 |
 | Patche i dodatki |  |
 |  |  |  |
 |  |
Nieoficjalne:
Win32 2225 beta ( 12,3 MB )
Oficjalne:
Win32 2225 Release ( 12,3 MB )
Linux 2225 Release ( 9,6 MB )
DefOpenAL32.dll ( 156 kB ) - uaktualniony sterownik dźwięku.
Patch do UnrealED ( 27.09.02 ) ( 1,2 MB ) - pierwszy patch do edytora - poprawia problem z odbudowywaniem ścieżek dla botów oraz współpracę z Win98.
Patch do UnrealED ( 03.10.02 ) ( 1,2 MB ) - drugi patch do edytora - ogólnie poprawia współpracę z systemami Win98/ME.
Patch do Upaint 1.0.1 ( 2MB ) - poprawiający problemy z projektowaniem oraz ze "zjadaniem" pamięci przez Upaint.
Patch do Upaint 1.0.2 ( 2,7 MB ) - poprawia problem z otwieraniem plików, usuwa błąd przy ich zamykaniu.
Unreal Development Environment (UDE) v1.0 ( 2,8 MB ) - narzędzie dla tych, którzy tworzą mody i inne rzeczy używając do tego celu Uscriptu.
UDE Patch ( 02.10.02 ) ( 1,6 MB ) - pierwszy patch do UDE.
UDE Patch ( 11.10.02 ) ( 1,6 MB ) - drugi patch do UDE.
Debugger Logo ( 1,9 MB ) - bitmapa z logiem debuggera.
DebugU ( 5,6 MB ) - pliki *.u skompilowane w trybie "debug" służace tylko i wyłącznie poprawianiu błedów w Uscript. Jeśli nie tworzycie żadnych modów i dodatków do UT 2003 w Uscript nie instalujcie UDE, ani żadnych jego komponentów !!!
Debug Patch 2136 ( 9,6 MB ) - źródła (*.uc) i biblioteki skompilowane w trybie 'debug'. Wyłącznie dla autorów modów i innych dodatków.
|  |
 |  |  |  |
|
 |