 |
 | Bronie |  |
 |  |  |  |
 |  |
Oto lista broni W Unreal Tournament 2004. Niektóre z nich są dedykowane konkretnym trybom gry. Np. Avril dla Onslaught.
1. Assault Rifle - podstawowa broń, którą dostajemy od razu po respawnie. Popularny "muchobój" został wyposażony w granatnik zawierający 16 granatów. W normalnym trybie strzela zwykłymi pociskami, w alternatywnym natomiast wyrzuca granaty. Im dłużej przytrzymamy alt-fire tym granaty dalej lecą.
2. Shock Rifle - broń strzelająca wiązką energii - przeszła praktycznie bez modyfikacji z UT. W trybie alternatywnym strzela kulą energii. Jeśli w kulę strzelimy wiązką energii, uzyskujemy combo - czyli wybuch - który razi dość dotkliwie przeciwników znajdujących się obok niego.
3. Link Gun - broń energetyczna - strzela zielonymi kulkami energii - mniejszymi niż w Shock Rifle, lecz za to częsciej. W trybie alternatywnym staje się popularną "spawarą" - emituje ciągły promień skutecznie rażący przeciwnika. W Onslaught tryb alternatywny może służyć również do naprawy pojazdów oraz naprawy/szybszej budowy Nod'ów.
4. Minigun - wielolufowy karabin maszynowy typu "gatling" - daje do dyspozycji 2 tryby strzelania. W pierwszym strzela szybko lecz mniej celnie. W trybie alternatywnym strzela wolniej, ale za to celniej.
5. Flak Canon - broń strzelająca odłamkami. W trybie alternatywnym wyrzuca granaty odłamkowe.
6. Grenade Launcher - granatnik. Podobnie jak w przypadku innych broni ma 2 tryby strzału. W normalnym po prostu wyrzuca granaty, które po pewnym czasie wybuchają. Tryb alternatywny służy do zdalnej detonacji granatów - można wyrzucić do 8 sztuk granatów i jednocześnie je zdetonować. Granaty przyczepiają się same do pojazdów, przedmiotów ( np. nodów ), a także do przeciwnika.
7. Mine Layer - inteligentne miny przypominające pająki. W trybie normalnym wyrzucamy do 8 min. Tryb alternatywny naprowadza je na cel - same podążają w wyznaczonym kierunku. W przypadku napotkania przeciwnika same wybuchają.
8. Rocket Launcher - wyrzutnia rakiet. W trybie normalnym strzela do 3 rakiet jednocześnie. W trybie alternatywnym strzela jedną rakietą. Jeśli podczas ładowania rakiet w trybie normalnym wciśniemy klawisz trybu alternatywnego - wszystkie załadowane rakiety polecą w to samo miejsce. Jeśli przytrzymamy celownik na przeciwniku, po pewnym czasie wyrzutnia namierzy przeciwnika i wystrzelone rakiety będą same za nim podążać.
9. Avril - wyrzutnia rakiet kierowanych. Strzela pociskami kierowanymi typu ziemia - ziemia i ziemia - powietrze. Służy do niszczenia wszystkich rodzajów pojazdów. Po wystrzeleniu należy starać się utrzymywać namierzany pojazd w celowniku.
10. Lightning Gun - popularna "snajperka" z tym że w UT2k4 strzela strumieniem energii - czymś podobnym do pioruna. W trybie alternatywnym uzyskujemy zbliżenie - można dokładniej wycelować w przeciwnika.
11. Sniper Rifle - karabin snajperski. Zmodyfikowana wersja karabinu snajperskiego z UT. Strzela trochę wolniej od oryginału, ale za to ładnie dymi po strzale. :)
12. Bio-Rifle - strzela zielonymi glutami z bardzo toksyczną materią. W trybie alternatywnym można załadować większą ilość materii i strzelić jednym dużym zielonym glutem, który w praktyce pozbawia każdego przeciwnika życia.
13. Shield Gun - w normalnym trybie pozwala odbić przeciwnika od siebie co powoduje poważne uszczerbki na zdrowiu tego ostatniego. W trybie alternatywnym generuje osłonę, dzięki której możemy uniknąć śmierci, kiedy mamy mało zdrowia.
14. Redemeer - wyrzutnia rakiet z głowicą jądrową o sile kilku kiloton. Skutecznie pozbawia życia przeciwników w dosyć dużym promieniu od wybuchu.
15. ION Painter - znacznik laserowy używany do oświetlania celów, które mają być zaatakowane przez satelitę krążącego nad mapą. Cel musi być oznaczony na otwartej przestrzeni. Podobnie jak Reedemeer'a używać należy z rozwagą i tylko w celu "ostatecznego rozwiązania" kwestii z przeciwnikami. Przy bliskim kontakcie trzeciego stopnia pozostaje z nas tylko szkielet.
© 2004 by Piter & unreal.pl
|  |
 |  |  |  |
|
 |