Program
Integracji Partnerskiej Unreal Engine 3 został stworzony dla ulepszenia silniku
Epic’a w generowaniu obrazu 3D w czasie rzeczywistym w projektowaniu przyszłych
gier przez posiadaczy licencji na UE3. Partnerzy uczestniczący w tym programie
są wybierani bezpośrednio przez Epic, a ich rozwiązania są przełomowe w danej
dziedzinie. Program oferuje dla partnerów kompleksową pomoc, a także dostęp do
kodu źródłowego silnika i wszystkich jego uaktualnień.
SpeedTree -
Dołączył: 10/05/2006
Pakiet
programów i skryptów stworzony przez
Interactive Data Visualization,
jego zadaniem jest wygenerowanie drzew i liści w czasie rzeczywistym. Próbkę
możliwości SpeedTree wbudowanego w UE3 pokazane są na screenach,
pod
tym adresem.
W skład SpeedTree wchodzą:
-SpeedTreeRT zestaw narzędzi dla programistów (SDK)
napisany w C++, odpowiedzialny za generowanie drzew i liści w dużym silniku
graficznym.
-SpeedTreeCAD narzędzie stworzone specjalnie dla
systemu Windows służące do edycji liści i ich tworzenia, gdzie możemy określić
dokładną wysokość, szerokość, kolorystykę i wiele innych cech liści.

Quazal - Dołączył: 09/28/2006
Założona w
1998 w Montrealu,
specjalnie by zapewnić technologie dla gier sieciowych.
W skład Quazal wchodzą:
-Quazal Rendez-Vous jest
to serwer oferujący kompleksowy zestaw usług dla
gier sieciowych, takich jak: ranking, ustawianie meczów.
-Spark! umożliwia w grze pokazanie i ustawianie
statystyk, zarządzania kontami, obsługi listy znajomych i wielu innych ciekawych
opcji.
Więcej informacji znajdziecie
tutaj.
ProFX - Dołączył: 03/01/2007
Pomaga w
generowaniu proceduralnych tekstur w locie.

Kynogon
- Dołączył: 11/02/2006
Dokładniej to
Kynapse A.I. stworzony przez Kynogon, odpowiada za sztuczną inteligencję BOT'ów
(graczy komputera). Główną zaletą Kynapse A.I. jest dynamiczne szukanie scieżek,
koordynacji botów, podejmowanie decyzji i udostępnianie informacji (np.
poinformowanie głosowe/tekstowe).
Więcej informacji znajdziecie w
biuletynie Kynapse A.I.,
wraz z demem pokazujący program w akcji:
http://www.kynogon.com/products/demos/
UPDATED!! Dostępne są filmiki Kynogon'a wbudowanego w UT3:

Geomerics - Dołączył: 02/19/2007
Firma
zajmująca się generowaniem grafiki 3D, oparty na obliczeniach algebraicznych
wykonanych przez Uniwersytet Cambridge. Głównym zadaniem w UE3 jest zapewnienie
realistycznego oświetlenia w czasie rzeczywistym. Filmik prezentujący możliwości
macie,
tutaj.
Fonix Speech
- Dołączył: 10/02/2006
Zapewnia w
grze porozumiewanie głosowe między graczami, a także z botami. Dzięki niemu boty
rozumieją wypowiedziane przez gracza komendy, dodatkowo umożliwia czytanie
tekstu.
Digimask - Dołączył: 11/03/2006
Digimask jest
przełomowym narzędziem pozwalającym na zeskanowania zdjęcia głowy, przetworzenia
go i wprowadzenia do gry. Wygenerowana w taki sposób głowa jest w trójwymiarze,
można ją obracać i modyfikować.

AI Implant - Dołączył: 10/03/2006
Rozszerza
podstawową inteligencję UE3 o dynamiczny wybór ścieżek Dzięki czemu twórcy gier
nie muszą zbytnio ingerować w zachowania botów, jedynie ustalić ścieżki po
których poruszają się boty.
|