 |
 | Server Side Bug |  |
 |  |  |  |
 |  |
W celu usunięcia dziury "ServerSideOnly" i tejże flagi z UTMenu.u należy:
- uruchomić command.com lub cmd.exe ( DOS lub okienko )
- przejść do folderu UnrealTournament\System
- wpisać ucc packageflag UTMenu.u UTMenu2.u -ServerSideOnly
- poczekać, aż ucc stworzy plik UTMenu2.u
- stworzyć nowy folder UnrealTournament\ServerFiles
- skopiować UTMenu2.u do powyższego folderu
- zmienić nazwę pliku z powrotem na UTMenu.u
- otworzyć plik konfiguracyjny ( UnrealTournament.ini )
- odszukać w sekcji [Core.System] wpis: Paths=../System/*.u
- przed powyższym wpisem dodać: Paths=../ServerFiles/*.u
- odszukać w sekcji [Engine.GameEngine] wpis: ServerPackages=Botpack
- dodać, jeśli nie ma za powyższym wpisem: ServerPackages=UTMenu
Po uruchomieniu serwera klient, który dołączy się ze zmodyfikowaną wersją UTMenu ( używają tego tricku wszystkie znane mi aimboty ) zostanie odrzucony z komunikatem na ekranie: "Version Mismatch"
Pliki, które mogą być jeszcze używane do wstawienia kodu aimbota i markerów ( radar ) to:
- Ubrowser.u
- UTBrowser.u
- UWindow.u
- UMenu.u ( tylko windows - uwagi )
Należy w nich dokonać zmian analogicznie jak dla UTMenu.u i wpisać do ServerPackages ( koniecznie !!! )
Uwagi: dla linuxa należy zamiast ucc używać programu ucc-bin z ut-home/System. Zmiana UMenu.u w serwerach Linuxowych spowoduje brak możliwości połączenia się klientów Windowsowych. Na razie na sieci nie ma jednak cheatów wykorzystujących UMenu.u.
Zalety:
- zatrzymuje działanie wszystkich znanych cheatów
- można stosować razem z CSHP4+, UTPure (CSHP5)
- teoretycznie nie do obejścia
Wady:
- brak zgodności serwera z wersjami UT klienta < 4.36
- przypuszczalnie brak zgodności z Creative EAX patch ( nie testowałem - prosze o maila z informacją od graczy )
Tekst stworzony na podstawie materiałów ze strony Infiltration.
Uwagi i komentarze tutaj.
Piter ( piter@unreal.pl )
|  |
 |  |  |  |
|
 |