Powiem ogólnikowo: jest to gra FPP,
kontynuacja Unreala (ale na innym engine). Jest 11 broni z alternatywnym
strzelaniem, single-player i bardzo dobry multiplay. W wersji podstawowej
jest kilkanaście fajnych skinów do wyboru (komandosi, żołnierze, roboty
...), 6 trybów rozgrywki i bardzo inteligente boty.
1.Impact Hammer
- Tutaj chyba nastąpiła jakaś pomyłka - bo czymś takim bardzo trudno załatwić
kogokolwiek:( Jest to najsłabsza ze wszystkich broni popularnie nazywana
"dmuchawą" albo "pompką". Za pomocą pompki można zrobić tzw. Hammer Jumpa, czyli zwiększyć wysokość skoku i dostać się w jakieś niedostępne miejsce. Można też użyć Hammera do miotania teleportem na dość dużą odległość - trick ten nazywa się "telepunting".
2.Enforcer -
Zwykły pistolet. Drugi tryb oferuje szybsze strzelanie, ale z mniejszą
celnością. Jest również możliwość wzięcia do rączki drugiego
Enforcera a wtedy można już troche zaszaleć:) Niektórzy nie mają do niego szacunku i nazywają go "muchobojem".
3.Bio Rifle -
Ci którzy grali w Unreala mieli już styczność z tą bronią. Wyrzuca ona
zielone gluty, które przyklejają się do ścian. Drugi tryb to załadowanie
do komory kilku glutów a potem wyrzucenie ich - gluty rozpadają sie na
kilka metrów. Kiedy ktoś w nie wdepnie wtedy następuje duże bum i po gościu...
4.ASMD Shockrifle
- Broń która miota niebieskimi kulami energetycznymi. Trzeba uważać
aby przypadkiem sobie nie zrobić krzywdy. Drugi tryb to wiązka energi. Można
też zrobić bardzo duży wybuch wypuszczając niebieską kulę i szybko
strzelajac w nią wiązką energi (nie można ruszać myszką) Można
powiedzieć ze ten tryb jest zubożoną wersją Reedemera.
5.Flak Cannon-
Całkiem fajna broń strzelająca odłamkami. W drugim trybie wyrzuca granaty odłamkowe, eksplodujące w momencie zderzenia z czymkolwiek.
6.Ripper -
Broń za którą nie przepadam ... Wyrzuca latające
dyski raniąc przeciwnika. Można też przy pomocy dysków ściąć przeciwnikowi głowę. Drugi tryb podobny ale po
zderzeniu z celem następuje wybuch. Stając przy ścianie i strzelając z
tej broni (pod odpowiednim kątem) mamy ścięcie głowy, niestety własnej
...
7.Minigun -
Cóz można powiedzieć - wielolufowy karabin maszynowy typu "gatling". W drugim trybie oferuje szybsze strzelanie, lecz z mniejszą celnością (tak jak w Enforcerze).
8.Pulse Gun -
Broń wystrzeliwująca zielone kule energi, w drugim trybie wiązka energi. Wiązka przypomina nieco łuk elektryczy i niektórzy nazywają tą broń "spawarą".
9.Sniper Rifle
- Fajna snajperka - drugi tryb przybliżenie celu. Bardzo fajna i
przydatna broń. Jeden strzał w główkę powoduje "zejście" - jak poniżej na shocie.
 
10.Rocket Launcher
- Rakietnica która jest jedną z najgroźniejszych broni (jak nie
trudno sie domyślić) I tu jest kilka ciekawych rzeczy - możemy strzelać
pojedyńczymi rakietami lub wystrzelić do 6 rakiet na raz! (w tym np.
wszystkie zlączone w jedno) Kiedy wycelujemy w przeciwnika i potrzymamy go
chwilke na muszce pojawi sie czerwona kropka. Teraz kiedy wystrzelimy
rakiete koleś może sie już pożegnać z marnym żywotem, dostał bowiem
rakietą samonaprowadzającą i nawet gdyby uciekał i robił strafe-y zabójcza
rakieta by go dopadła. Drugi tryb to nic innego jak granaty (można wyrzucić
do 6 granatów na raz). Trzeci tryb polegający na wystrzeleniu wszystkich rakiet w jedno miejsce można uzyskać ładując rakiety przyciskiem fire, w momencie zaladowania kompletu rakiet przytrzymując altfire puszczamy fire i już wszystkie rakiety lecą, skupiając się w jedno miejsce.
11.Redeemer -
Strzela pociskiem nuklearnym - na mapie zazwyczaj z jednym nabojem. Tą
bronia zabijesz wszystko co sie rusza w promieniu kilkudziesięciu metrów
(często nawet ze sobą włącznie). Drugi tryb (wow) to ta sama rakieta,
ale ty nią kierujesz! Przez graczy pieszczotliwie nazywany jest "Redkiem" lub "Słonikiem". Uwaga !!! Redeemera można zestrzelić używając takich zaawansowanych systemów obrony antyrakietowej jak np. Sniper Rifle :D.
12.Teleport - bardzo kontrowersyjna zabawka. Przez niektórych kochana, a przez niektórych znienawidzona. Przyciskiem strzału wyrzucamy teleport, drugi tryb powoduje przeniesienie się w miejsce gdzie teleport został wyrzucony. Znienawidzona funkcja przez graczy to wyrzucanie teleportu w strone biegnącego do nas przeciwnika i teleportowanie się pod nim lub nad nim. Przeciwnik zostaje rozniesiony w pył i dostaje białej gorączki( może mieć 200% zdrowia i 150% pancerza), a my zaliczamy "telefraga".
|