|
| -ssgl- i ClanBase EuroCup XV | | 23:14 @ 05/04/2007   |
| | | |
| | W Prima Aprilis na ClanBase podano informacje na temat najbliższego EuroCupa. W 15. edycji weźmie udział 12 klanów, podzielonych na dwie grupy. Tylko dwa klany z każdej grupy przejdą do fazy playoff.
10 najbardziej zacnych klanów otrzymało zaproszenia bezpośrednie do udziału w rozgrywkach. W elitarnym gronie ponownie znalazł się zreaktywowany polski klan -ssgl-, który postrzegany jest jako główna siła mogąca zagrozić drużynie Saints and Sinners, zwycięzcom poprzedniej edycji.
Dodatkowo zaproszono jeszcze 4 klany, które stoczą między sobą mecze kwalifikacyjne.
Ogłoszona lista map obowiązujących w rozgrywkach na pierwszy rzut oka wydaje się być "standardowa", poza pewnym detalem... którym jest zaskakujący wybór mapy DM-Ricochet, na ogół nie lubianej wśród graczy TDM.
Wszystkie szczegółowe informacje na temat EuroCupa znajdziecie w komunikacie na ClanBase.
Dodatkową atrakcją jest artykuł związany bezpośrednio z naszym "dream teamem", klanem -ssgl-. Mam tu na myśli tekst z ClanBase, zatytułowany "Who the hell is that -svn- ?". Jest to w głównej mierze zapis rozmowy ze sveniem, podstawowym graczem -ssgl-. Opowiada on o tym skąd w ogóle się wziął i skąd wzięło się -ssgl-. Całość przeplatana jest zdjęciami członków klanu, niestety nie wszystkich, ale za to mamy przyjemność poznać stosunek texeta do reszty świata ;)
Wracając jeszcze na chwilę do Prima Aprilis... Wiecie, że id Software nigdy by nie kupiło licencji na Unreal Engine 3.0, prawda? ;)
Charon Komentarze (9)
| |
| | | |
| II kolejka PPNW | | 10:06 @ 05/04/2007   |
| id Software na kolanach! | | 20:49 @ 01/04/2007   |
| | | |
| | Długo się o tym spekulowało, jedni pukali się w czoło twierdząc, że to niemożliwe, inni puszczali swobodnie wodze wyobraźni, jeszcze inni widzieliby najchętniej odwrotny scenariusz...
Jak nie tak dawno informowaliśmy, Activision, wydawca gier spod znaku id Software, podpisał umowę licencyjną na Unreal Engine 3.0. Wówczas jednak milczano zarówno o wykonawcy, którego miała dotyczyć ta umowa, jak i o gatunku samej gry. Padło jedynie lakoniczne określenie "gra akcji".
Ledwo minął miesiąc, a okazało się, że to samo id Software wykorzysta Unreal Engine 3.0 w swojej zupełnie nowej strzelance! Tytuł gry nadal pozostaje tajemnicą. Pomimo rozczarowujących osiągów Quake'a 4 na rynku, nadal dość trudno zrozumieć decyzję szefostwa id. Czyżby ostatni "wstrząs" aż tak zawiódł?
Ze względu na pewne okoliczności, większość serwisów wolała poczekać z publikowaniem tej informacji do jutra, co jest oczywiście zrozumiałe. My jednak nie mogliśmy się powstrzymać;) W najbliższych dniach należy się spodziewać bardziej konkretnych i oficjalnych informacji na ten temat.
Jak więc widać, lista tytułów używających Unreal Engine 3.0 wydłuża się dalej w zawrotnym tempie, zaś sam silnik trafia w posiadanie kolejnych wielkich firm. Po takich gigantach jak Electronic Arts, Microsoft, Ubisoft oraz Sony, przyszła kolej na Activision wraz z twórcami serii Quake - legendarnym id Software.
Charon Komentarze (5)
| |
| | | |
|
|