Właśnie pojawił się nowy screenshot z TCO, przedstawiający Universal PDA, który zastąpi ograniczonego Universal Translator znanego z klasycznego Unreala. Termin wydania jest ciągle "when it's done", jednakże prace ciągle trwają, czego przykładem jest poniższy screenshot.
Całkiem niedawno ModDb opublikowało listę 10 najstraszniejszych modów. Mimo iż większość modów dostępna była dla Half-Life 2, znalazły się tam także dwa mody do Unreal Tournament 2004 i Unreal Tournament 3:
.:..: wypuścił jakiś czas temu system cząsteczek napisany całkowicie w C++. Z tego to powodu jest on nadzwyczaj szybki, a także posiada możliwość podglądu bezpośrednio w UnrealEd. Szczegóły można znaleźć na UnrealSP.org.
Z okazji kończenia prac nad FireStorm, Turboman udostępnił wzbogaconą o nowe ujęcia, wersję trailera z 2006 roku. Zainteresowani mogą obejżeć go poniżej:
Patch do Unreal 1 w wersji 227e dostępny jest co prawda od dłuższego czasu, ale warto o nim wspomnieć. Nowy patch ma za zadanie wzbogacić Unreal 1 o nowe funkcje i możliwości, poprawić kompatybilność z nowymi systemami, a także wyeliminować wszystkie istniejące bugi. Szczegóły dostępne są na OldUnreal.
Po bardzo długim oczekiwaniu, setkach godzin żmudnej pracy, pojawił się mod Blue Moon Rising. Jest to survival-horror osadzony w niedalekiej przyszłości. W BMR podstawą gry jest praca zespołowa, bez której nie przetrwamy długo na polu bitwy, gdyż zombie choć nietrudne do pokonania na długim dystansie, są zabójcze w walce w zwarciu. Osoby nie mające dostępu do w miarę dobrego łącza, mogą pograć w trybie Single Player, pozostali mogą spróbować swych sił na multi. Każdemu, kto posiada Unreal Tournament 2004 ECE gorąco polecam ściągnięcie moda. Narazie dostępne są dwa mirrory: