Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Tłumaczenie PL Unreal 1 v. 22717:46 @ 12/04/2012  

Do trzech razy sztuka, jak mówi stare polskie przysłowie. Najwyraźniej tyczy się to też Unreal, gry, od której wszystko się zaczęło. Zwolennicy gier w polskim języku jakoś nie mieli szczęścia do pierwszej części Nierzeczywistego. W roku 2003 Andrew_LZ wykonał polonizację do Unreal i dodatku Return to Na Pali, ale brak polskich czcionek, jak również wielu elementów w samej grze, a także błędy w przekładzie sprawiały, że pomijając jednostki zdesperowane, większość graczy wolała pozostać przy wersji angielskiej.

Nadzieja pojawiła się pod koniec roku 2006, kiedy to znana i szanowana firma CDProjekt wydała u nas zestaw Unreal Anthology. A tu szok! Inwazyjna modyfikacja plików systemowych doprowadziła do braku zgodności lokalizacji z trybem gry wieloosobowej, a więc aby zagrać po sieci, gracz musiał uruchomić angielską wersję gry. Ponadto, czcionki w grze uległy zmianie. Jakby tego było mało, podobnie, jak w przekładzie Andrew, przerywniki filmowe w Return to Na Pali także zostały pominięte.

Apel Smirftscha, by gracze z całego świata pomogli w tworzeniu przekładów Unreal na inne języki na potrzeby patcha 227 oznaczał, że nadarzyła się nie lada okazja stworzenia nowego przekładu, kompletnego i poprawnego, ponieważ w razie potrzeby, autor poprawki mógłby dopisać funkcje, które są potrzebne do tego celu. Victor Delacroix podjął się zadania stworzenia takiego właśnie przekładu. Projekt znajduje się w końcowej fazie produkcji - aktualnie brakuje jedynie napisów w Return to Na Pali i trzech krojów czcionki. W chwili obecnej, autor twierdzi, że betatesty rozpoczną się na dniach.

Bieżący raport odnośnie postępu prac prowadzonych przez Victora Delacroix wygląda następująco:

Do zrobienia:

  • Trzy kroje czcionek z Engine.u
  • Kilka poprawek w menu klasycznym i Unreal Windows
  • Napisy do Return to Na Pali
Gotowe:
  • Wszystkie mapy
  • Wszystkie menu
  • Tekstury z UGoldCredits
  • Obsługa płci gracza
Rozważane:
  • Tekstury PL w kilku mapach. Od czego jest ucc conform?
Na dzień dzisiejszy lista autorów lokalizacji PL wygląda tak:
  • Victor Delacroix - przekład
  • Smirftsch - dodatkowy kod (i ogromny wkład ekipy z OldUnreal włożony w patcha 227)
Screeny:
Unreal Windows. Niemal w całości po polsku, brakuje jedynie dwóch wpisów
Powiększony tłumacz uniwersalny (nowość w 227 i póki co jedyna wersja tłumacza, która ma czcionkę PL, ponieważ używa innego kroju, niż tłumacz w zwykłym rozmiarze). Delacroix zapewnia, że tłumacz w rozmiarze zwykłym także będzie miał czcionkę PL, i to ten sam krój, z którego korzysta wersja angielska.

Raven
Komentarze (6)

UT3 Patch 5
Unreal Tournament 3 BetaDemo
2k4 Patch 3369
2k4 lnx Patch 3369
2k3 patch 2225
UTPG Patch 4.51b
UT Patch 4.36




Strona zoptymalizowana dla IE w rozdzielczości 800x600 lub wyższej
ˆ2000-2012 by unreal.pl Team
Wszelkie prawa zastrzeżone.