-=- Unreal Tournament -=- Unreal Tournament 3 -=- UT2004 -=- UT 2003 -=- Unreal 2 -=- Mutatory Mody Patche Dodatki -=-

[BunnyTrack] [Turniej Unreal] [Biblia UT] [Unreal Zone]  [BEST] [Community Bonuspack] [CUED] [Emperor's Soldiers] [Gangsters] [High Quality] [Liga UT] [Scena] [rA] [Terrible Team] [The Chosen One]

Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Partnerzy

Program Integracji Partnerskiej Unreal Engine 3 został stworzony dla ulepszenia silniku Epic’a w generowaniu obrazu 3D w czasie rzeczywistym w projektowaniu przyszłych gier przez posiadaczy licencji na UE3. Partnerzy uczestniczący w tym programie są wybierani bezpośrednio przez Epic, a ich rozwiązania są przełomowe w danej dziedzinie. Program oferuje dla partnerów kompleksową pomoc, a także dostęp do kodu źródłowego silnika i wszystkich jego uaktualnień.

 

SpeedTree - Dołączył: 10/05/2006
Pakiet programów i skryptów stworzony przez Interactive Data Visualization, jego zadaniem jest wygenerowanie drzew i liści w czasie rzeczywistym. Próbkę możliwości SpeedTree wbudowanego w UE3 pokazane są na screenach, pod tym adresem.
W skład SpeedTree wchodzą:
    -SpeedTreeRT zestaw narzędzi dla programistów (SDK) napisany w C++, odpowiedzialny za generowanie drzew i liści w dużym silniku graficznym.
    -SpeedTreeCAD narzędzie stworzone specjalnie dla systemu Windows służące do edycji liści i ich tworzenia, gdzie możemy określić dokładną wysokość, szerokość, kolorystykę i wiele innych cech liści.

   

Quazal - Dołączył: 09/28/2006
            Założona w 1998 w Montrealu, specjalnie by zapewnić technologie dla gier sieciowych.
W skład Quazal wchodzą:
    -Quazal Rendez-Vous jest to serwer oferujący kompleksowy zestaw usług dla gier sieciowych, takich jak: ranking, ustawianie meczów.
    -Spark! umożliwia w grze pokazanie i ustawianie statystyk, zarządzania kontami, obsługi listy znajomych i wielu innych ciekawych opcji.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.

ProFX - Dołączył: 03/01/2007
Pomaga w generowaniu proceduralnych tekstur w locie.

 

Kynogon - Dołączył: 11/02/2006
            Dokładniej to Kynapse A.I. stworzony przez Kynogon, odpowiada za sztuczną inteligencję BOT'ów (graczy komputera). Główną zaletą Kynapse A.I. jest dynamiczne szukanie scieżek, koordynacji botów, podejmowanie decyzji i udostępnianie informacji (np. poinformowanie głosowe/tekstowe).
Więcej informacji znajdziecie w biuletynie Kynapse A.I., wraz z demem pokazujący program w akcji: http://www.kynogon.com/products/demos/
UPDATED!! Dostępne są filmiki Kynogon'a wbudowanego w UT3:

   

Geomerics - Dołączył: 02/19/2007
            Firma zajmująca się generowaniem grafiki 3D, oparty na obliczeniach algebraicznych wykonanych przez Uniwersytet Cambridge. Głównym zadaniem w UE3 jest zapewnienie realistycznego oświetlenia w czasie rzeczywistym. Filmik prezentujący możliwości macie, tutaj.

Fonix Speech - Dołączył: 10/02/2006
            Zapewnia w grze porozumiewanie głosowe między graczami, a także z botami. Dzięki niemu boty rozumieją wypowiedziane przez gracza komendy, dodatkowo umożliwia czytanie tekstu.

Digimask - Dołączył: 11/03/2006
            Digimask jest przełomowym narzędziem pozwalającym na zeskanowania zdjęcia głowy, przetworzenia go i wprowadzenia do gry. Wygenerowana w taki sposób głowa jest w trójwymiarze, można ją obracać i modyfikować.

AI Implant - Dołączył: 10/03/2006
            Rozszerza podstawową inteligencję UE3 o dynamiczny wybór ścieżek Dzięki czemu twórcy gier nie muszą zbytnio ingerować w zachowania botów, jedynie ustalić ścieżki po których poruszają się boty.

Patch 4.69b (win exe)
Patch 4.69b (win zip)
Patch 4.69b (Linux)
Patch 4.69a (win exe)
Patch 4.69a (win zip)
Patch 4.69a (Linux)
UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36



2000-2021 by unreal.pl Team

Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
© 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
Wszelkie prawa zastrzeżone.