 |
 | Bronie |  |
 |  |  |  |
 |  |
1. Assault Rifle - podstawowa broń, którą dostajemy od razu po respawnie. Popularny "muchobój" został wyposażony teraz w granatnik, zawierający 4 granaty. W normalnym trybie strzela zwykłymi pociskami, w alternatywnym natomiast wyrzuca granaty. Im dłużej przytrzymamy alt-fire tym granaty dalej lecą.
2. Shock Rifle - broń strzelająca wiązką energii - przeszła praktycznie bez modyfikacji z UT. W trybie alternatywnym strzela kulą energii. Jeśli w kulę strzelimy wiązką energii, uzyskujemy combo - czyli wybuch - który razi dość dotkliwie przeciwników znajdujących się obok niego.
3. Link Gun - broń energetyczna - strzela zielonymi kulkami energii - mniejszymi niż w Shock Rifle, lecz za to częsciej. W trybie alternatywnym staje się popularną "spawarą" - emituje ciągły promień skutecznie rażący przeciwnika.
4. Minigun - wielolufowy karabin maszynowy typu "gatling" - daje do dyspozycji 2 tryby strzelania. W pierwszym strzela szybko lecz mniej celnie. W trybie alternatywnym strzela wolniej, ale za to celniej.
5. Flak Canon - broń strzelająca odłamkami. W trybie alternatywnym wyrzuca granaty odłamkowe. Jedna z najsilniejszych broni w UT2k3.
6. Rocket Launcher - wyrzutnia rakiet. W trybie normalnym strzela do 3 rakiet jednocześnie. W trybie alternatywnym strzela jedną rakietą. Jeśli podczas ładowania rakiet w trybie normalnym wciśniemy klawisz trybu alternatywnego - wszystkie załadowane rakiety polecą w to samo miejsce. Jeśli przytrzymamy celownik na przeciwniku, po pewnym czasie wyrzutnia namierzy przeciwnika i wystrzelone rakiety będą same za nim podążać.
7. Lightning Gun - popularna "snajperka" z tym że w UT2k3 strzela strumieniem energii - czymś podobnym do pioruna. W trybie alternatywnym uzyskujemy zbliżenie - można dokładniej wycelować w przeciwnika.
8. Bio-Rifle - strzela zielonymi glutami z bardzo toskyczną materią. W trybie alternatywnym można załadować większą ilość materii do tej broni i strzelić jednym dużym zielonym glutem, który w praktyce pozbawia każdego przeciwnika życia.
9. Shield Gun - w normalnym trybie pozwala odbić przeciwnika od siebie co powoduje poważne uszczerbki na zdrowiu tego ostatniego. W trybie alternatywnym generuje osłonę, dzięki której możemy uniknąć śmierci, kiedy mamy mało zdrowia.
10. T.A.G. Laser - znacznik laserowy używany do oświetlania celów, które mają być zaatakowane przez satelitę krążącego nad mapą. Cel musi być oznaczony na otwartej przestrzeni. Podobnie jak Reedemeer'a w UT używać należy z rozwagą i tylko w celu "ostatecznego rozwiązania" kwestii z przeciwnikami. Przy bliskim kontakcie trzeciego stopnia pozostaje z nas tylko szkielet.
(c) 2002 by Piter & unreal.pl
|  |
 |  |  |  |
|
 |