aimbot to pestka w porównaniu z nim ;).

C: Kto będzie najtrudniejszym przeciwnikiem na WCG 2002 ?
G: Ciężko powiedzieć, nie znam graczy spoza Niemiec. Przypuszczalnie nie będzie to Niemiec, więc nie mam się czego bać ;). Lauke albo vicious to goście, przy których muszę się mocno skoncentrować, żeby wyrównać szanse.

C: Destrukt mówił, że wybiera się na WCG. Boisz się go ?
G: Grałem z nim kiedyś przez internet. On grał z pingiem 200. Nie dało to obrazu jego możliwości. Myślę, że dam sobie z nim radę.

C: Jaki był twój najlepszy mecz ?
G: Nie było najlepszego meczu. Grałem wiele dobrych meczy...

C: WCG 2002... co potem ?
G: UT 2003 !!! Po WCG 2002 zacznę grać w UT 2003. Myśle, że będę się świetnie bawił, przynajmniej tak dobrze jak z UT.

C: Czy granie w gry komputerowe może być pomysłem na pracę ?
G: Nie. To jest hobby, miałbym grać cały czas do 40-tki ? Nie. Chcę mieć normalną pracę. Granie to świetne hobby, lecz nic więcej. Może z czasem się to zmieni. Nie wiem. ;)

C: Ostatnie pytanie - to dla nowych. Podaj proszę niektóre z twoich ustawien UT.
G: Mam fov'a ustawionego na 90, monitor 19'', Intelliexpl. 3.0, czułość 1.3 co daje 35-40 cm na pełny zwrot o 360 stopni.

Wywiad przeprowadził Carmac, tłumaczenie Piter.

UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36




Strona zoptymalizowana dla IE w rozdzielczości 800x600 lub wyższej
ˆ2000-2012 by unreal.pl Team
Wszelkie prawa zastrzeżone.