 |
 | Przedmioty i ruchy |  |
 |  |  |  |
 |  |
1. Adrenaline - uzyskanie 100 punktów adrenaliny umożliwia wykonanie ruchów specjalnych, takich jak: Super Jump, Berserk, Extra Health, Speed. Za każdego sfragowanego przeciwnika otrzymujemy +10 punktów adrenaliny. Każda ampułka podnosi poziom adrenaliny o 3.
2. Super Shield Pack - dodaje 100 punktów do pancerza.
3. Shield Pack - dodaje 50 punktów do pancerza.
4. Health Pack - dodaje 25 punktów do zdrowia.
5. Small Health Pack - dodaje 5 punktów do zdrowia.
6. Double Damage - czasowo podwaja obrażenia zadawane każdą bronią.
7. Strefy kontroli A i B - w Double Domination utrzymanie kontroli nad tymi strefami przez 10 sekund powoduje zdobycie punktów.
8. Ball i Gate - wrzucenie piłki do bramki drużyny przeciwnej powoduje zdobycie punktów w trybie Bombing Run. Graczowi z piłką automatycznie regeneruje się zdrowie do 100 punktów, lecz nie może korzystać z żadnej broni trzymając piłkę.
9. Teleport - przy jego pomocy można teleportować się w trudno dostępne miejsce, jak również sfragować przeciwnika teleportując się nad nim lub pod nim. Teleportu można użyć raz za razem tylko 5 krotnie. Po 5 użyciach zabawka musi się podładować.
Ruchy specjalne:
1. Dodge - po podwójnym naciśnięciu klawiszy strafe left, strafe right, forward, back ( w lewo, w prawo, do przodu, do tyłu ) uzyskujemy dodge czyli skok w daną stronę.
2. Double Jump - po podwójnym naciśnięciu klawisza skoku ( Jump ) skaczemy wyżej. Co ciekawe odbić wyżej można się również będąc już w powietrzu po pierwszym skoku.
3. Dodge Jump - po wykonaniu któregokolwiek z dodgy, możemy wcisnąć klawisz Jump dla spotęgowania skoku w daną stronę. Czyli 2 razy Strafe Right + Jump daje nam potężny skok w prawo.
4. Berserk - po uzyskaniu 100 punktów adrenaliny - Dodge Forward, Dodge Back - uzyskujemy zdwojoną szybkstrzelność.
5. Invisibility - po uzyskaniu 100 punktów adrenaliny - Dodge Left, Dodge Right - niewidzialność.
6. Regen - po uzyskaniu 100 punktów adrenaliny - Dodge Back, Dodge Back - uzyskujemy ładowanie energii i pancerza odpowiednio do 200 i 150.
7. Speed - po uzyskaniu 100 punktów adrenaliny - Dodge Forward, Dodge Forward - uzyskujemy super przyspieszenie - można uciec każdemu przeciwnikowi.
Efekty, których uzyskanie wymaga 100 punktów adrenaliny zanikają, gdy wskaźnik adrenaliny dojdzie do 0. Żeby utrzymać dany efekt należy fragować przeciwników (+10 za każdego fraga) lub zbierać fiolki z adrenaliną (+3 za fiolkę).
(c) 2002 by Piter & unreal.pl
|  |
 |  |  |  |
|
 |