|
| Polskie mapki | | 14:42 @ 24/09/2001   |
Autor: -shackal-
Data: 24-09-01 15:47
mapke w tym samym czasie podeslalem rowniez konkurencyjnemu serwisowi, na ktorym do tej pory nie ma wzmianki o niej (15:52) ;-), wniosek jest jeden - unreal.pl rox =p
Autor: -shackal-
Data: 24-09-01 15:51
aaa i tym, ktorzy zassaja mapke HighNoon polecam wlaczenie muzy ..... wymiata =DD
Autor: -shackal-
Data: 24-09-01 16:01
ad. mapki lokiego, grafa(teksturki/architektura:)/muza/klimat super, z tym.. ze mapa jest tak efekciarska, ze moj tb 1,2 ghz wspomangany gf2 :P nie daje rady (fps spada nawet do 2ramek na sec!)
Autor: mr.gd
Data: 24-09-01 19:37
Musze przyznac racje shackalowi, mapka faktycznie maksymalnie obciaza sprzet - poczatkowo myslalem ze to moj staruszek juz idzie na odzysk ale potem sprawdzilem i znowu to samo ... a sprzet mam niebyle jaki;-))) bo celeron 300 i ati rage pro 4MB zintegrowana z plyta glowna ... tak wiec jest sie czym cieszyc hehe
Autor: Piter
Data: 27-09-01 1:09
Problem jest w tym, ze engine UT ma scisle określony max. polycount i nie daje sobie rady. Cóż, mapki Lokiego po prostu wyprzedzają epokę. :D
Autor: MasterOfMordor
Data: 25-07-03 22:41
Taa, jest naprawde niezla, szczególnie te drzwiczki i full country, hehe
Autor: olo
Data: 07-03-06 13:09
hmmmm nice ababy prywatniemloda search
|
|